Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc


Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Ogólny Techniczny -> Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc
Autor
Wiadomość
sylwiatz
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 15 Cze 2012
Posty: 1
Miasto: wrocław

Post#1 Post autora tematu 15 Cze 2012 20:15   

Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc


Witam mam do Was takie pytanie i myślę że mi ktoś pomoże. Podpisałam umowę z NETIA w domu, oczywiście zdarzyło się to tak szybko że nawet nie wiedziałam kiedy miałam umowę pod nosem. Ale to nie jest problem. Problem tkwi w tym iż, jest możliwość odstąpienia od umowy do 10 dni od jej podpisania. Umowa została podpisana 24.05.2012 po czym koleżanka dojrzała iż w umowie zaznaczony jest nie tylko internet którym byłam tylko zainteresowana ale nie potrzebowałam na tzw''GWAŁT'' ale i też wcisneła mi kobieta na umowie TV HBO GO. Byłam bardzo wściekła że uległam takiej głupocie. W każdym bąź razie odstąpiłam od umowy pisemnie wysłałam rezygnacje oczywiście za potwierdzeniem i odbiorem 30.05.2012. Dzisiaj obecnie mamy 15.06.2012 a oni nadal mnie męczą smsami że paczka kurierska z NETII została wysłana :( już jednokrotnie odesłałam kuriera twierdząc że odstąpiłam od umowy a oni nadal mi ślą smsy iż została wysłana paczka :( zadzowniłam do obsługi klienta po czym konsultantka stwierdziła iż nie mają jeszcze zaksięgowane w systemie i prosili żebym nie odbierała paczki której rzecz jasna nie odebrałam a nawet nie miałam zamiaru. Sprawa była cicho tydzien czasu aż do dziś kolejny sms że znowu została wysłana paczka. Bardzo mnie to wkurzyło i drugi raz z kolei zadzowniłam do nich twierdząc że nękają mnie tymi smsami, gdyż ja dawno temu już nawet nie pamiętam kiedy rezygnowałam oczywiście tak jak było w umowie w ciągu 10 dni od podpisania umowy nie ponosząc żadnych kosekwencji. Kolsuntantka oczywiście rozmawiała ze mną kolejne 10 min naciągając mnie na koszta stwierdziła że rzeczywiscie rezygnacja do nich wpłyneła i zaś kolejnie kazała mi nie odbierać paczki. Ja w złości zapytałam ile razy tak jeszcze zamierzają mi zawracać głowę iż sobie nie życzę wiecej takich smsów bo to jest kompromitujące, po czym ona stwierdziła iż zaszła pomyłka, ależ ile można tych pomyłek popełniać? :( po czym w zdenerwowaniu kazałam skreślić z danych ten numer z którego dzwonie iż już nie bedzie nalezał do mnie, zrobiłam to żeby mieć swiety spokoj, na co ona mi odparła że jeśli bede miała nowy numer mam do nich zadzownić to uzupełnią dane, strasznie są nachalni co mnie to okropnie zezłościlo i kazałam zamknąc sprawe na dobre ponieważ nie jestem i nie będe zainteresowana ich jaką kolwiek propozycją, na co ona mi rzekła że będzie wszystko zakończone jak rezygnacja zostanie zaktualizowana. Roześmiałam się w głos ponieważ powiedziałam tej kobiecie na co oni jeszcze czekają że to już dawno powinno zostać zaktualizowane i sprawa powinna już dawno być zakończona. Ta konsultantka stwierdziła że dopiero 29.06.2012 mogą zaktualizować. Oczywiście powiedziała mi przez telefon że nie ponoszę żadnych opłat gdyż zmieściłam się w terminie 10 dni od podpisania umowy.
Tak więc proszę Państwa mam do Was takie pytanie. Może ktoś już miał styczność z taką sytuacją i jest mi w stanie pomóc.Na jakiej zasadzie to tak długo trwa że oni jeszcze twierdzą że nie mogą zaktualizować mojej rezygnacji ?? Przecież to już dobre 2 tyg jak złożyłam rezygnacje i powinno być od tak sprawa zamknięta a nie jeszcze robią wokół tego zamieszanie i kurier lata po 3 razy do mojego mieszkania :( Czy nie jestem narażona na żadne kosekwencje z ich strony w postaci kary pieniężnej? Dużo się teraz o tym czyta że różne firmy robią z ludzi marionetki i odzywają się po paru miesiącach z rzekomymi fakturami za internet. :( Boję się że mogą na mnie za jakiś czas narzucić karę pieniężną. Czy mają takie prawo ?? Czy mogę spokojnie o nic się nie martwić ?? Proszę o radę..
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 15 Cze 2012 20:15   





Powrót do góry
   
stan.
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 132
Miasto: katowice

Post#2 16 Cze 2012 14:08   

Re: Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc


Miałem podobne przejścia z tą firmą, co innego zamówiłem a ca innego dostałem.
Po rezygnacji z ich usług prawie przez pół roku dostawałem faktury do zapłaty od których się odwoływałem później przychodziła korekta i przeprosiny i tak kilka razy. Na koniec zażądano zwrotu urządzeń które parę miesięcy wcześniej były zdane i znowu pisma, potwierdzenia, korekty, przeprosiny. Tak więc trzeba uzbroić się w cierpliwość bo jakim cudem ta firma działa to chyba nikt nie wie.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Ogólny Techniczny -> Rezygnacja z Usług NETII Proszę O Pomoc
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Rezygnacja z usług telefonicznych. (1)
Proszę o pomoc piłkarzyki (4)
Proszę o pomoc w projektowaniu (2)
Proszę o pomoc w szukaniu :D (2)


Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.282 seconds

elektroda.pl temat RSS