Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Audi A6 C5 1.9 TDI AFN - ciezkie odpalanie

Pantera_M 20 Paź 2012 01:04
  • #1 20 Paź 2012 01:04
    Pantera_M
    Poziom 12  

    Audi pali bardzo ciężko, jakby próbowała załapać ale nie daje rady, większość rzeczy już sprawdzonych:
    - wymieniony filtr
    - sprawdzone świece
    - wtryski regenerowane(dzisiaj sprawdzone ponownie)
    - podstawione wtryski na działające
    - czujniki posprawdzane
    - rozrząd sprawdzony
    - kat wtrysku sprawdzony
    - diagnostyka zrobiona żadnych błędów
    - sprawdzona kompresja
    - czujnik temperatury sprawny

    Jedyne co mi przychodzi do głowy to słaba pompa, ale samochód nie ma żadnych problemów z przyspieszaniem ani z prędkościami powyżej 200. Ogólnie to ja już dostaje załamki, latem jeszcze jakoś odpala ale czym zimniej tym gorzej.

  • #2 20 Paź 2012 01:12
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Obroty w czasie kręcenia jakie widzi? Zapowietrzanie wykluczone? Zdjęcie wtyczki z czujnika temperatury nie pomaga? Za mało podałeś informacji.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Do sterownika nie idzie czasem przewód z podciśnieniem?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Najważniejsze, bryczka nie pali ciepła czy zimna?

  • #3 20 Paź 2012 01:42
    Pantera_M
    Poziom 12  

    - rozrusznik sprawdzony wyczyszczony,
    - zdjęcie wtyczki nie pomaga,
    Bryczka nie pali zimna z rana i jak już nagrzeje się do 90 stopni, pomiędzy odpala trochę lepiej, przewodu z podciśnieniem nie zauważyłem, z samego rana sprawdzę.

  • #4 20 Paź 2012 09:05
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    O obroty w czasie kręcenia rozrusznikiem pytałem....

  • #5 20 Paź 2012 21:40
    andexp
    Poziom 17  

    W jaki sposób sprawdzany kat wtrysku?
    Nie sugeruj się wskazaniami komputera tylko sprawdź ustawienie pompy zegarem i ew. ustaw ją na 0.55 mm.
    Wtedy zobacz jak odpala.

  • #6 22 Paź 2012 23:08
    Pantera_M
    Poziom 12  

    Obroty podczas odpalania to około 400 rpm
    Kat wtrysku sprawdzony na zegar, ustawiony na 0,55 mm. Niestety nadal odpala tak samo, natomiast praca po zmianie kąta się pogorszyła, na niskich obrotach silnik delikatnie "drży". Tak naprawdę to sam już nie wiem co z nią robić, jedyne rozwiązanie to oddać do kogoś pompę na sprawdzenie?

  • #7 23 Paź 2012 22:10
    andexp
    Poziom 17  

    Można zrobić jeszcze dwie rzeczy.
    1. Na przewód zasilania paliwem założyć przed filtrem gruszkę do pompowania paliwa i pompując przed i podczas uruchamiania zobaczyć czy nastąpiła poprawa.
    2. Uruchomic i zagrzać silnik do otwarcia termostatu, a nastepnie schłodzic samą pompę polewając ją chłodną wodą i zobaczyc jak odpala.

    Jeśli to nie pomoże to należy pomysleć o sprawdzeniu pompy.

  • #8 27 Paź 2012 10:40
    speckom
    Poziom 12  

    mozliwe ze czujnik temp w pompie uszkodzony ,na alledrogo kupisz za pare zł ,mozna to samemu wymienic bez problemów.

    mialem paru klijentów co miało podobnie wiec bardzo prawdopodobne ze czujnik w pompie padł.

  • #9 27 Paź 2012 16:56
    jurekk55
    Poziom 34  

    speckom napisał:

    mialem paru klijentów co miało podobnie wiec bardzo prawdopodobne ze czujnik w pompie padł.

    "Prawdopodobnie"? to nie ma możliwości i konieczności sprawdzenia parametrów?

    Pantera_M napisał:
    Tak naprawdę to sam już nie wiem co z nią robić, jedyne rozwiązanie to oddać do kogoś pompę na sprawdzenie?

    Raczej daj komuś zweryfikować kompletne auto , niech sprawdzi co dokładnie w parametrach pracy , aż po ustawienie rozrządu i ciśnienia w cylindrach , bo chociaż "zapowietrzanie" układu paliwa sprawdziłeś prawda?

  • #10 27 Paź 2012 18:08
    speckom
    Poziom 12  

    mozna sprawdzic vagiem MS kanal 007.

  • #11 27 Paź 2012 21:05
    trans-serwis
    Poziom 39  

    speckom napisał:
    mozliwe ze czujnik temp w pompie uszkodzony
    O jaki czujnik ci chodzi?

  • #13 27 Paź 2012 21:29
    kajaba autoserwis
    Poziom 29  

    speckom napisał:
    mozliwe ze czujnik temp w pompie uszkodzony
    Raczej nie tu jest problem.

  • #14 27 Paź 2012 21:35
    trans-serwis
    Poziom 39  

    ladamaniac napisał:
    Zapewne czujnik temperatury paliwa miał autor na myśli.
    To wiem.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty