Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Drukarka hp LaserJet professional p 1102 w a router Tp-Link TD-W8901G

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Drukarki, ksero Serwis -> Drukarki, ksero Początkujący -> Drukarka hp LaserJet professional p 1102 w a router Tp-Link TD-W8901G
Autor
Wiadomość
dawid.zon
Poziom 4
Poziom 4

Post#1 Post autora tematu 19 Cze 2012 09:24   

Drukarka hp LaserJet professional p 1102 w a router Tp-Link TD-W8901G

Witam,

jestem początkującym na tym forum więc od razu przepraszam jeśli coś co napisze będzie wydawać się głupie.

A więc moj problem polega na tym że kupiłem drukarkę hp p 1102 w jak w temacie i chcialbym podłączyć ją do sieci. Kupiłem taką specjalnie żeby mogła stać w pokoju a ja żebym mógł drukować z laptopa z obojętne jakiego miejsca w domu. Problem polega na tym że nie mam pojęcia jak podłączyć ją do sieci..

Sama nie łączy się z routerem a ja jak odświeże listę sieci bezprzewodowych to mam do wyboru "Dom" czyli tą z routera Tp Link oraz "Hp laser Jet.."

Czy muszę coś jeszcze dokupić przy takiej konfiguracji sprzętowej czy można to jakoś połączyć "do kupy".

Bardzo proszę o odpowiedzi bo już drugi dzień nad tym siedze i nie mogę rozwikłać tej zagadki.

Z góry dziękuję :)
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 19 Cze 2012 09:24   

Powrót do góry

orzelpiotr
Poziom 22
Poziom 22

Miasto: "-"

Post#2 19 Cze 2012 10:10   

Re: Drukarka hp LaserJet professional p 1102 w a router Tp-Link TD-W8901G

Musisz w drukarce ustawić sieć wifi w oparciu o parametry routera czyli: nazwa sieci + klucz