Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc


  Main Page -> Forum Index -> Generally ->Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
sylwiatz
Level 1
Location: wrocław
Joined: 15 Jun 2012
Posts: 1
sylwiatz
Level 1
Post#1 15 Jun 2012 20:15  Topic author   

Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc


Witam mam do Was takie pytanie i myślę że mi ktoś pomoże. Podpisałam umowę z NETIA w domu, oczywiście zdarzyło się to tak szybko że nawet nie wiedziałam kiedy miałam umowę pod nosem. Ale to nie jest problem. Problem tkwi w tym iż, jest możliwość odstąpienia od umowy do 10 dni od jej podpisania. Umowa została podpisana 24.05.2012 po czym koleżanka dojrzała iż w umowie zaznaczony jest nie tylko internet którym byłam tylko zainteresowana ale nie potrzebowałam na tzw''GWAŁT'' ale i też wcisneła mi kobieta na umowie TV HBO GO. Byłam bardzo wściekła że uległam takiej głupocie. W każdym bąź razie odstąpiłam od umowy pisemnie wysłałam rezygnacje oczywiście za potwierdzeniem i odbiorem 30.05.2012. Dzisiaj obecnie mamy 15.06.2012 a oni nadal mnie męczą smsami że paczka kurierska z NETII została wysłana :( już jednokrotnie odesłałam kuriera twierdząc że odstąpiłam od umowy a oni nadal mi ślą smsy iż została wysłana paczka :( zadzowniłam do obsługi klienta po czym konsultantka stwierdziła iż nie mają jeszcze zaksięgowane w systemie i prosili żebym nie odbierała paczki której rzecz jasna nie odebrałam a nawet nie miałam zamiaru. Sprawa była cicho tydzien czasu aż do dziś kolejny sms że znowu została wysłana paczka. Bardzo mnie to wkurzyło i drugi raz z kolei zadzowniłam do nich twierdząc że nękają mnie tymi smsami, gdyż ja dawno temu już nawet nie pamiętam kiedy rezygnowałam oczywiście tak jak było w umowie w ciągu 10 dni od podpisania umowy nie ponosząc żadnych kosekwencji. Kolsuntantka oczywiście rozmawiała ze mną kolejne 10 min naciągając mnie na koszta stwierdziła że rzeczywiscie rezygnacja do nich wpłyneła i zaś kolejnie kazała mi nie odbierać paczki. Ja w złości zapytałam ile razy tak jeszcze zamierzają mi zawracać głowę iż sobie nie życzę wiecej takich smsów bo to jest kompromitujące, po czym ona stwierdziła iż zaszła pomyłka, ależ ile można tych pomyłek popełniać? :( po czym w zdenerwowaniu kazałam skreślić z danych ten numer z którego dzwonie iż już nie bedzie nalezał do mnie, zrobiłam to żeby mieć swiety spokoj, na co ona mi odparła że jeśli bede miała nowy numer mam do nich zadzownić to uzupełnią dane, strasznie są nachalni co mnie to okropnie zezłościlo i kazałam zamknąc sprawe na dobre ponieważ nie jestem i nie będe zainteresowana ich jaką kolwiek propozycją, na co ona mi rzekła że będzie wszystko zakończone jak rezygnacja zostanie zaktualizowana. Roześmiałam się w głos ponieważ powiedziałam tej kobiecie na co oni jeszcze czekają że to już dawno powinno zostać zaktualizowane i sprawa powinna już dawno być zakończona. Ta konsultantka stwierdziła że dopiero 29.06.2012 mogą zaktualizować. Oczywiście powiedziała mi przez telefon że nie ponoszę żadnych opłat gdyż zmieściłam się w terminie 10 dni od podpisania umowy.
Tak więc proszę Państwa mam do Was takie pytanie. Może ktoś już miał styczność z taką sytuacją i jest mi w stanie pomóc.Na jakiej zasadzie to tak długo trwa że oni jeszcze twierdzą że nie mogą zaktualizować mojej rezygnacji ?? Przecież to już dobre 2 tyg jak złożyłam rezygnacje i powinno być od tak sprawa zamknięta a nie jeszcze robią wokół tego zamieszanie i kurier lata po 3 razy do mojego mieszkania :( Czy nie jestem narażona na żadne kosekwencje z ich strony w postaci kary pieniężnej? Dużo się teraz o tym czyta że różne firmy robią z ludzi marionetki i odzywają się po paru miesiącach z rzekomymi fakturami za internet. :( Boję się że mogą na mnie za jakiś czas narzucić karę pieniężną. Czy mają takie prawo ?? Czy mogę spokojnie o nic się nie martwić ?? Proszę o radę..

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
stan.
Level 14
Location: katowice
Joined: 31 Oct 2004
Posts: 135
Helped: 3
stan.
Level 14
Post#2 16 Jun 2012 14:08    

Re: Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc


Miałem podobne przejścia z tą firmą, co innego zamówiłem a ca innego dostałem.
Po rezygnacji z ich usług prawie przez pół roku dostawałem faktury do zapłaty od których się odwoływałem później przychodziła korekta i przeprosiny i tak kilka razy. Na koniec zażądano zwrotu urządzeń które parę miesięcy wcześniej były zdane i znowu pisma, potwierdzenia, korekty, przeprosiny. Tak więc trzeba uzbroić się w cierpliwość bo jakim cudem ta firma działa to chyba nikt nie wie.

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  Reply to topic     Main Page -> Forum Index -> Generally -> Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc
Page 1 of 1

Similar topics to rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc

Rezygnacja z usług telefonicznych. (1)
Proszę o pomoc piłkarzyki (4)
Proszę o pomoc w projektowaniu (2)
Proszę o pomoc w szukaniu :D (2)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.134 seconds