X
  • #1 06 Sep 2012 21:34
    hamtaro2000
    Level 12  
    Helpful post? (0)
    Witam, mam problem dotyczący mojego smartfona Samsung galaxy s3.
    Wczoraj przeprowadziłem aktualizacje oprogramowania. Ściągnąłem aktualizacje, zainstalowałem i wybrałem Uruchom Ponownie. Po ponownym włączeniu telefon zażądał kodu PIN, wpisałem poprawny kod PIN po czym telefon się odblokował, a następnie pojawił się ekran z " Kod odblokowania PIN karty SIM sieci ". Telefon kupowałem nowy ze sklepu, po czym wziąłem abonament w Orange ( nie polecam )
    Dlaczego napisałem nie polecam? w abonamencie dali mi zwyczajną kartę SIM, która nie pasowała do mojego telefonu, zażądali 25 zł za przerobienie karty na micro z ich oferty. Byłem w salonie Orange z danym problemem, wysłali mnie do Samsunga ponieważ powiedzieli " Pierwszy raz widzą taki problem ". W salonie Samsung wysłali mnie do serwisu w Katowicach. Lecz to jest taka błahostka ... a mam jechać taki kawał drogi ... Da się to jakoś naprawić?
  • #2 06 Sep 2012 21:57
    fischer8
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Helpful post? (+1)
    Masz telefon z simlockiem i to wszystko.
  • #3 08 Sep 2012 13:57
    hamtaro2000
    Level 12  
    Topic author Helpful post? (-1)
    Jak to możliwe jak kupiłem go 2 tygodnie temu nowego w sklepie? nie u operatora
  Search 4 million + Products
Browse Products