X
  • #1 06 May 2012 20:10
    vice25
    Level 2  
    Helpful post? (+3)
    Witam w mam problem z samochodem opel astra 2 1,4 16v kombi jest ona po wymianie cewki zaplonowej i po tygodniu problem powrócił ,jakby dostawal paliwo cyklicznie,szarpanie podczas ruszania,i znowu chodzi jak czołg.Podkreślam że cewka jest dobra sprawdzana .Może wiecie w czym jest problem?
  • #2 06 May 2012 20:37
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody
    Helpful post? (-1)
    vice25 wrote:
    jest ona po wymianie cewki zaplonowej i po tygodniu problem powrócił
    vice25 wrote:
    Podkreślam że cewka jest dobra sprawdzana


    Cewka mogla być dobra a teraz nie jest. Nie wiesz czego mu brakuje: iskry, paliwa... Auto do dokładnej diagnostyki.
  • #3 07 May 2012 10:38
    vice25
    Level 2  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Cewka sprawdzana na każdym lejcu jest iskra,a co do paliwa to po wymianie cewki było dobrze teraz problem powrócił ,pompka daje paliwo,dodam jeszcze ze posiadam jeszcze jedna cewkę też jest dobra daje na wszystkie lejce iskre!!!! i tez była zmieniana i samochód działał dobrze ale tylko pare dni potem znowu to samo!!!filtr paliwa tez zostal wymieniony.?

    Dodano po 3 [minuty]:

    A i auto zostało sczytane i nie wykazało zadnych błędów.
  • #4 26 May 2012 11:09
    corb
    Level 12  
    Helpful post? (+1)
    W większości przypadków brak iskry na cewce pojawia się po jej nagrzaniu, wymień świece nie straszny to koszt a będzie 100% pewności że to nie one.
  • #5 10 Aug 2012 01:10
    pablito02
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    panowie proszę o pomoc. pojawił mi się problem z moją Astrą 1.6 16v 2001 rok ;/ mianowicie... brak iskry przy naładowanym akumulatorze a co dziwne gdy akumulator już siada zaczyna łapać i odpala ;/. co może byc powodem... po podłączeniu pod skaner wyskoczyły błędy P0351, P0352, P0353, P0354. Zadziwiające jest to że łapie na już prawie wyładowanym akumulatorze. CZy to może być czujnik wału korbowego? proszę o jakie kolwiek informację i podpowiedzi.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Gdy odpali nie ma problemu z obrotami i mocą. Chodzi bez zarzutów a gdy ją zgaszę jak się nagrzeje nie odpala w ogóle.
  • #6 10 Aug 2012 01:31
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody
    Helpful post? (0)
    Same błędy to mało, wykonaj podstawowe pomiary na kostce cewki!

    Dodano po 1 [minuty]:

    Popatrzyłbym jeszcze na synchronizację i sygnał z czujników obrotów wału i wałka.
  • #7 10 Aug 2012 16:49
    pablito02
    Level 2  
    Helpful post? (+1)
    dzisiaj wymieniłem czujnik wału korbowego na nowy i dalej bez zmian...
  • #8 10 Aug 2012 17:25
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    vice25 wrote:
    po wymianie cewki zaplonowej
    Cewka nowa dobrej firmy czy używka?
    pablito02 wrote:
    dzisiaj wymieniłem czujnik wału korbowego na nowy i dalej bez zmian...
    Ciekawe po co i na jakiej podstawie?
  • #9 11 Aug 2012 13:32
    pablito02
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    cewka jest dobra była zakładana w innym aucie i odpaliło bez problemu
    co warto sprawdzić jeszcze cały czas pali tylko jak akumulator już siada.....;/

    Dodano po 4 [minuty]:

    czy jest możliwe że jakiś przewód od masy lub prądowy jest gdzieś poluzowany lub odłączony ?? zadziwia mnie że iskra pojawia się dopiero na niskim napięciu....
  • #10 11 Aug 2012 18:54
    vitko84
    Level 2  
    Helpful post? (+1)
    Kolego sprawdź w momencie gdy auto nie odpala czy na wtyczce dochodzącej do cewki jest zasilanie i masa. Jeśli piny na wtyczce są oznaczone ABCDEF to E jest masą a F plusem. Następnie na cewce oporności miedzy pinami F-A F-B F-C i F-D powinna wynosić ok 0.6Ω.
  • #11 13 Aug 2012 13:45
    beatka035
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    Witam! Mam problem z Astrą II 1.4 2007r. Benzyna+gaz
    Auto po dłuższym postoju i nie odpalaniu przez mniej wiecej 5-6godzin ma pbolem z odpalaniem, po przekręceniu kluczyka i próbie dodaniu gazu auto ma pedał luźny i nie ma możliwości dodania mu gazu obroty spadają coraz niżej po czym auto gaśnie. Po kilku próbach ponownego odpalenia samochodu i w końcu udaniu się dodania gazu auto niby chodzi normalnie. Wbijamy wsteczny bądź bieg do przodu auto szarpiąc niesamowicie ma problemy z jakim kolwiek ruszeniem się czy to do przodu czy do tyłu. Dodam, że auto odpala na benzynie gaz załączy sie dopiero po rozgrzaniu silnika czyli przejechaniu jakiś ok. 2km wczesniej gaz się nie załącza. Auto tygodniami stało u mechanika cudem mechanik twierdził, że u niego z autem nic się nie niedzieje, po czym gdy wsiada ktoś by odebrać samochod auto głupkuje wiec ja już nie wiem czy mechanik jest idiota czy auto mądre :-) Mechanik wymienił przepływomierz, wyczyścił przepustnice wymienił kable i kasuje za każdnym razem błąd silniczka który cały czas świeci po przekręceniu kluczyka. A co wyskakuje mu po podłączeniu komputera tego nie wiem bo osobiście z nim nie rozmawiałam.Jak macie jakieś pomysły to czekam na pomoc!!!!!
  • #12 26 Oct 2012 20:16
    daria89
    Level 1  
    Helpful post? (+2)
    Dobry wieczór,
    mam pewien problem. Od 2 lat posiadam astrę g 1.4 16v i od samego początku był problem z szarpaniem. Gaz (stag300) zakładany na moje zlecenie, zaraz po zakupie auta. EGR wyczyszczony, świecie wymienione 9zeszły rok), a od jakiś 2 miesięcy kiedy jest zimny silnik nie idzie jechać na LPG. samochód się dusi. Rusza z ledwością po ponad 3 tys. obrotów. Szarpie, nawet kiedy jest stała prędkość. Niby po rozgrzaniu jest lepiej, jednak samochód w czasie jazdy nadal poszarpuje. Nie bardzo wiem, dokąd mogłabym się udać z tym problemem. sugerowano mi wymianę listwy od gazu (nie wiem jak to się fachowo nazywa) lub cewkę zapłonową (?) - listwę/ kable od świec.
    Będę bardzo wdzięczna za udzielenie porady i wszelkiego rodzaju sugestie.
  Search 4 million + Products
Browse Products