Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 02 Cze 2012 15:58
    robokop
    Moderator Samochody

    Jak w temacie, potrzebuję namiar na sklep i numery katalogowe uszczelniaczy
    (simmeringi, oringi, ślizgi teflonowe). Przekładnia prawdopodobnie ZF - przynajmniej takie oznaczenia dały się odczytać z z wyjętych wnętrzności - na obudowie tylko loga Audi/VW.

  • Pomocny post
    #4 02 Cze 2012 22:52
    tpolo
    Poziom 17  

    Fotka jest poglądowa, nie sugeruj się nią.

  • #5 05 Cze 2012 21:04
    robokop
    Moderator Samochody

    Stwierdzono naocznie i namacalnie - AS 13157. Komplet oringów, uszczelniaczy zaworu głowicy, tłoka, listwy wraz z teflonowymi wkładkami i simmeringami. Zamykam.

  • #6 29 Kwi 2013 09:50
    robokop
    Moderator Samochody

    Po prawie roku uszczelnienia padły. Mam ochotę ponownie przeprowadzić zabieg naprawy, z tym że:
    - rozszczelniła się maglownica po stronie biernej - czyli od strony gładkiej, strona z zębami nadal jest szczelna. Widział ktoś gdzieś na rynku jakieś lepsze zestawy naprawcze? Osłona listwy jest cała, piasku w środku nie ma, więc winne tylko słabej jakości uszczelnienie.

  • #7 29 Kwi 2013 20:05
    0__0
    Poziom 30  

    A jakiej firmy były uszczelniacze, może kupiłeś jakiś chiński badziew? Inna możliwość może auto jest po wypadku i listwa jest skrzywiona?Ja u siebie wymieniłem tylko uszczelniacze i listwę bo miała rysy (miesiąc jazdy z uszkodzoną osłoną)."Nowa" listwe wyciągnąłem z angola i na razie tzn od pół roku wszystko gra i buczy .Trzy uszczelniacze corteco kosztowały z przesyłką koło 40 zł.

  • #9 30 Kwi 2013 10:02
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Robokop, ile wyszła Ci naprawa tej maglownicy?
    Opłacalne to?

  • #10 30 Kwi 2013 19:16
    robokop
    Moderator Samochody

    Poprzednim razem za uszczelnienia zapłaciłem około 150 zł, plus pasta do polerowania plus olej. Wytrzymało to rok - w sumie nikt nie daje tyle gwarancji na regenerowane maglownice.
    Teraz szukam jakichś lepszych uszczelniaczy niż te chińskie dostępne jako replacement parts.
    Dla ciekawskich - jest zestaw nadwymiarowy z serii AS xxxxx - milimetr ciaśniejszy, używany przy szlifowaniu listwy - ponad 2x droższy.

  • #11 07 Sie 2013 18:20
    FaYaH
    Poziom 1  

    Robokop, mam pytanko, pamiętasz może jakieś numery oringów albo producenta ?? Mam ten sam kłopot, tyle że dotyczy VW golfa, ale to chyba te same maglownice.

  • #12 13 Paź 2013 10:55
    Waldemar z Kaszub
    Poziom 27  

    robokop napisał:
    plus pasta do polerowania

    Czy dobrze rozumiem, że polerowałeś ją domowym sposobem, bez szlifowania ?
    Pytam bo sam stanąłem przed problemem cieknącej maglownicy w VW Polo 9 N. Jak na razie jestem zdecydowany oddać ją do firmy " Skraw-Met " w Sopocie. Podobno tam wałki szlifują i dają nowe uszczelnienia. Sprawa jest kosztowna i interesuje mnie jak długo po regeneracji będzie dobrze ?
    Może ktoś to już tak regenerował i ma doświadczenie ?

  • #13 13 Paź 2013 11:09
    robokop
    Moderator Samochody

    Polerowałem, bez szlifowania, poszły nominalne uszczelniacze. Z tym szlifowaniem to też tak nie do końca jest fajnie - cały czas sprawa rozbija się o jakość zestawów naprawczych made in China.

  • #14 13 Paź 2013 11:28
    Waldemar z Kaszub
    Poziom 27  

    No właśnie, nigdy nie wiadomo co tam usługodawca do środka włoży.

    robokop napisał:
    Wytrzymało to rok - w sumie nikt nie daje tyle gwarancji na regenerowane maglownice.

    Ten rok to ile kilometrów było ? . Firma do której chcę oddać swoją maglownicę podobno daje rok gwarancji.
    Powtórną naprawę dokonałeś w ten sam sposób ?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty