Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 17 Lis 2012 16:52
    deni26
    Poziom 2  

    Posiadam Mercedes Tourismo 350 - 97 r V8 euro 2. Podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka na kokpicie ( V ) i straciła na mocy i dymi mocno na biało bywa że tak samoczynnie zwalnia brakuje gazu w pedale i zaczyna dymić . Proszę o pomoc i radę co robić !

    opis kontrolki: koloru czerwonego ze znakiem "( V )"

  • #3 17 Lis 2012 20:28
    deni26
    Poziom 2  

    tak już nie wiadomo jaka przyczyna. Nie mam do kogo dać brak takich fachowców.

  • #4 20 Lis 2012 23:48
    685832
    Usunięty  
  • #5 08 Wrz 2013 07:34
    stasii
    Poziom 2  

    Witam, mam ten sam problem w 404 co kolega. Pali się V! ,nie raz puści białą chmurę dymu , nie ma mocy , odcina obroty przy ok 1700.

    Powiem tylko ze zbiornik został wyczyszczony , filtry wymienione , przewód paliwowy przedmuchany , wtrysk sterujący ma ponad 100 ohm
    Dzięki za pomoc.

  • #6 21 Mar 2014 18:21
    adam158
    Poziom 22  

    mam to samo walcżę z tym już 8 miesiecy u mnie nie dymi nic ale nie ma mocy
    nie wykręci wiecej niż 1600 obr.układ zasilania nowy całkowicie drozny,wymienione filtry, odstojnik ,pompka paliwa,też nowy wtrysk sterujący elektryków 2 się poddało
    czy ktoś to już rozgryzł
    adam

  • #7 21 Mar 2014 18:36
    stasii
    Poziom 2  

    Sprawdź dokładnie ten wtrysk zwykłym opornikiem (odłącz kostkę od tego wtrysku i zobacz jaka ma oporność ) bo coś mi się nie chce wierzyć,że wszystko z nim ok.
    2. Gruba wiązka elektryczna przy silniku ,często się przegrzewa i trzeba ja wymienić .
    3. jeżeli smoki , przewód paliwowy odstojnik filtry i wszystko ok,wiec odpada
    4. sprawdzić przekaźniki (często dają za mało prądu i silnik, retarder itp.) nie chodzi jak należy
    5. Znajomy miał problem z jakimś "zabezpieczeniem od pożaru" i tez mu się V świeciła i nie miał mocy ale pierwszy raz o tym słyszałem ;)
    jak nie to pojechać do evobusa zapłacić raz (na pewno słono bo sam wtrysk sterujący kosztuje 2200) ale jak ręce opadają to warto tam się udać na sama diagnozę zapłacić ok 300 zł.

  • #8 27 Mar 2014 23:12
    adam158
    Poziom 22  

    byłem dzis w aso mercedsa w krakowie podłaczyli kompa troche pojezdzilismy stwierdzili ze
    zacina sie listwa w pompie ,komunika wyskoczył podobno juz to mieli w przyszłym tygodniu damy pompe do pompiarza ,zobaczymy co dalej

  • #9 29 Mar 2014 23:39
    deni26
    Poziom 2  

    Ja już dawno jestem po kłopocie ! już wam mówię co miałem z tą kontrolka
    "V" a więc miałem wodę w 3 tulejach i nie było dobrego sprężania i dlatego traciła na mocy a przy tym dymiła na biało a gdy tak pojeździłem dłużej to wywaliło mi dziurę w bloku silnika bo pęk korbowód jak się zatarł i narobiło mi problemów. Po rozkręceniu głowic wszystkich w tych 3 tulejach było pełno rdzy i pozacierane tłoki na tulejach aż za głowę się chwyciłem. Skończyło się na wymianie tłoków i tulei wszystkich i zmianie bloku silnika więc szczegółowa modernizacja całego silnika. Jakieś pytania w sprawie MB 0350 i na temat całego silnika znam na pamięć robiłem przy tym osobiście. Pozdrawiam

  • #10 30 Mar 2014 10:43
    miszagrom
    Poziom 21  

    Wstydził bym się pisać takie posty na forum. Nikt nie wiedział co było ale jeździliśmy tak długo aż się wyjaśniło. Napisz namiary na fachowców co próbowali zdiagnozować Twój autobus, żeby wszyscy omijali ich szerokim łukiem. Nikt nie zauważył że ubywa płynu?? Jak widać nie wszystko da się naprawić przez internet, a zaoszczędzone pieniążki na porządnej diagnostyce zostały zainwestowane w silnik :)

  • #11 03 Kwi 2014 22:27
    adam158
    Poziom 22  

    chyba sobie jaja robi ten co napisał dwa posty wyżej ,ja już mam pompe wyjętą jutro pompiarz ja bierze na maszyne aby potwierdzić diagnoze z komp
    utera

  • #12 07 Kwi 2014 20:30
    adam158
    Poziom 22  

    pompa z silnika została zdjęta ,poszła do pompiarza,pokręcił nią na maszynie ,wyregulował dawkowanie ,ale ogólnie stwierdził ze pompa jest ok ,i ona nie jest przyczyną że auto na 1600-1500 obrotów jedzie i dalej się nie wkręca ,pojade jutro do mercedesa w krakowie bo oni to zdiagnozowali że ta listwa sie zaciera a tu guzik prawda może jakieś sugestie ,zmierzyłem ciśnienie doładowania w zólwiu było 1,8 atm .a może szwankuje czujnik doładowania co o tym myślicie

  • #13 10 Maj 2014 19:41
    dulik62
    Poziom 13  

    Witam. Sygnały-C3,W są prawidłowe?

  • #14 10 Maj 2014 22:59
    adam158
    Poziom 22  

    A gdzie je znaleźć ? gdzie sprawdzać te sygnały ?

  • #15 11 Maj 2014 21:53
    gucio~1
    Poziom 21  

    c3 to sygnał prędkości z tacho. W to obroty silnika z alternatora.

  • #16 12 Maj 2014 00:33
    adam158
    Poziom 22  

    Chyba masz racje co jest nie tak w tych okolicach myślę o tym W, jak go zmierzyć
    bo z modułem MN od ładowania jest chyba jakiś kłopot po włożeniu żarówki w akumulator 2 ,taka lampka,, auto nie pali odkryłem to dziś przypadkiem.

    Dodano po 2 [godziny] 23 [minuty]:

    w którym miejscu zmierzyć sygnał W i jakie powinny być prawidłowe wskazania ?

  • #17 14 Lis 2014 19:06
    lesiu1959
    Poziom 7  

    Witam
    Mam podobny problem , Posiadam Mercedes Tourismo 0350 2006rok i ostatnio po wymianie siłownika sprzęgła (wysprzęgnika) zaczęła zapalać mi się kontrolka V! w momencie kiedy wciskam pedał sprzęgła, po zwolnieniu pedału sprzęgła kontrolka gaśnie. Z autem nie dzieje się nic niepokojącego po prostu kontrolka tylko zapala się. Siłownik wymieniłem na oryginał WABCo stary po prostu przepuszczał powietrze. Kontrola START DIAGNOSE wykazała błąd " CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU." Po skasowaniu, błąd nadal pozostaje. Mam pytanie gdzie szukać tego czujnika, ewentualnie czy może być on przyczyną zapalania się tej lampki V!
    Nadmienię że do momentu wymiany siłownika kontrolka nie zapalała się wcześniej.

  • #18 15 Lis 2014 08:10
    gucio~1
    Poziom 21  

    Czujnik położenia wału jest w obudowie rozrząd - sprzegła z dołu. Pewnie coś przy wymianie siłownika rozłączyliście.

  • #19 23 Lis 2014 18:20
    dulik62
    Poziom 13  

    Witam. A adaptacja nowego siłownika została przeprowadzona.

  • #20 23 Lis 2014 20:45
    gucio~1
    Poziom 21  

    A co tam chcesz adaptować? Wyłacznik pod pedałem sprzęgła?

  • #21 23 Lis 2014 21:00
    638936
    Usunięty  
  • #22 14 Gru 2014 14:51
    lesiu1959
    Poziom 7  

    Witam. Przepraszam ze dopiero odpisuje ale dopiero wrocilem tym autem z Hiszpanii. Posprawdzalem czujniki zwłaszcza czujnik położenia wału oczyscilem styki i nadal jak v! Się świeciła tak świeci a jak mówiłem byłem tym autem w Hiszpanii i problemów brak. Test star diagnosa błędów nie znaleziono. Natomiast dowiedziałem się od zmiennika- kierowcy ze przed wymiana siłownika aby wrócić do bazy rozkrecil przewody przed silownikiem i wlal odrobinę płynu hamulcowego aby przesmarowac siłownik. Zabieg katastrofa ale pozwoliło mu to wrócić ze Słowacji do domu gdyż siłownik ułożył się i przestał puszczać powietrze. Po powrocie siłownik wymienilismy na nowy oryginalny. Teraz tak sie zastanawiam czy ten zabieg nie spowodował jakiegoś problemu, zabrudzenia czujnika itp....

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty