Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

seat Toledo II 1.9 TDI - wymiana rozrządu

michalsag 23 Paź 2012 00:27
  • #1 23 Paź 2012 00:27
    michalsag
    Poziom 10  

    Witam wszystkich na forum:)
    Chcę wymienić rozrząd w seacie toledo 1.9 TDI 150 KM. I największym problemem okazało się to, że nie wiem ile napiąć pasek rozrządu zanim zwolnię zabezpieczenie napinacza hydraulicznego. I dlatego proszę, żeby ktoś mi wytłumaczył jak taki rozrząd napiąć. Za pomoc bardzo dziękuję:)

  • #2 23 Paź 2012 00:35
    misiek-888
    Poziom 33  

    Szczelina między obudową napinacza hydraulicznego , a występem koła powinna wynosić 4mm

  • #3 23 Paź 2012 06:50
    T5
    Moderator Samochody

    A blokady są?
    Oddaj do polecanego mechanika-lepiej zapłacić za wymianę niż płacić za remonty głowicy.

  • #4 28 Paź 2012 18:01
    michalsag
    Poziom 10  

    A bez blokad nie da sie wymienić rozrządu w tym samochodzie?

  • #5 28 Paź 2012 23:11
    misiek-888
    Poziom 33  

    Wszystko sie da , ale mając blokady zrobisz to dobrze :D

  • #6 29 Paź 2012 22:01
    michalsag
    Poziom 10  

    a gdzie są znaki rozrządu w tym silniku? Byłbym wdzięczny za jakiś schemat na którym wszystko jest opisane

  • #7 29 Paź 2012 22:07
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Przecież kolega wyżej zapytał się czy są blokady. Znak w sumie powinien być jeden na kole zamachowym reszta to tylko blokady. Kolega poszuka było kilka razy poruszane na forum. Sam opisywałem raz tylko że do jakiegoś volkswagena.

  • #9 31 Paź 2012 10:16
    cordoba_2004
    Poziom 27  

    Wszystko się da.
    W tym aucie trzeba to robić dokładnie precyzyjnie myśląc przy tym i zabezpieczajać.
    Blokady zwalniają z myślenia.
    Widziałem wymianę paska robioną przy pomocy klinów drewnianych blokujących koła.
    Nie popieram takiego rozwiązania ale wskazuje ono na to że myśląc i robiąc wszystko dokładnie nic nie powinno się zdarzyć.
    http://www.youtube.com/results...17.0...0.0...1ac.1.wla1lh6J2f8
    Może to pomoże.

  • #10 31 Paź 2012 21:40
    T5
    Moderator Samochody

    Przecież blokady kosztują 50zł.Warto się pier..... z jakimiś kołkami?Ja tam jestem leniwy i zakładam blokady.A podczas wymiany mogę sobie o czymś innym pomyśleć.

  • #11 31 Paź 2012 22:50
    cordoba_2004
    Poziom 27  

    oczywiście z blokadami łatwiej , pewniej , bezpieczniej,

  • #12 17 Kwi 2013 19:08
    bartek776
    Poziom 2  

    Podłączę się do tematu. Trochę odgrzany, ale nie chce zakładać nowego. Co można zrobić jeśli szczelina między obudową napinacza hydraulicznego a występem koła wynosi około 13mm ? Dotyczy to passata B5 1,9 TDI silnik ATJ. Trzeba demontować wszystko i ustawiać na nowo, czy można to w jakiś sposób skorygować?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty