Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

[DESi199 IGBT 180A 230 v] ustawienia spawarki rodzaje elektrod

Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> ElektroTechnika -> Elektro Spawarki i prostowniki spawalnicze -> [DESi199 IGBT 180A 230 v] ustawienia spawarki rodzaje elektrod
Autor
Wiadomość
slawek3178
Poziom 14
Poziom 14

Miasto: wadowice

Post#1 Post autora tematu 13 Lip 2012 19:55   

Witam kupiłem spawarkę Dedra DESi199 IGBT 180A 230 v
jestem początkujący jeśli chodzi o spawanie , chcę spawać słupki ogrodzenia grubość od 3 mm do 5 mm
oraz przyspawać zawiasy do bramy
Proszę o jakieś schematy

(1) -Czym kierować się przy doborze elektrod ? (jakie elektrody do jakiej grubości metalu?)
Na początek kupiłem po 2 szt elektrody Er 146 2,5 mm i 3.25 mm
takie mi poradzili w sklepie ,ale wolę potwierdzić na forum czy dobre.

(2) -Jak ustawić prąd do takich elektrod mają być na plus czy minus ,bo niestety w sklepie tego już nie potrafili mi powiedzieć.Mówili że na prądzie przemiennym można i na plusie i na minusie spawać .Co wy na to ?

(3) -Jak ustawiać amperaż ? (jaka moc do jakiej grubości elektrody ,jakieś schematy)

(4) -I ostatnie moje pytanie bo widzę w instrukcji spawarki że bardzo kładą nacisk na to żeby instalacja elektryczna w domu miała trzeci przewód uziemienie
,a niestety u mnie jest starsza instalacja i nie ma uziemienia .Co w takim wypadku zrobić czy można bez kłopotu spawać ,czy są jakieś poważniejsze zastrzeżenia ?
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 13 Lip 2012 19:55   

Powrót do góry

stanislaw1954
Poziom 23
Poziom 23

Miasto: Malopolska

Post#2 13 Lip 2012 20:16   

Re: [DESi199 IGBT 180A ] ustawienia spawarki rodzaje elektrod