Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 10 Wrz 2012 15:10
    plemnik7
    Poziom 9  

    Witam wszystkich!

    MB E klasa 2.2D 97’ LUCAS KRÓTKI KABEL VIN: WDB2100041A321849

    opiszę po krótko mój problem:
    Po przekręceniu kluczyka, nagrzaniu świec odpalam silnik- pali sie kontrolka EPC i silnik nie wchodzi na wyższe obroty niż 1200, wystarczy jednak,że wyłączę zapłon kluczykiem i odpalę motor bez grzania świec , wszystko jest ok, kontrolka gaśnie i silnik wkręca sie normalnie na obroty , w czasie jazdy jest wszystko ok

    Na kompie wyszło P1227 wina więc leż po stronie czujnika Y23 w pompie

    Nadmienię, że pompa jest po regeneracji 3 lata temu zrobiła zaledwie 70 tyś km- jest sucha ,nie cieknie w układzie paliwowym nie ma powietrza
    Może ktoś wypowie się( wytłumaczy) co jest różnicą w rozruchu silnika z grzaniem świec a bez grzania ?
    wydaje mi się że jeżeli faktycznie padł czujnik w pompie to pompa powinna chodzić koślawo w każdym przypadku a nie tylko przy grzaniu świec.


    co wy na to?

  • #2 10 Wrz 2012 16:28
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    A my na to, "czy tam czasem się nie zapowietrza"? ;)

    Dodano po 1 [minuty]:

    Możliwe, też, że chodzi o czas na samodiagnozę a nie o zapowietrzanie.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Ogólnie te pompy to porażka, trzeba wymienić na rzędówkę.

  • #3 10 Wrz 2012 16:29
    plemnik7
    Poziom 9  

    układ odpowietrzony w przewodach brak powietrza,

    co jest różnicą w rozruchu ze świecami a bez świec ?

  • #4 10 Wrz 2012 16:33
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Czas. Na samodiagnostykę.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Są merce, które w ogóle nie zapalą, jeśli będą grzały świeczki. Uroki tej pompy.

  • #5 10 Wrz 2012 16:34
    plemnik7
    Poziom 9  

    co z tym czsem
    jak to sprawdzić ? gdzie tego szukać ?

  • #6 10 Wrz 2012 16:36
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Chłopie, masz wywaloną pompę, nic nie sprawdzisz, nic nie poprawisz.

  • #7 23 Wrz 2012 16:07
    kubas10
    Poziom 25  

    Nie samą pompę ale czujnik dawkowania (jak zwał tak zwał) w pompie. One padają albo ze starości (każdy przy 300tyś.) albo z braku paliwa albo z braku napięcia. W środku jest pamięć i te czujniki czasem wymagają kalibracji ale to już na stole i po wyjęciu pompy. Ale zmieniając temat czy ma ktoś blokadę pompy wtryskowej bo potrzebuje sobie taką dorobić, najlepiej potrzebny był by mi rysunek techniczny tej że blokady, podaruje pkt. :).

  • #8 23 Wrz 2012 22:43
    jaek1970
    Poziom 16  

    Jaski rysunek prosta sprawa kawałek pręta fi 6 na końcu zaszlifowana , czy też frezowana symetrycznie do średnicy wałka na 3 mm na długości 5 mm.
    Tak aby weszła w wycięcie - taki prosty przyrząd bez sprężyny wtedy nie trzeba wykręcać dużego korka . Proste i przydatne .

  • #9 24 Wrz 2012 07:28
    kubas10
    Poziom 25  

    Możesz mi to z wymiarować

    Mercedes E220D - Pompa LUCAS i kontrolka EPC rozruch na dwa razy

    ?

  • #10 26 Wrz 2012 21:31
    car centre
    Poziom 18  

    plemnik7 napisał:


    wydaje mi się że jeżeli faktycznie padł czujnik w pompie to pompa powinna chodzić koślawo w każdym przypadku a nie tylko przy grzaniu świec.


    Jakoś jednak tak nie jest w tych pompach. Poczytaj na internecie o tych pompach - one tak mają. Ludzie czasem jakieś podkładki korekcyjne próbują zakładać i czasem pomaga niby na jakiś czas. Jak poszukasz na internecie to znajdziesz wymiar podkładki która czasem niby pomaga.
    Walczyłem z tą pompą kiedyś. U mnie jeszcze P1228 był oprócz P1227

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty