Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj

ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane

Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Kosz -> Kosz Archiwum ->ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
koper2006
Poziom 8
Poziom 8

koper2006
Poziom 8
Post#1 Post autora tematu 25 Lip 2012 13:21   

ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane

Witam wszystkich na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem laikiem w kwestiach samochodowych i dopiero się uczę. A teraz do rzeczy.

Posiadam autko Renault Megane 96r. 1,6 8V benzyna i od jakiegoś czasu zauważyłem iż przy zbijaniu biegów z 3 na 2 oraz z 2 na 1 moja skrzynia wydziela dziwnych odgłosów "charczenie". problem nie pojawia się natomiast gdy idę biegami do góry. Pierwszym pomysłem który przyszedł mi to głowy był brak oleju w skrzyni lecz po jego wymianie problem nie znikną. Na tym moje pomysły się skończyły. Bardzo prosił bym was o jakąś radę. Przeglądałem podobne posty na podobny temat lecz żadne mi nie pomogły.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Ad

Ad

Ad

Powrót do góry
wichurewicz
Poziom 20
Poziom 20

wichurewicz
Poziom 20
Post#2 25 Lip 2012 15:42   

Re: ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane

W Seicento kiedyś ciężko wchodził mi pierwszy bieg, okazało się że wystarczyło podciągnąć linkę od pedału sprzęgła. Nie wiem czy to ten przypadek, ale spróbować nie zaszkodzi.

Powrót do góry
Ad

Ad

Ad

Powrót do góry
koper2006
Poziom 8
Poziom 8

koper2006
Poziom 8
Post#3 Post autora tematu 25 Lip 2012 17:13   

dzieki wichurewicz za propozycję jutro sprawdzę bo obecnie nie mama przy sobie autka, oraz proszę o inne propozycje

Powrót do góry
Ad

Ad

Ad

Powrót do góry
Przemo9826
Moderator Samochody
Moderator Samochody

Przemo9826
Moderator Samochody
Post#4 10 Sie 2012 18:38