X

Wyłącznik ciśnieniowy do kompresora

mihauuu13 31 Jul 2012 21:16
  • #1 31 Jul 2012 21:16
    mihauuu13
    Level 5  
    Helpful post? (0)
    Witam! Robię sprężarkę własnej konstrukcji i wykopałem w garażu silnik 3fazowy , oraz presostat z manometrem i zaworem bezpieczeństwa ( takie cos z chińskich kompresorów ) . Mam dylemat gdyż ten presostat jest na 230V , a silnik na 380V. Da rade jakoś to zgrać , czy muszę kupować nowy wyłącznik ciśnieniowy?
  • #2 31 Jul 2012 21:20
    H3nry
    Level 26  
    Helpful post? (0)
    Dołożenie przekaźnika o ile kolega posiada załatwi sprawę.
    Presostat ma 2 pary styków ?
  • #3 31 Jul 2012 21:27
    balonika3
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    H3nry wrote:
    Dołożenie przekaźnika ...
    A nie stycznika???
  • #4 31 Jul 2012 21:37
    mihauuu13
    Level 5  
    Topic author Helpful post? (0)
    Jestem kompletnie zielony w sprawach elektryki.. Dlatego zwracam się do was czy da rade coś z tym zrobić?
  • #5 31 Jul 2012 21:41
    balonika3
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    mihauuu13 wrote:
    Jestem kompletnie zielony w sprawach elektryki.. Dlatego zwracam się do was czy da rade coś z tym zrobić?
    Oczywiście, że tak, ale jak nie masz pojęcia, to powierz to komuś kumatemu. Sprężarka to nie zabawka, a źle podłączona, to bomba.
  • #6 31 Jul 2012 21:45
    mihauuu13
    Level 5  
    Topic author Helpful post? (0)
    Nie rozumiesz mnie , po prostu pierwszy raz spotykam się z taką sprawą , że na silniku mam 380V a na wyłączniku 230V , po prostu chcę się dowiedzieć co dokupić/zrobić żeby zaoszczędzić pieniądze.
  • #7 31 Jul 2012 21:56
    balonika3
    Level 36  
    Helpful post? (0)
    mihauuu13 wrote:
    Nie rozumiesz mnie ...
    Rozumiem i wszystko już napisałem. Stycznik (prawidłowo podłączony).
  • #8 31 Jul 2012 22:16
    mihauuu13
    Level 5  
    Topic author Helpful post? (0)
    Czyli jak mam podłączyć ten stycznik aby wszystko działało jak należy?
  • #9 31 Jul 2012 22:20
    balonika3
    Level 36  
    Helpful post? (+1)
    Presostat ma sterować stycznikiem, a ten silnikiem. Jeśli w silniku jest termik, a stycznik ma możliwość współpracy z nim, to można go również wykorzystać (nie zajedziesz silnika, jeśli jest zbyt słaby).
  Search 4 million + Products
Browse Products