Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

jak wgrac nowy soft do cx65?


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> GSM -> GSM Serwis -> jak wgrac nowy soft do cx65?
Autor
Wiadomość
basstek1
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 254
Miasto: krakow

Post#1 Post autora tematu 02 Lut 2005 22:32   

jak wgrac nowy soft do cx65?


witam.
chcialbym sie dowiedziec czy przy pomocy Irdy mozna wgrac nowy soft do CX65...lub jaki inny kabel bedzie mi potrzebny....
pozdrawiam.
dzieki za odp.....
Powrót do góry
   
blik
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 19 Lut 2004
Posty: 62

Post#2 02 Lut 2005 23:51   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


mam winswupa wersja 25 na kalbel com , jeżeli jesteś zaintersowany daj znać .flash zajmuje 10 mb mogę zamiścić na forum
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 02 Lut 2005 23:51   





Powrót do góry
   
basstek1
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 254
Miasto: krakow

Post#3 Post autora tematu 03 Lut 2005 22:04   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


czy mozna go wgrac przy pomocy podczerwieni?jesli nie masz moze jakis schemat do kabla?oczywiscie jestem zainteresowany:)
pozdrawiam
Powrót do góry
   
blik
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 19 Lut 2004
Posty: 62

Post#4 03 Lut 2005 23:21   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


Przez podczerwień raczej nie . Jeżeli chodzi o kabel , korzystam z uni -boxa .Jak nie masz boxa , musisz kupić kabel USB ,lub na com tylko do tego modelu telefonu .
Powrót do góry
   
basstek1
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 254
Miasto: krakow

Post#5 Post autora tematu 04 Lut 2005 16:10   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


a masz moze jakis schemat tego kabla..?ile kosztuje taki kabelek i co mozna jeszcze przy jego pomocy zdzialac? miales moze problemy z polifonia?zauwazylem ze cx65 nie odtwarza tych dzwiękow co powinien<porownywalem z s55>w midi.czy to wina softu?
Powrót do góry
   
Troll26
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 25 Maj 2003
Posty: 203

Post#6 04 Lut 2005 16:53   

jak wgrac nowy soft do cx65?


schemacik i opisik wykonania zamiesciłem .. gdzies wczesniej na tym forum. :)
Powrót do góry
   
motyr
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 178
Miasto: Hinckley (UK)

Post#7 06 Lut 2005 19:04   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


po co sie bawic w robienie kabla ... kupujesz na allegro kabelek na USB lub COM i po krzyku ... wydatek to nie jest taki wielki, co do problemów z polifonią to zalezy jaką wersje softu masz ... te ze starszą niz v25 mogły miec problemy, natomiast w v25 powinno byc juz oki
Powrót do góry
   
karizmo
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 74
Miasto: Łódź

Post#8 06 Lut 2005 20:12   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


motyr napisał:
kabelek na USB lub COM


No tym na USB to raczej nie zmienisz softu.

Pozdrawiam
Powrót do góry
   
emwugsm
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 10 Lut 2004
Posty: 157

Post#9 06 Lut 2005 20:36   

jak wgrac nowy soft do cx65?


Zmienisz USB'owym,. czystym (oryginalnym lub nie - w każbdym bądź razie nie emulowanym) oraz emulowanuym po zapodaniu odpowiednich setrów do kabla, żeby go widział jako COM'oowy) od SX1 :-) albo zwykłym COM'owym z allegro za 10 PLN (jeśli to swup), a jeśli to oryginalny update siemensowski, to tylko org. kabelkiem (np. od s55 i kompatybilnych)
Powrót do góry
   
orczxc
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1021
Miasto: Kolba

Post#10 06 Lut 2005 20:52   

jak wgrac nowy soft do cx65?


na usb tez zmienisz zwyklym swup'em tylko musisz miec stery i nie musisz go emulowac jako rs232... ale polecam soft w wersji 41 jest stabilny i poprawiona jest jakość dzwiekow... jeli by ktos chcial to zmieszcze...
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 06 Lut 2005 20:52   





Powrót do góry
   
motyr
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 178
Miasto: Hinckley (UK)

Post#11 06 Lut 2005 22:38   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


a własnie ze mozna zmieniac soft kablem USB i to nawet emulowanym ... sma tak robie ... ustawiam na COM7 (bo to jest u mnie wirtualny COM dla siemensa) i WinSwupem .... no juz jest v41 do tego fona ja sprawdzalem wczesniej v25 i bylo oki
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 06 Lut 2005 22:38   





Powrót do góry
   
orczxc
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1021
Miasto: Kolba

Post#12 07 Lut 2005 20:57   

jak wgrac nowy soft do cx65?


wiem ze mozna wgrywac na usb emulujac rs232 ale po co zeby wgrywanie flesha trwalo 1000s a jak wgrywasz jko normalny usb to 500s przy predkosci 460kbps (na rs232 to jest 115kbps) wiec po co emulowac zeby dluzej czekac???? a wersaj soft juz jest 36 a najnowsza z 15 grudnia to v41... sam ma ja w sluchawce...
Powrót do góry
   
motyr
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 178
Miasto: Hinckley (UK)

Post#13 07 Lut 2005 23:13   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


no oczywiscie ze mozna nie emulowac ... ja u siebie emuluje bo naogół robie C65 a to nie mozna na USB robic wiec dlatego emuluje ... moze ktos zna sposób na przyspieszenie flashowania C65? bo mi to jakos nie idzie nawet poprzez kable USB i róznego rodzaju konwertery USB To RS .... :)
Powrót do góry
   
Troll26
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 25 Maj 2003
Posty: 203

Post#14 08 Lut 2005 10:28   

jak wgrac nowy soft do cx65?


Jezeli kogos interesuje schemacik kabelka na cx65 .. usb.. to podesle.
Powrót do góry
   
motyr
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 178
Miasto: Hinckley (UK)

Post#15 08 Lut 2005 12:40   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


no to podeślij ... wystaw na Forum to sie moze komus przyda :) jak mozesz to tez na maila: motyr(malpa)o2.pl
Powrót do góry
   
orczxc
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1021
Miasto: Kolba

Post#16 08 Lut 2005 13:09   

jak wgrac nowy soft do cx65?


oki jak przyspieszyc :

1 jesli uzywamy kabelka rs232 to wowczas programik hi-serial pod xp i jesli mamy szczescie ( ja mam ) wowczas przyspieszymy prace seriala ( u mnie jest obecnie 460 000 :) ) (pod me i 98 jest jego odpowiednik... ale nie zawsze chce sie nam telefon polaczyc z max pr3edkoscia

2 jesli mamy kabelk usb to wowczas pozostaje nam (tylko) upgrade wyzszej wersji oprogramowania w wersji 41 jest mozliwosc w konfiguracji wybrania portu usb do flashowania telefonu....

pozdrv
Powrót do góry
   
motyr
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 178
Miasto: Hinckley (UK)

Post#17 08 Lut 2005 19:09   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


a mozesz umiescic ten program na forum ... albo na maila motyr(malpa)o2.pl ... czy dziala on na 2k ???
Powrót do góry
   
bobesz1
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 10

Post#18 09 Lut 2005 00:09   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


Witam
od jakiegos czasu mam kabelek usb kupiony na allegro ale nie dziala,
rowniez jestem zainteresowany takim schematem moze wyniknie cos z porownania bobesz(malpa)icpnet.pl
Powrót do góry
   
orczxc
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1021
Miasto: Kolba

Post#19 09 Lut 2005 03:13   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


motyr napisał:
a mozesz umiescic ten program na forum ... albo na maila motyr(malpa)o2.pl ... czy dziala on na 2k ???


tu go masz u mnie sie super spisuje to jest wersja pod 2k i xp uzytkownicy win 98 lub me musicie sobie sciagnac ze stronki autora... wersje pod wasz system..

Załączniki:
HiSerial.exe
HiSerial.exe
Download (300.8 KB)
Punkty: 0.24 dla użytkownika
Powrót do góry
   
bobesz1
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 10

Post#20 09 Lut 2005 13:11   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


Troll mozesz podeslac schemacik kabla usb ?
bobesz(malpa)icpnet.pl
Powrót do góry
   
motyr
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 178
Miasto: Hinckley (UK)

Post#21 09 Lut 2005 21:36   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


Ten program jest do bani .... niedosc ze nie dziala to mi jeszcze tak namieszal w systemie ze teraz zaden port COM nie działa .. nawet po odinstalowaniu tego programu nie dzialają .... a są mi BARDZO potrzebne te porty wiec jest lipa lipa lipa ... nic tylko teraz przeinstalka sysytemu bo juz próbowałem wielu sposobów aby przywrócic poprzedni stan .....buuuuuuu
Powrót do góry
   
orczxc
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1021
Miasto: Kolba

Post#22 10 Lut 2005 10:48   

jak wgrac nowy soft do cx65?


ja juz z niego korzystam pol roku i nic mi sie nie wysypalo wszystkie programy lacza sie z wieksza predkoscia... nic pozatym... a jak ci sie wysypalo to podmien sobie pliki orgnialny microsoftu zarzadzajacy com i bedziesz mial wszystko jak dawniej... (ten soft poprostu podmienia orginalny plik windy i zastepuje go swoim..)
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 10 Lut 2005 10:48   





Powrót do góry
   
bobesz1
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 10

Post#23 10 Lut 2005 11:59   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


Czy ktos moglby wyjasnic mi kilka spraw odnosnie kabla rs do cx65 ?
tu jest schemat zamieszczony przez Krist0 kilka dni temu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/siemens_cx65-cable2.jpg

1. W jakim celu polaczony jest pin 1 telefonu (przez 2.2k to raczej nie ladowanie a dioda z 6 i 4 jest tez dosc dziwnie wpieta).

2. Co z pinami 5, 6 i 7 w telefonie do czego one sluza w trybie serwisowym kabla ?

3. Na jkiej podstawie telefon rozpoznaje ze jest to kabel 500, 510 albo 540 ?
Powrót do góry
   
orczxc
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1021
Miasto: Kolba

Post#24 10 Lut 2005 19:00   

jak wgrac nowy soft do cx65?


1. w taki aby telefon nie wysylal komend... AT czyli oprogramowanie wykryje go jako kabelek data orginal....

2. ??? na zwyklym kabelku ... sa niewykorzystane... FBUS sa nie wykorzystane...

3. na podsatwie komend AT
Powrót do góry
   
Troll26
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 25 Maj 2003
Posty: 203

Post#25 10 Lut 2005 20:59   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


schemaciki USB

Załączniki:
Powrót do góry
   
orczxc
Poziom 20
Poziom 20


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1021
Miasto: Kolba

Post#26 10 Lut 2005 22:48   

jak wgrac nowy soft do cx65?


no fajniutkie te schematy dzieki nie mialem moze sobie zbuduej taki dodatkowo...
Powrót do góry
   
motyr
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 178
Miasto: Hinckley (UK)

Post#27 11 Lut 2005 10:28   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


Fajne te schemaciki, ale mam pytanie co do drugiego: co to za układ D043 ?? i jakie sąte diody zenera, popdejzewam ze 3.3V, ale przeciez na szynie USB (D+, D-) właśnie takie napięcie jest. Szukałem tego układu D043 i jedyne co mi znalazło to Dida Zenera, ale jak wpisałem DO43. Moze ktoś wie co to jest ??
Powrót do góry
   
bobesz1
Poziom 4
Poziom 4


Dołączył: 16 Cze 2004
Posty: 10

Post#28 14 Lut 2005 18:20   

Re: jak wgrac nowy soft do cx65?


co to jest do43 i jesli to zenerki to jak sa podpiete jak ktos wie to niech napisze Ja wyczytalem ze to sa zenerki 4 z kawalkiem volta i to moze wtedy sluzyc do zbicia napiecia do 5V ale nie mam pojecia czy tak jest.
Powrót do góry
   
501238975
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 09 Wrz 2003
Posty: 605
Miasto: Olsztyn

Post#29 07 Mar 2005 21:38   

jak wgrac nowy soft do cx65?


Chłopaki ma ktoś z was pliki do C65 pod Martecha (fullflesh, eeprom, bootcore) obojętnie której wersji, byłbym bardzo wdzięczny za podesłąnie mailem będź zamieszczenie ich na serwerze elektrody.
Pozdrawiam
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> GSM -> GSM Serwis -> jak wgrac nowy soft do cx65?
Strona 1 z 1



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Reklama || Kontakt

Page generation time: 0.088 seconds

elektroda.pl temat RSS