Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zasięg WiFi jak wzmocnić?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Sieci, Internet -> Sieci WiFi -> Zasięg WiFi jak wzmocnić?
Autor
Wiadomość
Albert23_08_1988
Poziom 10
Poziom 10

Post#1 Post autora tematu 08 Lip 2012 11:49   

Zasięg WiFi jak wzmocnić?

Witam,
Chciałbym wzmocnić zasięg sieci WiFi, z której korzystam.
Jest to sieć darmowa, ogólnodostępna, bez zabezpieczeń.
Problem polega na tym, że laptop łapie mi ją tylko w kuchni.
W innych pomieszczeniach wygląda to bardzo słabo...
Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach...
Wydaje mi się, że najlepsze byłoby takie urządzenie, które samo połączy się z dostępną siecią WiFi i rozprowadzi sygnał po mieszkaniu.
Coś w stylu WiFi <=> urządzenie <=> laptop
Czy jest możliwa taka opcja?
Jeśli tak to co kupić? I jak to skonfigurować?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 08 Lip 2012 11:49   

Powrót do góry

bogiebog
Pomocny w Sieci, Internet

Miasto: Adort Kele

Post#2 08 Lip 2012 11:53   

Re: Zasięg WiFi jak wzmocnić?

Pewna metoda to dołożenia dodatkowego APeka podłączonego KABLEM do głównego routera. Inne metody do 'repeater' - bardzo kiepsko.

Sprawdź czy ci podejdzie adapter PLC, ale musi być na tej samej fazie.
Powrót do góry

Albert23_08_1988
Poziom 10
Poziom 10

Post#3 Post autora tematu 08 Lip 2012 12:07   

no właśnie o to chodzi, że nie mogę nic podłączyć do urządzenia, które emituje WiFi, bo to sieć publiczna...
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 08 Lip 2012 12:07   

Powrót do góry

jimasek

Miasto: Gostyń

Post#4 08 Lip 2012 12:18   

Moja propozycja to Airlive G.DUO.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 08 Lip 2012 12:18