Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

passat b5 1988 silnik 1,9 tdi AFN nie pali

jaek1970 08 Lip 2012 22:22
  • #1 08 Lip 2012 22:22
    jaek1970
    Poziom 16  

    Witam wszystkich serdecznie.
    Jeśli umieściłem post w niewłaściwym dziale proszę o przeniesienie.
    Mój problem opiszę szczegółowo - po imprezie dla większych dzieci przyjechała po mnie żona i twierdził że podczas jazdy auto trzykrotnie jej słabło - czyli naciskała gaz auto nie reagowało. Wsiadłem po około 3 kulometrach to samo, podjechaliśmy na stacje dotankowaliśmy paliwa. Auto odpaliło bardzo ciężko, na miejsce dojechaliśmy (około 4 km).
    Wyszedłem po około 20 minutach auto odpaliło bardzo ciężko - kręciłem ze sześc razy - postawiło taką białą zasłonę że zgasiłem - od tamtej pory jest martwe.
    Sprawdziłem rozrząd - jest ok.
    Sprawdziłem zaworek na pompie wtryskowej - ok.
    Odczyt błędów VCDS - zero błędów - obroty pompy widzi.
    Zasilania są ok.
    Ale tak zdjąłem nastawnik z pompy i dziwna rzecz (mam nr 2 464 463 268 5 pinów) podłączony pod instalację pojazdu po przekręceniu kluczyka trzpień nastawnika nie porusza się.
    Podpiąłem pod instalacje nastawnik o nr 2 464 463 130 miałem stary od Passata TD różni się trzpieniem.
    Po przekręceniu kluczyka trzpień TD porusza się i wraca do położenia poprzedniego.
    Czyli chyba uszkodzony mam nastawnik - czy da się go naprawić i czy ewentualnie do nastawnika TD można przełożyć trzpień od uszkodzonego?
    Z góry dziękuję za rady.

  • #2 08 Lip 2012 22:37
    robokop
    Moderator Samochody

    Żaden VW TD nie miał elektrycznego nastawnika pompy. To co znalazłeś to pewnie stary nastawnik z TDI 1Z.

    jaek1970 napisał:

    Odczyt błędów VCDS - zero błędów - obroty pompy widzi .

    I tu już chyba zdyskwalifikowałeś wątek.

  • #3 08 Lip 2012 22:57
    jaek1970
    Poziom 16  

    Przepraszam kolego Robokop - zastosowałem skrót myślowy :-)

  • #4 09 Lip 2012 20:41
    kidu22
    Poziom 35  

    Skoro w AFN padł TEN tranzystor to sobie naprawisz.

    A wogóle podaje paliwo?

    Powinien zapalic na plaka.

  • #5 09 Lip 2012 22:09
    jaek1970
    Poziom 16  

    Dzięki kolego kidu 22 - nie wiem który to tranzystor - jednak paliwo podaje.
    To jest mój drugi samochód (przydatny co prawda).
    Spróbuję pomęczyć się chwilkę - jestem zdziwiony tymi objawami.
    Jednak powalczę :-)
    Myślę ze cała przyczyna tkwi w nastawniku, sterownik raczej wykluczam - spojrzę jeszcze na przewód dochodzący do nastawnika (ten w czarnym oplocie w jednym miejscu jest dziwnie wybrzuszony).

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty