X

Parkside opinie o młotowiertarce

07 Sep 2012 23:25
  • #1 07 Sep 2012 23:25
    1677373
    Removed  
    Helpful post? (0)
    Witam jestem uczącym się jeszcze elektrykiem ale nie kiedy trafi mi się już jakaś robota dlatego potrzebuje jakiś sprzęt bo stary wysiada. Niestety nie mam zbyt dużo funduszy na zakup orginalnej młotowiertarki dlatego zastanawiam się na firmą Parkside z Lidla
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-5A2E3C5A-8345AFE9/lidl_pl/hs.xsl/index_29742.htm

Ostatnio słyszałem u mnie w mieście ze jeden serwis zaopatrzył sie w ten sprzęt i jest bardzo zodowolony ale chcę także zapytać was drodzy koledzy co o tym myślicie i jakie macie doświadczenie.
    Pozdrawiam.
  • #2 09 Sep 2012 14:41
    czyzykus
    Level 7  
    Helpful post? (0)
    witam
    Też się zastanawiam nad tym sprzętem. Mam odkurzacz tej firmy i jest super, patrząc na dane techniczne za tą cenę nie kupisz nic lepszego
  • #3 12 Sep 2012 21:02
    Pablo1964
    Moderator
    Helpful post? (0)
    Jest to dobry sprzęt dla majsterkowiczów. Nie nadaje się natomiast do celów profesjonalnych.
  • #4 13 Sep 2012 21:29
    Kikideh
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Mam taką wiertarkę około 6 miesięcy i jeszcze działa, do cięższych robót używam Enh.... ma 2 lata gwarancji, jak padnie to wymieniaj,a na nową. Wcześniej do drobnych prac używałem Metabo UHE 28 multi, przez 9 lat. Druga taka sama, konczy się po 6 latach. Patrząc na coraz gorsze wykonanie elektro narzędzi, bardziej opłaca się kupić tanie i częściej wynieniać, niż płacić za markowe, które nie wiele dłużej wytrzymają. Z powszechnej tandeto - chńszczyzny jak do tej pory wyłamuje się Hilti. A może i tu się mylę?
  • #5 13 Sep 2012 23:46
    Pablo1964
    Moderator
    Helpful post? (0)