Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Husqvarna 340 - wymiana łożysk wraz z uszczelniaczami,

mallach 28 Kwi 2012 16:14 10428 2
  • #1 28 Kwi 2012 16:14
    mallach
    Poziom 10  

    Witam.
    Czy mógłbym prosić o pomoc w wymianie łożysk wraz z uszczelniaczami, chodzi oczywiście o wskazówki co po kolei demontować, aby nic nie zepsuć. Piła ma już parę lat i ze dwa lata temu w serwisie husqvarny wymienili mi uszczelniacze z łożyskami oraz sam tłok. Skasowali za to prawie 600 zł. Obecnie mam podobne objawy jak wtedy, czyli piła bardzo ciężko pali - muszę włączyć ssanie - to wówczas zapali, nawet jak gorąca oraz rozregulowane obroty raz wchodzi na obroty, za moment gaśnie. Gaźnik był regulowany i nic nie pomogło. Dlatego stwierdziłem, że spróbuje sam, jak mi się nie uda to trudno.
    Do tej pory to odkręciłem rozrusznik i nakrętkę na wale od strony rozrusznika, ale nie wiem jak zdjąć to koło magnesowe (chyba tak się nazywa), ale z drugiej nie wiem jak domowym sposobem odkręcić sprzęgło. Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, że jest tam lewy gwint. Z góry dziękuję z wszelkie wskazówki.

  • Pomocny post
    #2 29 Kwi 2012 06:35
    helena33
    Poziom 27  

    Sprzęgło odkręcisz identycznie jak w tym linku http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=8653327#8653327

    Co do koła magnesowego (zwanego też kołem wentylatora) nakręć nakrętkę tak by się równała z gwintem wału, użyj punktaka przykładając w nakiełek i uderz w punktak młotkiem (dobry młotek 300 500 g ) koło odskoczy z wału.

    Zdemontuj tłumik oraz gaźnik.
    Demontaż zbiornika paliwa, są trzy amortyzatory sprężynowe- odkręcasz same śruby na zewnątrz, oraz dwa gumowe- odkręcasz śruby -trzeba sobie pomóc na końcu kombinerkami gdyż końcówki tych śrub nie posiadają gwintów, same amortyzatory gumowe wypadną. Zbiornik wraz z kabłąkiem powinien oddzielić się od karteru silnika.

    Odkręć blachę z pod bębna.

    Teraz od spodu karteru ukażą się 4 śruby trzymające cylinder, po ich odkręceniu masz wszystko rozebrane.

    Wrzuciłem rysunki na Schematy instrukcje napraw.... Może Ci się przydadzą .

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=10842439#10842439

  • #3 29 Kwi 2012 12:58
    mallach
    Poziom 10  

    Helena33 bardzo dziękuję za wskazówki, jutro wezmę się za demontaż, gdybym miał jakieś problemy, to będę pisał.

Szybka odpowiedź lub zadaj pytanie
Dziękuję Ci. Ta wiadomość oczekuje na moderatora.
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME