X

Kosa spalinowa Eurotec, gaźnik.

06 Jun 2012 22:30 1D1daro
  • #1 06 Jun 2012 22:30
    1daro
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Witam. Od pewnego czasu było tak,że moja podkaszarka po 5 minutach pracy gasła i potem trzeba było pompować taka pompką od spodu gaźnika i nie zawsze to pomagało. Postanowiłem oczyścić gaźnik.Rozebrałem go na części pierwsze, przedmuchałem sprężarką wszystkie otworki i kanaliki, i dostrzegłem, że taka jakby membranka z cienkiej gumy odkleja się w dwóch miejscach, ale skręciłem wszystko z powrotem i próbowałem zapalić kosiareczkę, ale zapala tylko na chwile, po czym zalewa świece i pluje paliwem z tłumika.Czy to wina gaźnika, jeśli tak to co źle złożone, lub co uszkodzone? Proszę o jakieś wskazówki. Mam nadzieje, że nie będę musiał kupować nowego gaźnika.Z góry dzięki za odpowiedzi i wskazówki
  • #2 07 Jun 2012 00:13
    helena33
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Wymień membrany na nowe, sprawdź czy zaworek iglicowy wraz z dźwigienką pracuje prawidłowo, bo to właśnie przez to że się zawiesza może zalewać silnik.
    Co do gaśnięcia po 5 min, sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa, może się zapowietrza. Jak będziesz miał odkręcony gaźnik spróbuj dociągnąć śruby łącznika cylindra, lubi się poluzować w tym modelu, i ssie lewe powietrze.
  • #3 07 Jun 2012 08:15
    1daro
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (-1)
    Mógłbyś mi podać link do takich membran, bo gaźniki tylko całe znajduje? A propo tego zaworka iglicowego, to żeby to sprawdzić to muszę wyciągnąć iglice wraz z przepustnica?
  • #4 07 Jun 2012 08:19
    helena33
    Level 27  
    Helpful post? (0)
    Potrzebujesz takiego zestawu http://www.reptor.pl/?513,pl_membrany-k20-wyj-walbro-do-echo-hitachi-kawasaki-robin-victus
    Zawór iglicowy znajduje się pod jedną z membran, nie trzeba rozbierać iglicy i przepustnicy.
  • #5 08 Jun 2012 22:51
    1daro
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dziś zapaliłem podkaszarka bez zaglądania do gaźnika chodziła ładnie na wolnych obrotach,ale jak dodać gazu to dymi jak niewiem co i pluje paliwem, ale jest taki bajer, że jak naciskałem podczas pracy silnika ten ,,primer,, pod gaźnikiem to podkaszarka nie dymiła i obroty miała full, a jak przestałem pompować tym primerem to od razu zalewa. Co o tym sądzicie?
  • #6 09 Jun 2012 05:38
    39006
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Wymieniłeś te membrany, czy czekasz na cud?
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products