Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Medion/Tevion MD 30715 czy będzie odbierał?

sener1989 01 Paź 2012 21:44 1566 4
  • #1 01 Paź 2012 21:44
    sener1989
    Poziom 6  

Witam, jestem studentem któremu w pokoju strasznie brakuje telewizora. Znalazłem na allegro fajny malutki telewizorek LCD 15,6" za podejrzaną cenę 200 zł. Fakt że są to powystawowe egzemplarze bez pilotów nie wydaje mi się wystarczającym uzasadnieniem. Moje pytanie brzmi czy będę mógł normalnie odbierać na nim telewizje analogową? i czy jest możliwość odbierania tv cyfrowej? będzie jakis wyjątkowy problem żeby dokupic do niego pilot?
    link do aukcji: http://allegro.pl/telewizor-lcd-15-6-hd-2x2w-rms-hdmi-wyprz-i2675145254.html

• #2 01 Paź 2012 21:59
    zygfryd.W
    Poziom 20  

Uciekaj od każdego modelu co ma Medion w nazwie!! za 200zł to używany dobry sprzęt i to nie taki mały możesz kupić:P

• #3 01 Paź 2012 22:00
    sener1989
    Poziom 6  

Ale mi jest szczerze potrzebny mały :) i na dodatek lcd, bylo by super. Nie musi byc to genialna jakość obrazu ani super wytrzymaly sprzęt. kwestia tego czy podziała troszke.

• #4 15 Paź 2012 00:51
    sener1989
    Poziom 6  

Telewizorek do mnie przyszedł i jest naprawdę jak nowy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony bo dokupiłem tuner mpeg4 i obiera mi bardzo ładnie. Mam tylko problem z tym pilotem, niby kanały zmieniam pilotem od tunera ale wygodnie było by wyłączać tv nie wstając z łóżka :D Wypróbowałem na nim jakieś prehistoryczne piloty uniwersalne i żaden go nie wyłapał. Jest ktoś w stanie polecić mi jakiś pilot który chciałby z tym tv współpracować?
    No i moje pytanie dotyczy jeszcze anteny wewnętrznej do tegoż tunera. Jest różnica między starymi antenami do tv analogowej od tych do cyfrowej? Może mi ktoś polecić jakąś dobrą antenę wewnętrzną?