Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi L300 4WD (Pajero) - Wymiana pasków rozrządu 2,5 TD silnik 4D56

Widur 20 Lis 2012 19:44 8343 3
  • #1 20 Lis 2012 19:44
    Widur
    Poziom 12  

    Witam serdecznie,

    Posiadam Mitsubishi L300 4WD rocznik '96 2,5TD silnik 4D56 (terenowy bus na ramie od Pajero). Postanowiłem wymienić pompę wody i przy okazji paski rozrządu z napinaczami.
    Niestety mam problem z odkręceniem śruby koła pasowego zaznaczonej na obrazku.

    Zwracam się do szanownych kolegów z pytaniem czy ta śruba posiada gwint prawo czy lewoskrętny?

    Zrobiłem trzymacz koła pasowego taki jak oryginalny ale śruba trzyma tak mocno, że boje się żeby jej nie ukręcić.


    Mitsubishi L300 4WD (Pajero) - Wymiana pasków rozrządu 2,5 TD silnik 4D56

  • Pomocny post
    #2 20 Lis 2012 20:28
    Ireneo
    Poziom 39  

    Porządny klucz i strzał rozrusznikiem.

  • Pomocny post
    #3 20 Lis 2012 21:21
    manta
    Moderator Samochody

    Gwint prawy, dobry pneumat i po sprawie :D

  • #4 21 Lis 2012 19:23
    Widur
    Poziom 12  

    Witam serdecznie,

    Gwint prawy, odkręciłem kluczem do pobijania i młotkiem.
    Rozrząd i pompa wymienione.
    Dziękuje za pomoc.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME