Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane
Autor
Wiadomość
koper2006
Poziom 9
Poziom 9

Post#1 Post autora tematu 25 Lip 2012 13:21   

ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane

Witam wszystkich na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem laikiem w kwestiach samochodowych i dopiero się uczę. A teraz do rzeczy.

Posiadam autko Renault Megane 96r. 1,6 8V benzyna i od jakiegoś czasu zauważyłem iż przy zbijaniu biegów z 3 na 2 oraz z 2 na 1 moja skrzynia wydziela dziwnych odgłosów "charczenie". problem nie pojawia się natomiast gdy idę biegami do góry. Pierwszym pomysłem który przyszedł mi to głowy był brak oleju w skrzyni lecz po jego wymianie problem nie znikną. Na tym moje pomysły się skończyły. Bardzo prosił bym was o jakąś radę. Przeglądałem podobne posty na podobny temat lecz żadne mi nie pomogły.
Powrót do góry

Ad

Ad

Post# 25 Lip 2012 13:21   

Powrót do góry

wichurewicz
Poziom 19
Poziom 19

Post#2 25 Lip 2012 15:42   

Re: ciężko wchodzi 1 i 2 bieg w skrzyni biegów/ manualna . Renault Megane

W Seicento kiedyś ciężko wchodził mi pierwszy bieg, okazało się że wystarczyło podciągnąć linkę od pedału sprzęgła. Nie wiem czy to ten przypadek, ale spróbować nie zaszkodzi.
Powrót do góry

Ad

Ad

Post# 25 Lip 2012 15:42   

Powrót do góry

koper2006
Poziom 9
Poziom 9

Post#3 Post autora tematu 25 Lip 2012 17:13   

dzieki wichurewicz za propozycję jutro sprawdzę bo obecnie nie mama przy sobie autka, oraz proszę o inne propozycje
Powrót do góry

Ad