X
  • #1 29 Apr 2012 09:27
    jordan1985
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Witam mam problem z Fordem Mondeo 2.0 Tdci 2004 r . Auto za dużo pali . Wtryski były robione w lutym i po regeneracji było wszystko ok . I teraz znów za dużo pali . Silnik chodzi równo wcześniej przed wymianą obroty falowały. Jaka może być przyczyna znów wtryski walneły przejechałem na nich ok 3 tyś km.
  • #2 29 Apr 2012 13:40
    kakibara
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    w fordzie mondeo tdci po 2004 roku byly ponoc ulepszone wtryskiwacze?ponoc, zalezy co robiles- co robili w twoich wtryskiwaczach zaworki i koncowki czy wogole ktos je sprawdzil na rozpylanie? w wiekszosci przypadkow po probie przelewowej mechanik- nie zawsze z diesel servisu zmienia same zaworki, nie raz pomaga-wymiana tylko jednego i blad p-251 znika, a kasuja za 4 czyli 4 razy 300-400 zl sa rozne wersje ze trzeba kodowac i ze nie, delphi nadeje sterownikowi wtryskiwacza swoj nr ktos z komputerem potrafi go nadac, moze i byly nadane i zgubil kod, moze zakoduja sie same, tez sa takie opinie ludzie sami doszli do tego zeby zostawic auto na 30 minut na biegu jalowym, lub jechac dlugo z wysokimi obrotami- nie wiem co lepsze i co pomaga , bez komputera ciezko stwierdzic, masz auto z przeplywomierzem? moze to on, zaslepiles egr?lub zawor sterujacy turbina, sama turbina ,weze doprowadzajace powietrze -turbo-pekniecia slabo dokrecona opaska, intelcooler, filtr paliwa, f.powietrza, zapieczone hamulce, dwumasa -czujnik zle odczytuje sygnal, pompa wtryskowa-slynne opilki, utrata, wartosci nadanych, problemy z elektryka, masa i wiazki, zapowietrzony i uszkodzony uklad paliwowy. jezeli wtryski siadaj zapala sie i mruga sprezynka- juz wiesz bo wymieniales wtryski, wiec do dziela dluga prosta 3-ka gaz do 4 tys, 4 gaz do 4 tys, 5 i piatka to sam, lub wrzoc 5 przy 80-90 km/ h i gaz do dechy jak przy 2700okolo obrotow zacznie mrugac sprezynka, prawdopodobienstwo uszkodzenia ukladu paliwowego- nie zawsze to wtryski musza byc sa drozsze rzeczy, super komfort troche plastiku, ale to co pod maska uuu aaa, i nawet spalanie na pozionmie 5 litrow nie rekonpensuje calego ogolu. pozdrawiam
  • #3 29 Apr 2012 21:38
    jordan1985
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Były robione we wtryskach końcówki i zaworki 4 sztuki bo wszystkie padły . Tak się zastanawiam nad przepływomierzem bo nieraz jakby nie miał mocy . Dwumasa powoli się psuje . Jak na razie tyle mogę powiedzieć . Zalałem do pełna i zobaczę po 100 km ile mi spali bo komputer może oszukiwać bo licznik był kręcony i może źle wskazywać . Przed wymianą wogule nie świeciła sprężynka wszystko chodziło dobrze tylko nierówne obroty. Zimą palił na dotyk w duże mrozy i mocy też miał . Teraz nawet trochę piłuje go do wysokich obrotów i nic się nie dzieje nic nie przerywa chodzi dobrze . Takie trochę dziwne może też że jeżdżę na klimie ale ile więcej spali z litra na setkę .
  • #4 29 Apr 2012 23:16
    panam
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Za dużo to znaczy ile? i jak jeździsz, bo mam toki sam i pali od 5 do 10 , w zależności jak jeżdzę
  • #5 30 Apr 2012 09:17
    jordan1985
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Wygląda na to , że z 9 litrów na trasie klima włączona i tak w miarę oszczędnie nie cisnę go . To dosyć dużo zbyt dużo jak by to było w mieście to co innego .
  • #6 30 Apr 2012 21:16
    kakibara
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    mondeo niby pali od 4.6 do 7 litrow w trasie pamietaj ze opor rosnie do kwadratu przy wyzszych predkosciach , czyli naj ekonomiczniej auto jezdzi w granicach 80-110 km (nie bede sie rozpisywal od czego to zalezy)wiadomo ze duzo zalezy od kierowcy i warunkow na drodze, sprawnosci auta--- przeplywka oslabia auto tu moze jest problem, nie wiem? komputer prawde ci powie.
  • #7 01 May 2012 19:32
    jordan1985
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Po zatankowaniu do pełna dziś zrobiłem 100 km i znów zatankowałem do pełna i okazało się 7 litrów . A to nie była tylko trasa praktycznie większość tylko widzę że jak jest w miarę do pełna to mało pali a jak już połowę zbiornika to już szybko ubywa dziwne .
  • #8 01 May 2012 20:40
    kakibara
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    kolego a czym ty sie kierujesz? wskaznikiem poziomu paliwa? bo juz troche nie rozumiem twojego postu do pelna wchodzi 58.5 litra, do polowy wskaznika robisz okolo 500km, pozniej wskazowka szybko opada. zobacz ile przejedziesz do rezerwy, 80 km do tankowania i do pelna pozdrawiam
  • #9 01 May 2012 23:04
    jordan1985
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    O to chodzi że do połowy zbiornika nie zrobię z 500 km raptem może z 400 km max . To jest bardzo dziwne muszę go obserwować na komputer nie patrzę bo oszukuję .Teraz też zatankowałem do pełna muszę z 200 km zrobić i znów zatankować aż wreszcie będę wiedział ile mi pali . Czy znów coś z wtryskami czy coś innego czy w ogóle wszystko w porządku .
  • #10 02 May 2012 00:43
    panam
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    kakibara wrote:
    do pelna wchodzi 58.5 litra
    i tu się mylisz ja zatankowałem 59,8 litra a co do spalanie w trasie jadąc pomiędzy 150 do 200 pali 10, jadąc 90 do 120 pali 5 l.
  • #11 02 May 2012 08:19
    jordan1985
    Level 15  
    Topic author Helpful post? (0)
    Może tak być tylko że ja max na trasie 120 wiadomo czym szybciej tym więcej pali .
  Search 4 million + Products
Browse Products