Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 04 Lip 2012 21:55
    marcys20
    Poziom 18  

    witam. ostatnio robilem serwis klimy w swoim Chryslerze (klimatronik) i zauwazylem ze podczas pracy cisnienie HP zachowuje sie standardowo pracuje w zakresie 12-15Bar, natomiast cisnienie LP oscyluje caly czas w granicy 8Bar (+/-04). czym to moze byc spowodowane? pada zawor rozprezny? dodam ze klima chodzi normalnie tylko skad tak wysokie cisnienie LP?

  • #2 04 Lip 2012 22:50
    LoLek85
    Poziom 28  

    Może ciśnienie ok, tylko manometr naciągnięty??

  • #3 04 Lip 2012 22:57
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Jezeli przy zgaszonym silniku, otwartych zaworach i ustaniu cisnienia wskazuja to samo to jest ok. Jezeli chodzi o prace klimy to LP powinno byc około 2 bary.

  • #4 05 Lip 2012 22:14
    marcys20
    Poziom 18  

    manometr na 100000% sprawny, cisnienie na zgaszonym to przy goracej instalacji (wpinalem sie po jakis 30km jazdy w 35st upale) wynosilo z tego co pamietam kolo 4-6Bar po niskiej stronie i chyba 8-10Bar na HP (ale moge sie mylic bo prawde mowiac nie zwrocilem na to jakiejs wiekszej uwagi).

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty