Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 07 Wrz 2012 12:33
    flatron1212
    Poziom 6  

    Siemka

    Posiadam silnik do skody fabi 1.4 mpi 8v i jestem ciekaw ile wart jest taki silnik

    Co zostało zrobione :

    Został wypiaskowany, wyczyszczony wygląda jak nowy

    Głowica przeszła regenerację w wyspecjalizowanej firmie w Łomiankach, nowe utwardzane zawory popychacze itd, wałek został ten sam w sam raz idealnie nadaje się do instalacji lpg

    Nowy oryginalny rozrząd wraz z wszystkimi uszczelkami i simeringem - oryginalny

    Nowa uszczelka pod głowicę - oryginalna

    Nowe pierścienie

    Nowe panewki korbowodów

    Nowe świece

    Nowa pompa wodna

    Nowy termostat

    Nowa uszczelka pod misę olejową.

    Nowa rolka od paska od alternatora i pompy wody

    Nowy pasek do założenia od alternatora

    Nowe śruby od głowicy

    Nowy korek do spuszczania oleju z silnika

    Nowy filtr oleju

    Do tego 4 litry do zalania oleju Castrol 10w40

    Zawory ustawione przez specjalnego fachowca

    Podsumowując silnik jest jak nowy po kapitalnym remoncie, najważniejsze rzeczy oryginalne , no i ślicznie wygląda wiadomo jak to po piaskowaniu , jutro dorzucę fotki jak zrobię .



    Ile takie cudo jest warte ??

  • #2 07 Wrz 2012 13:39
    xhumungus
    Poziom 16  

    Największą wartość mają silniki "nie ruszane" które są zamontowane w aucie, mają prawidłową kompresją i nie biorą oleju. Ja bym tego twojego zajeżdżonego silnika (po częściowym remoncie) nie kupił. Wystaw to cudo na aukcji od złotówki a się przekonasz ile jest wart.

  • #3 07 Wrz 2012 14:59
    markslew
    Poziom 27  

    Jesli bylo naprawiane to zalezy jak, z opisu wiadomo ze bedziesz reklamowal ;)

    A tak przy okazji, jak on musial byc niefachowo eksploatowany ze trzeba bylo robic az taki remont.

    Pisales ze pierscienie nowe. A jak sie maja cylindry? Ktos mierzyl w kilku plaszczyznach cylindry? czy po prostu wymienil pierscienie i juz. Sama wymiana pierscieni nie koniecznie wystarczy, no moze wystarczy na 10 k km.

  • #4 07 Wrz 2012 15:24
    lukkii
    Poziom 15  

    Na darmo tyle kasy wepchałeś i roboty. Z tego co widać po aukcjach to można silnik po przebiegu 20 k km kupić za 1500zł. Orginalny to orginalny a po regeneracji to po regeneracji.

  • #5 10 Wrz 2012 07:06
    flatron1212
    Poziom 6  

    To pokaż mi tą aukcje gdzie można kupić ładną 1.4 mpi z przebiegiem oryginalnym 20 tys km za 1.500 pln ?? Chyba razy dwa !!!!!!!! Żeby tylko kopić, bo ciężko znaleźć z autentycznym takim przebiegiem ! A niby czym się różni dużo silnik sciuchany fabrycznie od silnika po regeneracji ? To ma chodzić, nie brać oleju i mało palić a nie ma być liche i patrzeć jak padnie uszczelka pod głowicą jak bd jechał gdzieś za granicę !! To czemu uważacie że takiego byście nie kupili ?? Cylindry były sprawdzane przez fachowca przed tzw owalem !

  • #6 10 Wrz 2012 09:09
    ociz
    Moderator Samochody

    Silnik dłubany przez nie wiadomo kogo zawsze będzie mniej pewny. Po wymianie samych pierścieni przeważnie żre więcej oleju niż przed.

  • #7 10 Wrz 2012 09:24
    enauto
    Poziom 29  

    flatron1212 napisał:
    Zawory ustawione przez specjalnego fachowca
    flatron1212 napisał:
    Cylindry były sprawdzane przez fachowca przed tzw owalem !

  • #8 11 Wrz 2012 16:48
    cyryl85
    Poziom 13  

    flatron1212 napisał:
    To pokaż mi tą aukcje gdzie można kupić ładną 1.4 mpi z przebiegiem oryginalnym 20 tys km za 1.500 pln ?? Chyba razy dwa !!!!!!!! Żeby tylko kopić, bo ciężko znaleźć z autentycznym takim przebiegiem !


    mam taką samą pewność że twój był naprawdę dobrze zregenerowany jak pewność że te przebiegi są oryginalne, a tak nawiasem, ludzie wolą kupić taniej silnik wymontowany z samochodu a nie płacić ten 1000 czy 1500 więcej za silnik po regeneracji, bo tu i tu nie ma pewności co do stanu silnika, a pieniądze w kieszeni zostają.

  • #9 11 Wrz 2012 21:58
    hobbista
    Poziom 15  

    Dla mnie ów silnik nie jest po kapitalnym remoncie , a po naprawie bierzącej ..........Takie rzeczy robi się jak silnik siedzi w ramie. A że ładnie wygląda , bo wypiaskowany nie świadczy że będzie jak nówka . Ciekawy jestem jak będzie z gwarancją gdy znajdzie się nabywca ......

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty