X

Głośny łańcuszek w audi a4 1.8 t 97 r.

05 Apr 2012 16:18 GIgienek-renia
  • #1 05 Apr 2012 16:18
    gienek-renia
    Level 6  
    Helpful post? (0)
    Witam
    Mam taki problem, wymieniłem napinacz łańcuszka ponieważ audi 1.8 t bardzo mocno hałasowało. Dodatkowo auto jest po wymianie całego rozrządu i płynów wraz z olejami jednak łańcuszek dalej hałasuje przy dodawaniu gazu i gdy np. utrzymuje się stałą prędkość obrotową 2000, 3000, i tak dalej. Jedynie na wolnych obrotach jest cichy. Proszę o pomoc gdzie tkwi problem.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam .
  • #2 05 Apr 2012 17:05
    kriss3000
    Level 16  
    Helpful post? (+1)
    Nie znam budowy tego silnika, ale może być to za słabo naciągający łańcuch napinacz, ewentualnie może to być brak gumowych prowadnic, przez co łańcuch ociera o silnik

Moderated By zeimp

Jest zasada. Nie wiem, nie znam się, nie zabieram głosu! Za tą podpowiedź nagradzam ostrzeżeniem.

• #3 05 Apr 2012 19:04
    steffy
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    To wada 20 zaworowych silników 1,8. Konieczna wymiana łańcuszka z napinaczem. Inaczej może trzeć o aluminium a opiłki zrobią swoje. Chyba na intercarsie widziałem zestaw. Będziesz miał orientacyjną cenę.
  • #4 06 Apr 2012 18:06
    gienek-renia
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam ponownie.
    Dziękuję za rady, dodam że wymieniłem pompę olejową i wszystko wróciło w miarę do normy lecz po całodziennej jeździe zapala się kontrolka ciśnienia. Wymontowałem sprawdziłem i ponownie zamontowałem i było dobrze ale po przejechaniu paru kilometrów sytuacja się powtórzyła. Dokonałem wymiany ale sytuacja się powtarza.
    Jaka może być przyczyna tej sytuacji i czy jest może jeszcze jakiś dodatkowy czujnik ciśnienia oleju a jak tak to gdzie.
    Z góry dziękuję za porady i pozdrawiam.
  • #5 06 Apr 2012 18:09
    Dziarski Hank
    Level 23  
    Helpful post? (0)