X
  • #1 04 May 2012 04:31
    wada
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Positive voted Helpful post? (+6)
    Przez pięćdziesiąt lat życia trochę elektronarzędzi wykończyłem, od różnych firmowych profi do totalnej chińszczyzny, ale ręczna piła tarczowa Parkside z Lidl to nawet na miano chińszczyzny nie zasługuje, a ichni serwis to totalna porażka.
    Kupiłem ten szajs Parkside z Lidl i po tygodniu chciałem sobie dopasować w piwnicy drewnianą szafkę – półki szerokości 25cm przyciąć o 8cm, pierwsza i druga półka – rewelacja – dość cicho idealnie przycięło, a w połowie trzeciej półki snop iskier z otworów wentylacyjnych, i w piwnicy wyskoczyły bezpieczniki, trochę zdziwiony zostawiłem bałagan w piwnicy (stare półki rozwalone).
    Odkurzyłem tą maszynę Parkside z Lidl zapakowałem do oryginalnego kartonika (wyglądało jak nówka prosto ze sklepu) i oddałem do reklamacji w dniu 8 luty 2012 w sklepie gdzie kupiłem i w takim stanie jak na obrazkach.
    NIE kupujcie - Ręczna piła tarczowa Parkside z Lidl
    NIE kupujcie - Ręczna piła tarczowa Parkside z Lidl
    Po dwóch tygodniach dzwonię jak tam z moją reklamacją, i po dłuższej rozmowie obietnica że za kilka dni oddzwonią i będzie moja ręczna piła tarczowa Parkside z Lidla do odbioru, potem jeszcze trzy telefony no i wreszcie upragniony odbiór (będę mógł wreszcie posprzątać w piwnicy) 16 marzec 2012.
    NIE kupujcie - Ręczna piła tarczowa Parkside z Lidl
    Dość miła pani kierownik sklepu (jedyny pozytyw tej firmy - Lidl) przynosi mi jakiś paskudny nie oryginalny karton, a w nim jakiś stary złom wrzucony luźno do kartonu, ręczna piła tarczowa Parkside z Lidla poobijana, porysowana, brudna i od tego luźnego latania nawet łoże z dwu-milimetrowej blachy pogięte - KOSZMAR.
    Odmówiłem odebrania tego ParkSZAJSA i nawet pani kierownik sama to widząc, zaproponowała że do dwóch tygodni dostanę drugą nową piłę tarczową Parkside z Lidla.
    Wykonałem już na infolinię Lidla ( 800 507 777 ) sporo telefonów, za każdym razem słodkie obietnice że do trzech dni oddzwonią i będę miał nową maszynę, a już mamy 1 maja 2012 roku i Lidl ma swoich klientów totalnie w D.... , ich dewiza to wcisnąć każdy szajs, a potem bujaj się kliencie, i szukając co-nieco o serwisie Parkside z Lidla można znaleźć sporo negatywnych opinii, choćby o szlifierkach kątowych, mini-wiertarki, szlifierki oscylacyjne, czy rozpadających się młotach udarowych.

    A WIĘC NIECH NIKT NIE DA SIĘ NABIERAĆ NA TEN ParkSZAJS Z LIDLA !!!


    I jeszcze ciekawe teraz mają odkurzacze, po odkurzeniu niecałego mieszkania (74m²) sąsiadowi zaczął dziwnie hałasować i nieciekawie śmierdzieć topionym plastikiem - w poniedziałek idzie go reklamować.
    Ciekawe czy też będzie czekał ponad trzy miesiące.
  • #2 04 May 2012 07:30
    krisxxl
    Level 26  
    Helpful post? (+3)
    Witam

    Wygląda mi to na pecha w czystej postaci. Ja również korzystałem z wymiany gwarancyjnej sprzętu w Lidlu, ale od początku robiłem to przez infolinię z warszawskim numerem podanym w instrukcji - nie korzystałem z pomocy sklepu. Efekt był taki, że ekspres wymieniono w przeciągu tygodnia na fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany. Wszystko w systemie door-to-door.

    Pozdrawiam

    Krystian Tokarski
  • #3 04 May 2012 07:58
    gegu
    Level 16  
    Helpful post? (+2)
    Kolego wada popełniłeś 2 błędy w trakcie postępowania reklamacyjnego. Pierwszy to załatwianie wszystkiego "na gębę"/przez telefon (chyba, że posiadasz nagrania rozmów), a drugi to korzystanie z uprawnień gwarancyjnych Lidla, zamiast z niezgodności towaru z umową. Drugiego problemu już nie wyprostujesz, bo jesteś "w trakcie korzystania" z uprawnień gwarancyjnych, ale pierwszy problem jesteś w stanie "ugryźć". Zrobisz to opisując cały przebieg postępowania gwarancyjnego wraz z podaniem detali, takich jak daty i krótkie podsumowanie przeprowadzonych rozmów. Na koniec zażądasz zwrotu pieniędzy (chyba to będzie najlepsza opcja), z powodu przekroczenia terminu wykonania naprawy gwarancyjnej oraz próby przekazania Ci niewpełnisprawnego sprzętu, który miał zaspokoić Twoje roszczenia (nosi to znamiona oszustwa).
    Oczywiście dwa egzemplarze, data i podpis kierownika sklepu na obu.

    A sprzęt, jak sprzęt - raz trafisz lepiej, raz gorzej. Opinie o Parkside są podzielone, może akurat miałeś pecha, a może pilarki tarczowe tej firmy są daremne - nie wiem. Sam chciałem kupić taką, ale nigdy nie udało mi się natrafić na taką w sklepie.
  • #4 04 May 2012 09:04
    Ryszard49
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    Kupiłem w Lidlu wypiekacz do chleba, totalna porażka, próbowałem reklamować jako towar niezgodny z umową, niestety taka opcja w Lidlu nie występuje. Można jedynie próbować dochodzić swoich praw poprzez Federacje Konsumentów. Wymieniono mi sprzęt na nowy ale to nie zmienia faktu że nadal nie działa tak jak to pokazuje film reklamowy, czyli praktycznie nie można upiec chleba. Zrezygnowałem z dalszych reklamacji odnośnie towaru jako niezgodnego z umową, używam go tylko jako wyrabiacz ciasta a ta funkcja dobrze działa no i gwarancja jest na 3 lata.
    Odnośnie załatwiania reklamacji w Lidlu to odbywa się to gdzieś na sali (w moim przypadku na zgrzewkach z piwem) ponieważ sklepy nie mają pomieszczenia do tego celu a do biura niestety nie zapraszają klienta. Jako że posiadam wszystkie dokumenty dotyczące reklamacji, podaję adres sklepu: Lidl Bydgoszcz ul. Pomorska 73.
    Jednocześnie apeluję do przyszłych klientów o przemyślenie zakupów w sklepach Lidl ponieważ jak się dowiedziałem takie załatwianie reklamacji jest tam na porządku dziennym.
    Pozdrawiam.
  • #5 05 May 2012 11:46
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Darek, nie obraź się, ale się trochę sfrajerzyłeś. Takie coś za dwie stówy? Dawali do tego rękawice gumowe i lizol abyś od dotykania tego syfa nie złapał? Idziesz do marketu budowlanego (np. Majster), kupujesz za porównywalną cenę pilarkę Black&Decker CD601A i tym już można pracować. Owszem, made in PRC, ale ktoś nad nimi stał z batem i pilnował. Postarali się.
  • #6 05 May 2012 12:11
    wariato
    Level 43  
    Helpful post? (0)
    W sumie nigdy nie kupuje i nie kupiłbym takich narzędzi w marketach "spożywczych", czasami mają jakieś ciekawe duperele typu wycieraczki pod drzwi czy zestawy do czyszczenia aut to jeszcze ujdzie ale elektronarzędzia zawsze powiewają mi tandetą.
  • #7 06 May 2012 05:48
    wada
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Topic author Helpful post? (+1)
    Motronic wrote:
    Darek, nie obraź się, ale się trochę sfrajerzyłeś. Takie coś za dwie stówy? Dawali do tego rękawice gumowe i lizol abyś od dotykania tego syfa nie złapał? Idziesz do marketu budowlanego (np. Majster), kupujesz za porównywalną cenę pilarkę Black&Decker CD601A i tym już można pracować. Owszem, made in PRC, ale ktoś nad nimi stał z batem i pilnował. Postarali się.
    czyżbyś zapomniał że czym człowiek starszy tym głupszy - a już całkiem durnym umiera ;)

    Co do Czarnego&Dekla to mam raczej duże uprzedzenia - tarczówka trzy razy poszła zębatka ostatnio raz trzy dni po gwarancji - no i sobie gnije gdzieś w pudle z różnym szrotem, wiertarka akumulatorowa akumulatory dwukrotnie dokupowałem oryginalne, i chyba miały jakiś zegar bo zaraz po gwarancji padały, trafiła do pudła. Piła Ukośnica pękał odlew ruchomego ramienia, po dwóch reklamacjach oddany, JEDYNY plus Black&Decker to że reklamacje nigdy nie trwały dłużej niż niż dwa tygodnie.

    A co do tego Parkszajsa to tu i ówdzie poczytałem że to jest stary poczciwy zielony Bosch PKS 66 CE , a mam kilka narzędzi z tej antycznej serii, choćby wyrzynarka która ma ponad 20 lat, katowana jest często - ale działa niezawodnie.
    Po zakupie tego parkszajsa obejrzałem go dokładnie i stwierdziłem że chyba rzeczywiście to ta sama fabryka robiła co Bosch PKS 56 CE - niestety może to i to samo , ale serwis gwarancyjny raczej nie - bo w boschu nie czeka się ponad trzy miesiące.
  • #8 06 May 2012 08:30
    darek4168
    Level 20  
    Helpful post? (-1)
    Ja kupiłem w Bricomarche, pompę do wody, wziąłem z półki już uszkodzoną (spaloną), nie do pomyślenia żeby taki towar postawić na półce, zareklamowałem i nic nie chcieli z tym faktem zrobić, dopiero po miesiącu z pomocą pani Rzecznik Praw Konsumenta, oddali kasę (182zł), najśmieszniejsze jest to że pojechałem na złom kupiłem pompę Einhel za 25zł po reklamacji i doskonale działa do dziś. Elektronarzędzia w marketach spożywczych to ostatni szajs, rzadko się zdarza żeby trafić na coś co dłużej będzie służyć.
  • #9 11 Jun 2012 04:02
    wada
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Topic author Helpful post? (0)
    no cóż moja przygoda z lidlem po prawie pół roku zakończyła się :
    Quote:
    Szanowny Panie,

    Chcielibyśmy serdecznie podziękować za skierowane pod naszym adresem uwagi.

    Dział Zakupów Lidl został poinformowany o zgłoszonych problemach związanych z brakiem powrotu artykułu z serwisu. Informujemy, że nie mamy już artykuły pełnowartościowego na wymianę i proponujemy zwrot gotówki, która jest możliwa do odbioru w sklepie.

    W tym miejscu chcielibyśmy również serdecznie przeprosić w imieniu całej firmy Lidl, za wszelkie niedogodności jakie wyniknęły w związku z opisaną sytuacją.

    Serdecznie zapraszamy do odwiedzania naszych placówek handlowych w przyszłości i życzymy udanych zakupów w sklepach Lidl.

    Z poważaniem

    Angela Mach

    Lidl Polska

    A nie mogli tak od razu ?
    tyle czasu czekania, od pierona emaili i telefonów do ichniej infolinii i dopiero zwrot gotówki.
    A u sąsiada przygoda z odkurzaczem po trzech tygodniach, też się zakończyła zwrotem kasy, ale on codziennie nawiedzał sklep.

    Mam jeszcze tego Parkszajsa szlifierkę kątową - wczoraj wreszcie miałem okazję ją pociąć trochę rur stalowych ze starego CO, zajechałem dwie tarcze, ten Parkside jeszcze działa, choć przekładnia rzęzi w nim niemiłosiernie - mój stary Black&Decker po prawie 16 latach (moich remontów i pożyczania znajomym) działa o naście decybeli ciszej (niestety mała tarcza 115, a parkszajs ma 125) i po tym coraz głośniejszym rzężeniu wygląda na to, że chyba ten parkszajs nie wytrzyma jeszcze kilku rur do wycięcia, ze starego ogrodzenia na ogródku.
  • #10 11 Jun 2012 10:36
    Topolski Mirosław
    Specjalista AGD
    Helpful post? (+1)
    wada wrote:
    no cóż moja przygoda z lidlem po prawie pół roku zakończyła się :
    Quote:
    Szanowny Panie,

    Chcielibyśmy serdecznie podziękować za skierowane pod naszym adresem uwagi.

    Dział Zakupów Lidl został poinformowany o zgłoszonych problemach związanych z brakiem powrotu artykułu z serwisu. Informujemy, że nie mamy już artykuły pełnowartościowego na wymianę i proponujemy zwrot gotówki, która jest możliwa do odbioru w sklepie.

    W tym miejscu chcielibyśmy również serdecznie przeprosić w imieniu całej firmy Lidl, za wszelkie niedogodności jakie wyniknęły w związku z opisaną sytuacją.

    Serdecznie zapraszamy do odwiedzania naszych placówek handlowych w przyszłości i życzymy udanych zakupów w sklepach Lidl.

    Z poważaniem

    Angela Mach

    Lidl Polska

    A nie mogli tak od razu ?
    tyle czasu czekania, od pierona emaili i telefonów do ichniej infolinii i dopiero zwrot gotówki.
    A u sąsiada przygoda z odkurzaczem po trzech tygodniach, też się zakończyła zwrotem kasy, ale on codziennie nawiedzał sklep.

    Nie mogli, bo liczyli na to że dacie sobie spokój i nie będą musieli nic zwracać :wink:
  • #11 11 Jun 2012 23:26
    Pocieszny
    Level 38  
    Helpful post? (+1)
    Ryszard49 wrote:
    próbowałem reklamować jako towar niezgodny z umową, niestety taka opcja w Lidlu nie występuje.

    W Chinach byłeś w tym Lidlu? ;)
    Każdy sprzedawca, zgodnie z polskim prawem, musi przyjąć reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową. Jeżeli odmawia, to po prostu łamie prawo.
  • #12 12 Jun 2012 00:35
    1078231
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Darek, gdybyś potrzebował coś taniego, to polecam taką:
    http://toolsprofi.pl/index.php?p3827,ferm-pilarka-reczna-185mm-1200w-csm1037-2-letnia-gwarancja-wysylka-15zl
    Sam kupiłem na budowę i jestem zadowlony.
    Fakt jest faktem, oryginalna tarcza sypła się szybko, ale sądzę, że przez to, że ciąłem deski obetonowane, takie jak się ściąga z szalunku. Ale deski trzydziestki dwójki jej nie straszne, nie siada na obrotach.
  • #13 12 Jun 2012 05:17
    wada
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Topic author Helpful post? (0)
    Motronic wrote:
    Darek, gdybyś potrzebował coś taniego, to polecam taką:
    http://toolsprofi.pl/index.php?p3827,ferm-pilarka-reczna-185mm-1200w-csm1037-2-letnia-gwarancja-wysylka-15zl
    Sam kupiłem na budowę i jestem zadowlony.
    Fakt jest faktem, oryginalna tarcza sypła się szybko, ale sądzę, że przez to, że ciąłem deski obetonowane, takie jak się ściąga z szalunku. Ale deski trzydziestki dwójki jej nie straszne, nie siada na obrotach.

    Hmmmmmmm - na szybko kupiłem takie samo cudo w Praktikerze i co nieco taniej ale na nalepce ma napisane "Budget" http://www.praktiker.pl/produkt,1560,263/reczna_pilarka_tarczowa_budget_bhs12003_1200_w_185_mm.html
    Wstyd się przyznać ale potrzebowałem coś co potnie mi dość grube beleczki bo mój zabytkowy Bosch ma tarczę 140 - a to lidlowskie cudo przypominało nowego boscha z tarczą 190, fakt że tarcza tego Budgeta spaliła się na pierwszej belce, ale kupiłem spory zapas tych tarcz Parkside 190 i jedną tarczą bez problemu pociąłem wszystko na coś takiego :
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/51,35771,11848802.html?i=3
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/51,35771,11848450.html?i=2
    http://www.wada.pl/ossolineum/DSCN6759.JPG

    Niestety ten budget nie ma klina prowadzącego, przez co nie tnie zbyt prosto i lekko strzępi krawędzie jeżeli tnie się z ręki bez jakiejś listwy prowadzącej - ale dzięki temu bardzo ładnie wycinał łukowate listwy na siedzisko w ławeczce ogródka Zosi
    http://www.wada.pl/ossolineum/DSCN6755.JPG :wink:

    A przy okazji zapraszam do Wrocławskiego Ossolineum ( Rynek - kamienica nr 6) na wystawę "Historia rękopisu „Pana Tadeusza” – teksty, konteksty, realia"
  • #14 12 Jun 2012 08:24
    Ryszard49
    Level 31  
    Helpful post? (+1)
    Witam.
    zenobeusz napisał:
    Quote:
    W Chinach byłeś w tym Lidlu?
    Każdy sprzedawca, zgodnie z polskim prawem, musi przyjąć reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową. Jeżeli odmawia, to po prostu łamie prawo.

    Owszem wszędzie ale nie w Lidlu. Tutaj od razu sugerują że jak masz inne zdanie to możesz udać się do Federacji Konsumentów. Nie każdemu chce się chodzić, tym bardziej że kwota niewielka i dostał inny, nowy towar. Nie miałbym problemu gdybym przed kupnem trochę poczytał w necie na temat traktowania klientów składających reklamację w LIDLU.
    Wniosek taki nie kupować w Lidlu.
  • #15 21 Jun 2012 12:25
    carthagoss
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Ja mam pozytywne doświadczenia związane z marką Parkside.
    Szlifierka taśmowa, delta, pistolet do kleju, multiszlifierka, piła stołowa (kupiłem używaną) działają bez zarzutu. Akcesoria do piły dokupiłem bez problemów, choć musiałem czekać na ich sprowadzenie.
    Uszkodzeniu uległa niestety wiertarka (Uważam że jest genialna PBS 1050 A1). Zgłoszenie reklamacji bajecznie proste, w ciągu kilu minutowej rozmowy z miłą Panią z Kompernass ustaliłem szczegóły przesyłki urządzenia. Przesyłka oczywiście darmowa. Gwarancja trzy lata - chyba niewielu producentów taką daje. Ale ważne - uszkodzony towar reklamujemy przez infolinię - nie w sklepie!
  • #16 22 Jun 2012 04:13
    wada
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Topic author Helpful post? (0)
    carthagoss wrote:
    .... Ale ważne - uszkodzony towar reklamujemy przez infolinię - nie w sklepie!

    HAHAHAHA - 28 rozmów z infolinią na bilingu - i wielkie D... było, a ile obietnic i kłamstw że już, że za chwilę, że już czeka w magazynie do wysyłki....

    Powinni sobie sprawić lepszy program komputerowy na tej infolinii, aby była pozycja do wpisywania kłamstw jakie wciskają swoim klientom, może bardziej byli by prawdopodobni, jakby co rozmówca mówił to samo, bo nawet pracowników infolinii nie potrafią dobrze wyszkolić w opowiadaniu bajek.
  • #17 22 Jun 2012 09:53
    Pocieszny
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    carthagoss wrote:
    Ja mam pozytywne doświadczenia związane z marką Parkside.
    Szlifierka taśmowa, delta, pistolet do kleju, multiszlifierka, piła stołowa (kupiłem używaną) działają bez zarzutu. Akcesoria do piły dokupiłem bez problemów, choć musiałem czekać na ich sprowadzenie.
    Uszkodzeniu uległa niestety wiertarka (Uważam że jest genialna PBS 1050 A1). Zgłoszenie reklamacji bajecznie proste, w ciągu kilu minutowej rozmowy z miłą Panią z Kompernass ustaliłem szczegóły przesyłki urządzenia. Przesyłka oczywiście darmowa. Gwarancja trzy lata - chyba niewielu producentów taką daje. Ale ważne - uszkodzony towar reklamujemy przez infolinię - nie w sklepie!


    Mam dziwne wrażenie, że to jakaś kryptoreklama ;)
  • #18 22 Jun 2012 14:35
    carthagoss
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Panowie nie wiem skąd się wam biorą takie problemy.
    Żadna kryptorekalma. Sprzęt użytkuję na co dzień.
    Pewnie że wolałbym używać festoola,
    ale najzwyczajniej mnie na niego nie stać.
    Żeby nie było tak różowo to zszywacz elektryczny budzi moją irytację
    jak się zacina po raz kolejny i muszę go rozkręcać. No i oczywiście wiertarka się zepsuła po czterech miesiącach (mam dostać nową).
    Jeżeli dalej mi nie wierzycie to mogę was do siebie zaprosić (okolice Krakowa), żebyście zobaczyli i uwierzyli ;) a za nie słuszne oskarżenia skosicie mi trawnik.
    Co do infolinii to może mam jakieś "chody" dodzwaniam się od pierwszego razu, a dzisiaj "o zgrozo" to Pani z Kompernass zadzwoniła do mnie żeby uzupełnić dane do przesyłki.
  • #19 22 Jun 2012 15:21
    dida37
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Ja też podejrzewam, że to był przypadek. Najwięcej problemów tego rodzaju wynika z faktu, że wielu profesjonalistów, o zgrozo!, kupuje tani sprzęt przeznaczony do okazjonalnej pracy kilka razy w roku. Później skarżą się na jego awaryjność. Tymczasem wielu domorosłych majsterkowiczów użytkuje sprzęt z hipermarketu za kilkadziesiąt złotych przez wiele lat. A niezależnie od tego, wpadka może zdarzyć się każdemu. Chińczykom może nawet częściej niż innym - ale trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że sprzęt najczęściej tak pracuje jak kosztuje.
  • #20 22 Jun 2012 15:51
    Pocieszny
    Level 38  
    Helpful post? (0)
    No tak, jest różnica czy szlifierką za kilkadziesiąt zł ktoś będzie sobie raz na miesiąc przycinał śrubę czy będzie ciął płytki ceramiczne codziennie po parę godzin (pył z płytek skutecznie dobija te tanie szlifierki). Sam na przykład ostatnio kupiłem w Castoramie wiertarkę + 2 komplety wierteł do drewna - w sumie za około 50zł. Pewnie długo mi posłuży, bo używam jej rzadko i nie zamierzam wiercić np. betonu czy żelaznych profili.
  • #21 09 Dec 2012 16:20
    maciacho
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Ja też kupiłem pół roku temu i jestem bardzo zadowolony z tej piły a black&decker niech się schowa do pudełka no chyba że bosch za 600zł dorówna jej. Jedyny feler to jakby się cały czas coś tarło o metal ale tak powinno być. Za tą kasę i 3lata gwarancji to super sprzęt. Zbudowałem przy pomocy jej domek letniskowy 30m2 i chodzi jak ta lala. Cieła belki 15x7cm i 20x10cm wzdłuż bo były za grube, jak w masło!!! Nie dajcie się nabrać na noname germany czy coś w tym stylu bo tylko głupi uwierzy że to z niemiec pochodzi!
  • #22 16 Jun 2013 21:29
    Marcinva
    Level 13  
    Helpful post? (+1)
    Witam.
    Panowie a co myślicie o aktualnej ofercie wkrętarki "PARKSIDE" w lidlu ?
  • #23 18 Jun 2013 13:48
    maciacho
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Jeśli chodzi o wkrętarki to pewnie lipa ale od najtańszego black&deckera 10razy lepsze!!! Niestety jeden akumulator we wkrętarce i brak możliwości dokupienia dla mnie odpada, zresztą co tam siedzi niby LI-ion ale jakość pewnie najgorsza i wysiądzie po roku wiercenia! Ja zainwestowałem w GSR 10,8 z 2x1,5Ah i nie jestem w stanie jej zatrzymać i wkręcam śruby duże i idzie jak w masło, zresztą czas ładowania to 20-30min. Koszt 450zł a więc odlicz sobie 450-120aku=330zł z gwarancja 3lata na wszystko! Moim zdaniem z Lidla w tej cenie NIGDY W ŻYCIU bo główną i najważniejszą sprawą są akumulatory i możliwość ich dokupienia bo silnik we wkrętarce np. blacka kosztował w serwisie 18zł BUHAHAHAHA a więc widzisz że aku to podstawa wkrętarki , jeśli ktoś inaczej myśli to niech se kupi wiertarkę 1/3ceny.
  • #24 03 Jul 2013 08:45
    carthagoss
    Level 8  
    Helpful post? (0)
    Kolego maciacho rzeczywiście z wiertarką jest jeden akumulator, ale to nie prawda że nie można go dokupić. Już od jakiegoś czasu istnieje sklep online Kompernass.
    I tak: wiertarko-wkrętarka akumulatorowa PABS 12 A1 kosztuje 149 zł + dodatkowy akumulator 15 euro czyli 60 zł + przesyłka 8,5 euro czyli ok 34 zł. W sumie 243 zł za 12V wkrętarkę, czyli śmiało można zakupić jeszcze jeden akumulator i nadal będzie taniej.
    Co prawda nie używałem tego modelu wkrętarki, ale mam wyższy model PABS 18-Li B2 i ten sprawuje się wyśmienicie. Wkrętarka kosztowała mnie 249 zł doliczając drugi akumulator 25 euro czyli 100zł plus przesyłka 34 zł. Łącznie 383 zł za 18 V wkrętarkę i 3 lata gwarancji, która polega na tym, że oddają kasę albo przesyłają nowy sprzęt i piszę to na swoim przykładzie. Nie jestem uprzedzony do Lidla i marki Parkside. Dla mnie to bardzo dobry stosunek ceny do jakości.

    Link do sklepu: https://www.kompernass.com/index.php?_route_=Parkside

    Tak przy okazji, któryś z kolegów mógłby mi wyjaśnić jak zbudowane są 12V pakiety LI-ion zawsze myślałem, że jedno ogniwo to 3,6V lub 3,7V?
  • #25 03 Jul 2013 09:04
    aou
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Ryszard49 wrote:
    Witam.
    zenobeusz napisał:
    Quote:
    W Chinach byłeś w tym Lidlu?
    Każdy sprzedawca, zgodnie z polskim prawem, musi przyjąć reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową. Jeżeli odmawia, to po prostu łamie prawo.

    Owszem wszędzie ale nie w Lidlu. Tutaj od razu sugerują że jak masz inne zdanie to możesz udać się do Federacji Konsumentów. Nie każdemu chce się chodzić, tym bardziej że kwota niewielka i dostał inny, nowy towar. Nie miałbym problemu gdybym przed kupnem trochę poczytał w necie na temat traktowania klientów składających reklamację w LIDLU.
    Wniosek taki nie kupować w Lidlu.


    To zapraszam do Lidla ze mną. Kurcze ,może Wam źle z oczu patrzy,bo ja w Lidlu niiiigdy nie miałem problemów ze zwrotem , zwracałem ostatnio nawet latarkę bo po otwarciu opakowania mi się nie spodobał driver , miesiąc temu oddawałem jakieś stroje kąpielowe bo się okazało że moje dziewczę w moich oczach jednak jest większe niż w rzeczywistości. Ktoś porównuje narzędzia i mówi że Einhell mu działa . Wkrętarka która jest obecnie w ofercie jest to właśnie Einhell. I dla profesjonalisty to się nie nadaje , ale 3 lata gwarancji jest. Oddawałem ostatnio radio po 33 miesiącach użytkowania. Oddali mi pieniądze.
  • #26 03 Jul 2013 11:26
    Ryszard49
    Level 31  
    Helpful post? (0)
    Witam.
    aou od niedawna Lidl wprowadził nowe zasady zwrotu towarów, ja dokonałem zakupu w 2011 roku.
    Quote:
    Lidl zwrot towaru.
    Zwrot towaru w Lidlu. Aktualizacja 1 stycznia 2013 Uwaga, od 4 kwartału 2012 w Lidlu zmieniły się zasady i możliwy jest zwrot pełnowartościowego artykułu przemysłowego np odzieży.

    Całość:
    Link
    Pozdrawiam.
  • #27 03 Jul 2013 11:55
    maciacho
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Jeśli chodzi o parkside to niezły sprzęt na pewno nie taki jak najtańszy marketowy szajs. Po lipnej firmie black&decker która już nie jest oryginalna GB tylko szajs chiński potrzebowałem dobrego sprzętu jeśli chodzi o wkrętarki i wybrałem boscha ale miałem jeszcze do wyboru makite i dewalt ale trochę za drogie jeszcze. Jeśli rzeczywiście chcecie pracować dużo i ciężko to polecam te firmy a TANI SPRZĘT JEST TYLKO DLA ŚREDNIEJ KLASY której w Polsce brak bo większość bieda. Ja jestem biedny i NIE STAĆ MNIE NA TANI SPRZĘT chyba że chce to użyć 4-5 razy i wyrzucić. BIEDNI LUDZIE POWINNI KUPOWAĆ DOBRY MARKOWY SPRZĘT ja z takiego poglądu wychodzę i NIGDY SIĘ NIE ZAWIODŁEM bo różnica w cenie jest niewielka!!! a komfort pracy jest zupełnie inny. Jeśli chodzi o Parkside to mam do użytku 4-5 razy piłe tarczową i szlifierkę i zbudowałem przy nich domek letniskowy 25m2 i jest git ale jeśli bym miał wybidować jeszcze jeden to kupiłbym markową piłę tarczową na stojaku i z wózkiem a szlifierka może być. W moim życiu krótkim miałem młot x 2, wiertarki chyba 6 i 2 wkrętarki chińskie produkty są już dawno w koszu a ile wydałem na nie? WIĘCEJ NIŻ JEDEN MARKOWY SPRZĘT!!!
  • #28 07 Jul 2013 18:03
    voytalo
    Level 25  
    Helpful post? (+1)
    Panowie, w lidlu to się kupuje spożywkę. A nie elektronarzędzia. No chyba, że używacie tego sprzętu od święta, a na codzień leży w garażu i ładnie wygląda. Taka moja opinia. Lepiej dać parę złoty więcej, ale mieć coś na lata.
  • #29 03 Aug 2013 12:23
    bahus
    Level 10  
    Helpful post? (0)
    Panowie i panie .... odnośnie sprzętów z lidla ... póki co mam 2 lata wkrętarkę z parkside'a i powiem że na użyteczności średnio domowo warsztatowe wystarcza aż nadto. Akumulator trzyma spoko, wkrętarka nie nawaliła nie śmierdzi itp... ogólnie spoko... skręciłem nią 2 zestawy mebli używam na codzień w warsztacie samochodowym. Co do gwarancji .. jakiś czas temu kupiłem w realu tablet który nawalił po miesiącu użytkowania, oddałem na gwarancji dostałem papier i do domu .. pani powiedziała że dadzą znać za 2 tygodnie ... i ok po 2 tygodniach spaceruję do real czy coś wiadomo ... jeszcze nie ... no to czekam dalej .. zgodnie z papierkiem który otrzymałem do dnia końcowego reklamacji produktu .. no i dzielnie spaceruję dnia ostatniego do działu reklamacji przedstawiając papier ... zrobiło się niezłe zamieszanie i .. pani stwierdziła że nie wrócił jeszcze z reklamacji i z tego tytułu przysługuje mi zmiana na inny towar lub zwrot gotówki ... wybrałem opcję 2 ... dołożyłem i kupiłem nowego lepszego taba ...
    Obecnie mam podobną sytuację z dyskiem tyle że w auchanie, oddałem dysk przenośny bo se padł... i powiem szczerze nie mam zamiaru latać i im przypominać ... w ostatni dzień polecę z papierem i albo mają albo kasa ... i wolałbym kasę bo seagatów mam już dość .. i z chęcią zmieniłbym to na WD...
    Do czego zmierzam ... wy macie święte prawo a oni mają święty obowiązek wywiązać się z warunków gwarancji i reklamacji a jeśli nie potrafią w podanym terminie to żądajcie zwrotu kasy .... nie ma przeproś... kumpel prawnik dał mi uniwersalne hasło dla ludzi którzy traktują nas z góry w biurach, zusach itp. lub w tym przypadku na kasie .. a brzmi ono...
    PROSZĘ PODAĆ PODSTAWĘ PRAWNĄ ... (Odmowy przyjęcia , wydania , itp....) zazwyczaj zabija to ćwieka nawet paniom z okienka i robi się wielkie zamieszanie z ich strony ... bo nawet nie wiedzą na jakiej podstawie mogą nam odmówić lub nie mogą .... a jeśli mamy papier na którym pisze wyraźnie do kiedy mają wywiązać się z reklamacji to nie ma przeproś...

    i jeszcze jedno ... nie reklamujcie na podstawie gwarancji bo to bardzo śliski temat i producent może lawirować jak chce ... zawsze jeśli tylko jest na to możliwość reklamujcie z tytułu niezgodności towaru z umową .. to że nie działa też jest niezgodnością...

    Mam nadzieję że komuś pomogłem ... Pozdrawiam Bahus.
  • #30 06 Aug 2013 20:01
    aou
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Ryszard49 wrote:
    Witam.
    aou od niedawna Lidl wprowadził nowe zasady zwrotu towarów, ja dokonałem zakupu w 2011 roku.
    Quote:
    Lidl zwrot towaru.
    Zwrot towaru w Lidlu. Aktualizacja 1 stycznia 2013 Uwaga, od 4 kwartału 2012 w Lidlu zmieniły się zasady i możliwy jest zwrot pełnowartościowego artykułu przemysłowego np odzieży.

    Całość:
    Link
    Pozdrawiam.


    A dziękuję. Nie widziałem :) Uff.
  Search 4 million + Products
Browse Products