Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



master 2.2 dci ustawienie rozrzadu


  Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives ->master 2.2 dci ustawienie rozrzadu Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
Artur0984
Level 1
Joined: 15 Apr 2012
Posts: 1
Artur0984
Level 1
Post#1 15 Apr 2012 17:28  Topic author   

master 2.2 dci ustawienie rozrzadu


witam mam problem z masterem 2.2 dci po ustawieniu rozrzadu ciezko pali i pracuje nie na wszystkie gary co moze byc przyczyna prosze o shemat rozrzadu do niego

Helpful post? + 0
Back to top

Ad
Ad


Back to top
ftp.kowal
Level 33
Location: Ż-in
Joined: 26 Aug 2007
Posts: 2116
Helped: 200
Post rating: 149
ftp.kowal
Level 33
Post#2 15 Apr 2012 17:58    

Re: master 2.2 dci ustawienie rozrzadu


A kolega szukał chociaż na forum. A co tam trudnego wał na blokadę wałki tak samo. I musi być dobrze.

Helpful post? + 0
Back to top

Ad
Ad


Back to top
Przemo9826
VIP Zasłużony dla elektroda
Joined: 24 Dec 2008
Posts: 8409
Helped: 365
Post rating: 177
Przemo9826
VIP Zasłużony dla elektroda
Post#3 15 Apr 2012 18:50    

Re: master 2.2 dci ustawienie rozrzadu


Podpowiem, 2,5 dci to to samo.

To view the material on this forum you must be logged in.

3.1.17. (10.9, 16) Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.

3.1.16. (14) Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono już poprawnej odpowiedzi. Przed publikacją wpisu Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia za pomocą wyszukiwarki Forum, czy dany problem był już poruszany.

Kosz.

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  Reply to topic     Main Page -> Forum Index -> Bin -> Bin Archives -> master 2.2 dci ustawienie rozrzadu
Page 1 of 1



Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.035 seconds