Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 29 Cze 2012 14:43
    harnas264
    Poziom 6  

    Witam kupilem Mercedesa w211 2.2cdi z bardzo malym przebiegiem z pelna dokumentacja serwisowa ogolnie autko bardzo zadbane ale mam problem. Samochod wogole nie ma mocy i bardzo duzo pali byl podlaczony pod sd ale pokazalo ze jest cos z cisnieniem gdzie wszystko bylo sprawdzone i jest wporzadku. Jest nowy egr,alternator,turbina sprawna przewody tez ECU tez ok prosze o jakies podpowiedzi

  • #2 30 Cze 2012 14:57
    Krzzysiek1981
    Poziom 13  

    Co dokładnie wykazała diagnostyka.

  • #3 30 Cze 2012 16:10
    harnas264
    Poziom 6  

    podlaczylem jeszcze raz wczoraj i nie ma zadnego bledu mechanik powiedzial ze to moze byc czujnik cisnienia ale jednak nie :-) teraz bede sprawdzal wszystkie czujniki voltomierzem czy gdzies nie ucieka prad zobaczymy

  • #4 08 Lip 2012 13:23
    harnas264
    Poziom 6  

    Pomozcie sd nie znajduje zadnych bledow nie wiem co robic. Znajomy mechanik podpowiedzial mi ze moze to byc lancuszek moze spadl z zeba albo cos takiego prosze o pomoc

  • #5 08 Lip 2012 15:05
    Dziarski Hank
    Poziom 24  

    Błędy to nie wszystko. Podgląd wartości rzeczywistych pracy silnika.

  • #6 08 Lip 2012 17:06
    harnas264
    Poziom 6  

    Wszystko bylo sprawdzone najpierw stwierdzili ze cos gdzies blokuje ale caly wydech katalizator wszystko jest ok. Jeden z mechanikow powiedzial ze moze lancuch przeskoczyl o jeden zab

  • #7 08 Lip 2012 17:11
    markslew
    Poziom 27  

    harnas264 napisał:
    Znajomy mechanik podpowiedzial mi ze moze to byc lancuszek moze spadl z zeba


    Gdyby łańcuch spadł z zęba i fazy rozrządu się przestawiły to tłok mógł by uderzyć w zawór, było by to słychać i było by źle.

    Dodano po 4 [minuty]:

    To sprawdź ustawienie faz rozrządu po znakach na wale rozrządu i wale korbowym, żaden problem.

  • #8 08 Lip 2012 17:13
    harnas264
    Poziom 6  

    To moze wiesz co moze byc przyczyna ze moj mercedes tak sie zachowuje bo juz rozkladam

  • #9 08 Lip 2012 17:20
    Dziarski Hank
    Poziom 24  

    markslew napisał:

    To sprawdź ustawienie faz rozrządu po znakach na wale rozrządu i wale korbowym, żaden problem.


    Żaden problem ? Do demontażu pokrywy zaworów trzeba demontować wtryskiwacze. A to loteria, raz wyjdzie po dobroci a czasem jak zapiecze go w gnieździe to...

    Pomijam fakt, że tam są dwa wałki rozrządu, z czego tylko wałek wydechowy jest napędzany przez łańcuch. Wałek ssący jest napędzany poprzez koło zębate z wałka wydechowego. Tak więc teorie o rozrządzie bym wykluczył.

    NIe wierzę w to, że diagnostyka nic nie wykazała. Przy diagnostyce przez SD masz pogląd praktycznie we wszystko. Kwestia tylko kumatego mechanika, który to zinterpretuje a nie tylko "panie, brak błedów"

  • #10 08 Lip 2012 17:25
    harnas264
    Poziom 6  

    Mechanikow sprawdzlo kilku i kazdy powiedzial to samo brak bledow a mechanicy sa dobrzy

  • #11 08 Lip 2012 20:46
    xyro
    Poziom 23  

    Na 99 % któryś czujnik oszukuje. Jak nie ma błędów to trzeba sprawdzić podstawowe parametry jak ciśnienie sprężania, przelewy na wtryskiwaczach CR, ciśnienie na listwie CR (te czujniki często oszukują, zacznij od niego), ciśnienie doładowania, temp i zużycie katalizatora. Podstawowe parametry tylko. SD robi cuda z mercedesami i ktoś kumaty szybko znajdzie co się dzieje. Pozdrawiam.

  • #12 09 Lip 2012 01:00
    harnas264
    Poziom 6  

    Dzieki wielkie za rade jutro bede to sprawdzal napewno napisze czy to bylo to pozdrawiam

  • #14 18 Lip 2012 18:22
    harnas264
    Poziom 6  

    Witam bylem u kilku mechanikow i jak zwykle nic nie znalezli znacie moze kogos w Reading w uk lub okolice zeby mogl mi zdiagnozowac co jest z moim mercedesem z gory dzieki

  • #15 28 Lip 2012 18:46
    okoldz
    Poziom 2  

    sprinter 311 -2.2cdi 2001
    w moim przypadku wina za brak mocy- max 300 obr
    byl intercooler (dziurka)
    i uszkodzony przewod paliwowy z filtra do pompy
    na kompie wyskawiwal blad 1188
    meczylem sie kilka miesiecy
    a to takie g...

    Dodano po 38 [sekundy]:

    wrazie pytan
    pomoge 00447892803901

  • #16 28 Lip 2012 21:42
    harnas264
    Poziom 6  

    witam dzieki za podpowiedz ale mam intercoolercaly co do przewodow paliwowych sa cale ale dzisiaj wymienilem filtr paliwowy i jest lepiej ale to jeszcze nie to no i spalanie 15 mpg :cry: a co do bledow nie ma zadnych

  • #17 29 Lip 2012 17:17
    okoldz
    Poziom 2  

    witam u mnie przewody tez wygladaly na nie uszkodzone
    a zapal normalnie czy musisz chwile zakrecic?
    czy jak podczas jazdy jak go zrestartujesz bo jedzie jak burza a po odpuszczeniu gazu i nasatepnym wcisnieciu gazu do dechy nie reaguje?
    moj email mtransmovers(malpa)yahoo.com

  • #18 01 Sie 2012 16:47
    harnas264
    Poziom 6  

    Zapala bez problemow ale jak wrzuce D to silnik zaczyna sie jakby dusic i czasami gasnie po kilku odpaleniach rusza bez problemow. Wspomne jeszcze raz ze moim preblemem jest brak mocy i bardzo duze spalanie,po wymianie filtra paliwa samochod ma jakby wiecej mocy ale to jeszcze nie jest to no i to spalanie ok.16/100 km. Na weekend bede sprawdzal wszystkie przewody bo jak daje gazu to cos delikatnie syczy mam nadziejie ze cos znajde jezeli macie jakies podpowiedzi bede wdzieczny pozdrawiam

  • #19 09 Sie 2012 16:00
    harnas264
    Poziom 6  

    Witam ponownie. Nadal nie poradzilem sobie z problemem ale zapomnialem o jednym szczegole auto przy odpalaniu robi wrazenie jak by wolno zapalal a po odpaleniu chodzi jak by mial ciezko juz nie ma nieszczelnosci bo nic nie syczy a auto w dolnych granicach obrotow do ok 2000-2500 chodzi jak by zamulony lub jakby nie dostawal wystarczajo duzo paliwa chociaz tego pewien nie jestem. Czasami rowniez kickdown nie dziala czyli nie wrzuca go na max obroty.

  • #20 09 Sie 2012 23:10
    DziadzioMiecio
    Poziom 27  

    Trochę sobie pomogłeś sprawdź czujnik regulacji ciśnienia paliwa. A najlepiej wymontuj go i na myjkę .Po wymontowaniu obejrzyj okolice o ringu uszczelniającego pewnie będzie dużo brudu i sitko zapchane. Dodatkowo sprawdzenie przelewu z każdego wtrysku . Tak trochę nie fachowo ale wystarczy odpiąć wężyki przelewu buteleczki 4 sztuki jednakowe wężyki do każdego wtrysku i każdy wtrysk po przez wężyk do osobnej buteleczki dodatkowo zatkać oryginalny przelew. Jeśli podczas pracy na wolnych obrotach jakieś 10 min w każdej buteleczce zbierze się jednakowa ilość paliwa to ok jeśli różnice będą znaczne to masz do wyjęcia wtryski i regeneracja ich .Silnik podczas pracy bez obciążenia odcina obroty koło 3000 to normalne no i prze-pływka do sprawdzenie ewentualnie turbina jeszcze do kontroli czy kierownica lekko pracuje (turbiny nie auta). Jeśli wiesz o czym piszę to sobie poradzisz jeśli nie to niestety dobry mechanik.

  • #21 13 Sie 2012 20:48
    xyro
    Poziom 23  

    Dodam jeszcze, żeby jeszcze te cienkie przewody od podciśnień sprawdzić bo one też mi nie raz krwi napsuły :P

  • #22 21 Sie 2012 19:50
    harnas264
    Poziom 6  

    Witam wszystkich po dlugiej walce oddalem auto do specjalisty od mercedesow i ten stwierdzil ze nie ma filtra ktory znajduje sie za turbina ( nie mam pojecia co to za filtr) i problem z czujnikiem SBS czy jakos tak jutro bede wiedzial wszystko dokladnie to napisze pozdr

  • #23 22 Sie 2012 14:17
    harnas264
    Poziom 6  

    Szukalem dzisiaj tego filtra o ktorym pisalem i nie znalazlem nic za turbina procz katalizatora. Druga rzecz to SBC nie SBS czy myslicie ze SBC moze byc przyczyna tego ze muj samochod tak sie zachowuje??

  • #24 22 Sie 2012 20:18
    Dziarski Hank
    Poziom 24  

    SBC to układ hamulcowy...

  • #25 28 Sie 2012 19:14
    p-el
    Poziom 2  

    witam,
    czy rozwiązałeś problem, ja mam podobny-brak mocy, spalanie normalne.....
    nowa turbina,pompa olejowa samochód nie chce jechać..
    mechanicy rozkładają ręce mówią że silnik się skończył... jakaś lipa........

  • #26 28 Sie 2012 22:23
    harnas264
    Poziom 6  

    witam nie naprawilem samochodu :( wydalem mnustwo pieniedzy i nic samochod jest na sprzedaz moze ktos bedzie sie chcial po bawic ja juz nie mam sil na to

  • #27 29 Sie 2012 03:33
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Panowie, obaj wydaliście kasę, tymczasem trzeba było poszukać dobrego diagnostę, naprawa ta powinna oscylować w okolicy 500 do 800 zł. I Mercedes śmiga jakby z fabryki wyjechał. Nie liczcie tylko na to, że mechanik wam powie co było. Ja zresztą też nie. :)

  • #28 29 Sie 2012 04:11
    harnas264
    Poziom 6  

    Moze i masz racje ale moj samochod byl w kilku warsztatach specjalizujacych sie w tylko w mercedesach i wszyscy rozkladaja rece albo tak szukali nie wnikam

  • #29 30 Sie 2012 15:33
    p-el
    Poziom 2  

    jezeli wiesz to się podziel informacją, moj mercedes tez był sprawdzany pod komputerem serwisowym w warsztacie specjalizującym się w mercedesach i rozlozyli ręce,,,, ja chyba tez wystawie go na sprzedaz

  • #30 30 Sie 2012 21:16
    xyro
    Poziom 23  

    Ile za tego mercedesa ? Ja jestem z wsch Londynu możesz podjechać na diagnostykę. Mam SD to coś poradzimy może.
    Dodam tylko, że objawy wskazują na jedno ...

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty