X
  • #1 19 May 2012 13:07
    sakro
    Level 6  
    Helpful post? (0)
    Około miesiąc temu przestał działać internet, liczne telefony na infolinie nic nie pomagały.
    Technicy stwierdzili winę po stronie t-mobile,od nich dowiedziałem się ze sprawa dotyczy do kreowania ścieżek(nie wiem na czym polega ten zabieg).
    Następnie dostałem odpowiedz od t-mobile w ,której stwierdzają winę po stronie tp i od tej pory cały proces się powtarza...
    Pisałem liczne skargi ,lecz one także nie dają pożądanego efektu.
    Proszę o pomoc co mogę jeszcze zrobić, żeby sprawa została załatwiona?Może przy waszej pomocy manualnie uda mi się coś zdziałać.

    Router: ZTE ZXV10 W300series
    Usługa: Internet Stacjonarny T-mobile na Lini Tp (2mb/s)
    Dioda DSL:Światło ciągłe
    Dioda Internet:Brak światła
    Konsola:
    >> Testing Ethernet LAN connection ...PASS

    >> Testing ADSL Synchronization ...PASS

    >> Testing ATM OAM segment ping ...PASS

    >> Testing ATM OAM end to end ping ...PASS

    >> Ping Primary Domain Name Server ... SKIPPED
    Dane o ADSL:
    ADSL Firmware Version: FwVer:3.12.7.0_TC3085 HwVer:T14.F7_5.0
    Line State: Showtime
    Modulation:ADSL2 PLUS
    Annex Mode:ANNEX_A

    Downstream Upstream
    SNR Margin: 19.3 31.0 db
    Line Attenuation: 38.0 18.8 db
    Data Rate: 2496 319 kbps
    Myślę ze to najważniejsze informacje.Z góry dziękuję za pomoc.
  • #2 19 May 2012 13:14
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (-1)
    Login i hasło do usługi dostałeś? Wpisujesz że poprawnie do routera?
  • #3 19 May 2012 13:29
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak.Wszystko jest poprawnie skonfigurowane robiłem to sam i wielokrotnie z konsultantami na infolinii.Zaznaczam jeszcze ze przed ta awaria internet chodził normalnie,a cala sprawa zaczęła się po masowym przepięciu sieci(czy jakoś tak to brzmiało).
  • #4 19 May 2012 13:32
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    Mam pytanie czy t-mobile posiada jakieś domyślne hasło i login? Tak jak to jest w neostradzie?
    rejestracja(malpa)neostrada.pl i rejestracja.
  • #5 19 May 2012 13:38
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Hasło do usługi jest Kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr,ostatnio zostało mi ono zmienione(ktoś pomyślał ,że może to pomoże).A ID to cyfry każde zaczyna się na 999xxxxxx
  • #6 19 May 2012 13:40
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    Czy możesz się zalogować się gdzieś na stronie t-mobile i zweryfikować te ustawienia?
  • #7 19 May 2012 13:44
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Stroną konfiguracja jest standardowa strona 192.168.1.1 . Jeśli chodzi o wzór z którego można porównać konfiguracje to posiadam taki lecz jest to porostu kartka dołączona do umowy.Czy o to chodziło?
  • #8 19 May 2012 13:45
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    Nie, chodziło mi o bezpośrednie zalogowanie się na stronie dostawcy, gdzie na swoim profilu możesz sprawdzić dane usług, płatności itp.
  • #9 19 May 2012 13:48
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Nigdy nie używałem takiego konta ani go nie tworzyłem.
  • #10 19 May 2012 13:49
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    sakro wrote:
    Nigdy nie używałem takiego konta ani go nie tworzyłem.

    Raczej powinno być utworzone z automatu, na dostawie podpisanej umowy Link .
  • #11 19 May 2012 13:52
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Sprawdziłem umowę i niema o takim koncie ani słowa.A co osiągniemy dzięki temu ?
  • #12 19 May 2012 13:53
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    To co pisałem weryfikację twoich danych. Bo jak widać synchronizacja jest brakuje tylko poprawnej autoryzacji połączenia (dostępu do internetu).
  • #13 19 May 2012 14:24
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Próbuję własnie zalogować się do tego systemu.

    Dodano po 9 [minuty]:

    Za każdym razem kiedy podaje nr na, którym została usługa zarejestrowana otrzymuje komunikat"Przepraszamy. Wystąpił błąd uwierzytelnienia. Proszę skontaktować się z administratorem. "
  • #14 19 May 2012 14:34
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    sakro wrote:
    Za każdym razem kiedy podaje nr na, którym została usługa zarejestrowana otrzymuje komunikat"Przepraszamy. Wystąpił błąd uwierzytelnienia. Proszę skontaktować się z administratorem. "

    Przepraszam ale nie znam szczegółów działania tego operatora. Pozostaje zadzwonić do BOK-u. Powodzenia.
  • #15 19 May 2012 14:40
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    Udało mi się dostać do serwisu prosił bym o kolejne instrukcje.
  • #16 19 May 2012 14:42
    jimasek
    Moderator - Sieci, Internet
    Helpful post? (0)
    Poszukaj usług które są przypisane dla twojego konta, tak jak pisałem nie znam t-mobile, bo nie korzystam z ich usług.
  • #17 19 May 2012 14:50
    sakro
    Level 6  
    Topic author Helpful post? (0)
    W kategorii Usługi widzę tylko usługi dotyczące mojego telefonu,w pod kategorii Internet także znajdują się dane dotyczące tylko i wyłącznie mojego telefonu.
  • #18 19 May 2012 21:12
    krzych66
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Usługa BSA jest świadczona po określonych ścieżkach wirtualnych VPI/VCI, jeśli TPSA zmieniła ten parametr powinna podać je do operatora a operator powinien wprowadzić te dane do swojego systemu. Inaczej twoje pakiety nie dotrą do niego i nie zadziała protokół PPP.
  Search 4 million + Products
Browse Products