Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Parkside opinie o młotowiertarce

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> ElektroTechnika -> Elektro Co kupić? -> Parkside opinie o młotowiertarce
Autor
Wiadomość
1677373
Usunięty

Post#1 Post autora tematu 07 Wrz 2012 23:25   

Parkside opinie o młotowiertarce

Witam jestem uczącym się jeszcze elektrykiem ale nie kiedy trafi mi się już jakaś robota dlatego potrzebuje jakiś sprzęt bo stary wysiada. Niestety nie mam zbyt dużo funduszy na zakup orginalnej młotowiertarki dlatego zastanawiam się na firmą Parkside z Lidla
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-5A2E3C5A-8345AFE9/lidl_pl/hs.xsl/index_29742.htm

Ostatnio słyszałem u mnie w mieście ze jeden serwis zaopatrzył sie w ten sprzęt i jest bardzo zodowolony ale chcę także zapytać was drodzy koledzy co o tym myślicie i jakie macie doświadczenie.
Pozdrawiam.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 07 Wrz 2012 23:25   

Powrót do góry

czyzykus
Poziom 3
Poziom 3

Miasto: waswa

Post#2 09 Wrz 2012 14:41   

Re: Parkside opinie o młotowiertarce

witam
Też się zastanawiam nad tym sprzętem. Mam odkurzacz tej firmy i jest super, patrząc na dane techniczne za tą cenę nie kupisz nic lepszego
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 09 Wrz 2012 14:41   

Powrót do góry

Pablo1964
Moderator
Moderator

Miasto: Sosnowiec

Post#3 12 Wrz 2012 21:02   

Jest to dobry sprzęt dla majsterkowiczów. Nie nadaje się natomiast do celów profesjonalnych.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 12 Wrz 2012 21:02   

Powrót do góry

Kikideh
Poziom 12
Poziom 12

Miasto: Wieliczka

Post#4 13 Wrz 2012 21:29