Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

utrata mocy vw passat b5 fl 1.9tdi 130 KM

damian242 27 Cze 2012 21:44
  • #1 27 Cze 2012 21:44
    damian242
    Poziom 2  

    Witam, temat zakładany juz wielokrotnie jednak ja wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem. Mój passat jadąc pod górę przełączył sie na tryb awaryjny. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika stracił moc. Komputer pokazał błąd ciśnienia doładowania. po wyczyszczeniu turbiny błąd zniknął i auto juz sie nie przełącza na tryb awaryjny i nie pokazuje innych błędów, ale nadal nie ma mocy. Wymieniłem juz zaworek n75, przepływomierz jest sprawny, turbina pracuje dobrze, egr sprawny, katalizator czysty, zostały tez wymienione gumki na pompowtryskach. Czy ktoś wie co jeszcze mogę sprawdzic?

  • #2 27 Cze 2012 22:08
    kwantor
    Poziom 38  

    Ale jak wyczyszczona, tam problem bywa z zacierającą się kierownicą doładowarki- czy to jest sprawdzone, naprawione? Czyszczenie nic tam nie wyleczy na ogół.Cięgno porusza się ręcznie?

  • #3 27 Cze 2012 23:59
    domex32
    Moderator Samochody

    Logi zrób dynamiczne, wrzuć na forum, będziemy wiedzieć o czym pisać.

  • #4 28 Cze 2012 10:49
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Bez logów to można sobie gdybać. Gdyby zacięły się kierownice to by nastąpiło przeładowanie.

  • #5 28 Cze 2012 12:13
    damian242
    Poziom 2  

    logi były robione 2 razy u dwóch różnych mechaników i za kazdym razem wszystko jest w normie ( praca turbiny, egr i przepływki). co jeszcze mogę sprawdzić?

  • #6 28 Cze 2012 12:25
    trans-serwis
    Poziom 39  

    damian242 napisał:
    logi były robione 2 razy u dwóch różnych mechaników i za kazdym razem wszystko jest w normie ( praca turbiny, egr i przepływki). co jeszcze mogę sprawdzić?
    Skoro wszystko w normie po wizycie u dwóch mechaników to co chcesz jeszcze sprawdzać. Nic.

  • #7 28 Cze 2012 22:21
    damian242
    Poziom 2  

    coś musi byc nie tak skoro powyżej 2000 obr nie ma mocy

  • #8 28 Cze 2012 22:31
    kwantor
    Poziom 38  

    grala1 napisał:
    Gdyby zacięły się kierownice to by nastąpiło przeładowanie.
    Albo niedoładowanie, przecież mogła się zaciąć w pozycji odciążenia.

  • #9 28 Cze 2012 23:40
    domex32
    Moderator Samochody

    damian242 napisał:
    coś musi byc nie tak skoro powyżej 2000 obr nie ma mocy


    Na pewno coś jest, ale wróżenie z fusów nam nie idzie, zrób logi i wstaw na forum bo inaczej ta dyskusja jest bez sensu.

    Statycznie kanały 001 013 023

    Dynamicznie 008 003 011.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty