Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opel Vectra 1.9 cdti '08 - ciężko rano odpala i kopci

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Diesel -> Opel Vectra 1.9 cdti '08 - ciężko rano odpala i kopci
Autor
Wiadomość
majkam82
Poziom 3
Poziom 3

Miasto: śląskie

Post#1 Post autora tematu 29 Wrz 2012 01:08   

Opel Vectra 1.9 cdti '08 - ciężko rano odpala i kopci

Witam.
Mam problem z Vectrą kombi 1.9 cdti 2008. Auto od pewnego czasu źle pali, najczęściej po nocnym postoju, przy czym kopci. Nie wiem nawet jak to opisać, bo jestem kobietą-laikiem. :D
Odpala tak, jakby chciało, a nie mogło... :cry:
Vectre kupiłam w lutym, odpalała bez problemu, nie kopciła, teraz to pierwsze odpalanie trwa duuużo dłużej przy czym nieźle dymi...
Byłam u fachowca, zmierzył - wartości są prawidłowe, natomiast potwierdził mi, że Vectra faktycznie źle odpala - ale tylko zimna i tylko za pierwszym razem. Potem odpalała super. Podejrzenie padło na akumulator lub wtryskiwacze, ale z uwagi na prawidłowe wartości zalecił "obserwować" jeszcze kilka dni pracę auta.
Nie dało mi to spokoju. Inny fachowiec wykluczył akumulator, bo podobno napięcie jest ok. Potwierdził, że wartości są ok, więc może (ale nie musi) to mieć związek z wtryskiwaczami...
Obawiam się kosztów związanych z wtryskiwaczami - zregeneruję lub wymienię, a okaże się, że to nie one były przyczyną. :D
Auto nie wykazuje innych problemów, pracuje cicho, ma moc...
W czym jeszcze oprócz wtryskiwaczy może tkwić problem?
Może ktoś miał podobny kłopot?
Panowie pomóżcie proszę. :-)
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 29 Wrz 2012 01:08   

Powrót do góry

waldzior
Poziom 12
Poziom 12