Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 01 Cze 2012 08:29
    icakogut
    Poziom 2  

    Witam serdecznie, od tygodnia jestem posiadaczem WV Passat B5 FL 2001 r TDI 130 kM, problem pojawia sie podczas przyspieszania na każdym biegu , auto dostaje wibracji, dziwnych drgawek, Od 2-3 tys obrotów, podczas delikatnego przyspieszania problemu niema. Auto sprowadzone z Niemiec, widać wymianę półosi i przegubów są nowe oryginalne , nie wiem gdzie szukać przyczyny byłem u kilku mechaników każdy mówi co innego. Bardzo proszę o pomoc

  • #2 01 Cze 2012 09:38
    jerry1960
    Poziom 32  

    Koła masz wyważone , felgi proste. Zacznij od prostych rzeczy.

  • #3 01 Cze 2012 10:00
    icakogut
    Poziom 2  

    Koła sprawdzone , na pewno to nie ta przyczyna

  • #4 13 Cze 2012 12:55
    ciuqu
    Poziom 33  

    Przyczyn może być wiele, problem z pompkami, dwumasa, przeguby wewnętrzne (lubią pękać) i oczywiście koła.

    Sprawdź czy drgania występują na luzie, dodawaj powoli gazu i zobacz czy nie występują drgania w jakimś przedziale obrotów.

  • #5 13 Cze 2012 22:03
    pc21xd
    Poziom 9  

    Jeśli drgania występują tylko przy przyśpieszaniu a przeguby są w porządku, najprawdopodobnie masz popękane sprężyny na tarczy sprzęgłowej, ale przed tym sprawdz czy któraś z poduszek pod skrzynią nie jest szczelona ponieważ podczas przyśpieszania może sie przesówac i napinac za bardzo na którąś z półosi.

  • #6 13 Sie 2012 14:33
    mpiter70
    Poziom 1  

    miałem ten sam problem, przyczyną bym rozwalony przegub wewnętrzny lewy, po wymianie jka ręką odjął

  • #7 13 Sie 2012 22:41
    lukkii
    Poziom 15  

    Zajrzyj do sprzegła. Jak pisał kolega ciuqu być może że dwumasa padła. Ile ma przebiegu?

  • #8 13 Sie 2012 22:56
    Sztomel
    Poziom 34  

    icakogut napisał:
    widać wymianę półosi i przegubów są nowe oryginalne

    więc wszystko wskazuje, że już ktoś w Niemczech się z tym problemem borykał i jak na razie bez efektu. Podejrzewam też, że sterownik silnika również nie wypluł żadnych błędów więc podejrzane są koła (zwłaszcza jeśli opony używane lub zjechane nieprawidłowo itp.).

  • #9 20 Paź 2012 16:27
    onimusza666
    Poziom 8  

    Witam! i ja mam podobny problem ,od jakiegoś czasu przy małej prędkości buja golfem jak by było coś scentrowane ? byłem na trzepaku do wymiany miałem prawą końcówkę drążka,drążek prawy,końcówki stabilizatora.No i oczywiście nic to nie dało! sprawdziłem opony ,tam też nic nie stwierdzono , po jakimś czasie padła mi maglownica, którą wymieniłem , no i dalej telepie autem.Podczas sprawdzania klocków hamulcowych zauważyłem luzy na ''tarczy hamulcowej'' :| tzn.tarcza nie jest luźna ,półoś nie kręci się a jest luz! Nie znam się na tym ,ale czy nie jest to luz przegubu wewnętrznego? zamieszczam film : http://www.youtube.com/watch?v=AXVGoGfllf8 koło prawe duży luz , http://www.youtube.com/watch?v=cdKyBEiDzWQ koło lewe luz jest mniejszy.Gumy itd.są ok.Pozdrawiam.

  • #11 09 Lis 2012 21:10
    T5
    Moderator Samochody

    Najpierw wyczyść powierzchnie przylegania felgi do piasty.Porządnie.Z alusami to samo zrób.

  • #12 10 Lis 2012 07:51
    onimusza666
    Poziom 8  

    Dzięki za odpowiedzi , ale problem już zniknął po zmianie opon na zimowe :) albo koło było nie wyważone lub coś z oponą - okaże się na wiosnę.Pozdrawiam.

  • #13 10 Lis 2012 13:24
    ciuqu
    Poziom 33  

    Może opona źle leżakowana, mam ten sam problem tylko odwrotnie, jedna zimówka przy 100-120mk/h telepie autem a kółka wyważane 2 razy.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty