Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 03 Paź 2012 21:36
    W4r3z
    Poziom 8  

Witam!
    Mam problem z wyborem anteny do nadajnika mam okolo 80-100km.
    Ktora antena lepiej sie sprawdzi?

Link

czy?

Link

Jaka jest roznica pomiedzy symetryzatorem bez zasilacza ( jak w przypadku pierwszej anteny) a jaka miedzy antena z plytka i zasilaczem? czy plytka i symetryzator to jest to samo? Jestem zielony prosze o pomoc .

Moderowany przez Mirek Z.:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php - p.3.1.18.

• #2 03 Paź 2012 21:41
    LeDy
    Poziom 43  

W4r3z napisał:
    Witam!

Link

czy?

Link

Jaka jest roznica pomiedzy symetryzatorem bez zasilacza ( jak w przypadku pierwszej anteny) a jaka miedzy antena z plytka i zasilaczem? czy plytka i symetryzator to jest to samo? Jestem zielony prosze o pomoc .
    A może tak szukać na forum? O twoich "rewelacjach" pisano wielokrotnie na forum.

• #3 03 Paź 2012 22:16
    W4r3z
    Poziom 8  

To nie jest odpowiedz na pytania ktore zadalem ,nie wnosi to nic do tematu-mozna wiec uznac to za spam ,tym bardziej ze sie nie znam w tych sprawach.
    @EDIT DOWN Jezeli sa takie tematy z takimi pytaniami co zadalem prosze dac linka ,bo szukalem i nie bylo w nich mojego problemu ;)

• #4 03 Paź 2012 22:56
    Pablo1964
    Moderator

Gwoli ścisłości, przypomnę:
    3.1.16. Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono już poprawnej odpowiedzi. Przed publikacją wpisu Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia za pomocą wyszukiwarki Forum, czy dany problem był już poruszany.

• #5 03 Paź 2012 23:52
    _cheetah_
    Poziom 37  

W4r3z napisał:
    Twoja lokalizacja, sposób zawieszenia anteny i o którym nadajniku piszesz?

W4r3z napisał: