Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

nissan primera p11 2.0 TD 1997

rednissan 09 Maj 2012 21:59
  • #1 09 Maj 2012 21:59
    rednissan
    Poziom 6  

    Witam

    Mam Nissana Primera P11 2.0td rocznik 97.Problem zaczął się wczoraj, pierwsze objawy: autko, pracowało równo i normalnie, po rozgrzaniu silnika (temperatura ok 80 stopni) mniej więcej w zakresie 1,3-1,7 tys obrotów dostawało "czkawki" (jakby na ułamek sekundy traciło moc i szarpało podczas jazdy a obrotomierz skakał w górę i w dół). Po przekroczeniu 2 tys obrotów problem ustępował, żadnych błędów.
    Na drugi dzień rano było normalnie , lecz po południu jak odpaliłem to już po kilku chwilach obrotomierz zaczął wariować i ponownie zaczął skakać po miedzy 1 a 3 tys obrotów a silnik pracował równo na postoju. Czkawka zaczęła się już przy niższych obrotach, zapalała się i gasła kontrolka CHECK ENGINE.
    Nie wiem gdzie szukać przyczyny i co mam robić proszę o pomoc

  • #2 10 Maj 2012 02:05
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Pada czujnik obrotów wału lub któreś z zasilań. Ja bym obstawił czujnik.

  • #3 10 Maj 2012 15:05
    rednissan
    Poziom 6  

    Dzięki za info a powiedz gdzie się ten czujnik znajduje żebym mógł go sprawdzić lub wymienić

    Jeszcze raz wielkie dzięki

  • #4 11 Maj 2012 16:52
    miler80
    Poziom 34  

    Proponuję wybłyskać sobie kody błędów z gniazda diagnostyki, poszukaj w necie jest opisane co i jak, równie dobrze może to być wina zanieczyszczonego układu paliwowego lub samego paliwa.

  • #5 11 Maj 2012 19:45
    rednissan
    Poziom 6  

    ok czyli pierwszym krokiem który powinienem zrobić to udać się na komputer i zdiagnozować jaka i dowiedzieć sie jakie błędy posiada?

  • #6 04 Lip 2012 22:54
    rednissan
    Poziom 6  

    Witam

    mam problem z Nissanem Primera P11 2.0TD 90KM.Samochod mial wymieniony czujnik wału korbowego ponieważ w zakresie 1,3-1,7 tys obrotów dostawało "czkawki" (jakby na ułamek sekundy traciło moc i szarpało podczas jazdy a obrotomierz skakał w górę i w dół) i faktycznie był uszkodzony czujnik.
    Teraz zaczyna dziać sie prawie to samo wskazówka obrotów silnika podbija silnik pracuje równo nie szarpie ale jest problem z odpaleniem a jak juz odpali po wielkich bólach to z tłumika wydobywa sie czarny dym i zapala sie kontrolka CHECK ENGINE i po ok 10s. gasnie.

    Proszę o pomoc bo zaden mechanik nie jest wstanie mi zdjagnozowac a bierze kase

  • #7 05 Lip 2012 21:43
    Krzzysiek1981
    Poziom 13  

    Zrób diagnostyke.Skoro chek sie świeci to są błędy.
    Tu masz interface
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

  • #8 05 Lip 2012 23:15
    rednissan
    Poziom 6  

    DZIEKUJE ZA INFO NIESTETY NIE ZDĄZYŁEM ZAKUPIĆ BO AUKCJA SIE ZAKOŃCZYŁA ALE TO NAPEWNO JEST PRZYXCZYNA TEGO ZE NIE CHCE ZAPALIC? DZISIAJ MIALEM TO SAMO POLOWE DNIA PRZEJEŻDZIŁEM I POD KONIEC DNIA JUZ BYŁ PROBLEM Z ZAPALENIEM?

    CZY NAPEWNO WYSTARCZY SKASOWAC BŁĄD? JEŻELI TAK TO JAKI?

    GORĄCO POZDRAWIAM

  • #9 05 Lip 2012 23:17
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    3.1.15. Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji umożliwiającej zajęcie merytorycznego stanowiska przez innych Użytkowników forum. Tytuł wpisu powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki.
    3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty