Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

vw t5 2.5 tdi PD - nie pali

fisio 19 Gru 2012 16:22
  • #1 19 Gru 2012 16:22
    fisio
    Poziom 13  

    Witam, t5 2004r 2.5 TDI R5 PD. Po wymianie wałka rozrządu i o ringów na pompo wtryskach nie pali.
    Nie puszcza żadnego dyma, czyli paliwo nie idzie na tłoki. Odpala tylko na plaku.
    Ciśnienie na pompie tandem jest dobre przy kręceniu rozrusznikiem 1 bar, na plaku 8 bar. Tak wiec pompo wtryski paliwo mają, tylko dalej nie puszczają.
    W sterowniku nie ma żadnych błędów. Synchronizacja wałka na plaku wynosi -3.
    Obroty silnika na rozruszniku dochodzą do 210 obr/min
    Zastanawia mnie ta synchronizacja wałka, jaka wartość jest dopuszczalna przy odpalaniu. Jak zaczynam kręcić rozrusznikiem to synchronizacja jest +10 i szybko spada do -3.
    Proszę o pomoc co jeszcze można sprawdzić i co może być przyczyną?

    Dodano po 41 [minuty]:

    Zbadałem miernikiem na podpiętej wiązce 0V na pompo wtryski. Sterownik nie wysyła żadnych sygnałów na pompki.

  • #2 19 Gru 2012 18:42
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Błędy? Bez czujnika wałka pali?

  • #3 19 Gru 2012 19:52
    T5
    Moderator Samochody

    fisio napisał:
    Po wymianie wałka rozrządu
    Ustawiony na blokady?

  • #4 20 Gru 2012 13:22
    fisio
    Poziom 13  

    Czujnik wałka jak jest odpięty to pali. Na blokady nie został ustawiony gdyż nie posiadam takich a nowy zestaw kosztuje 1100 PLN i jeszcze do tego trzeba silnik wyciągnąć i skrzynie odkręcić. Ciekawi mnie ile ma mieć w 4 kanale na synchronizacji podczas odpalania. Gdybym miał jakiś punkt odniesienia to można trochę poprzestawiać na górnym kole.

  • #6 20 Gru 2012 18:07
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Błąd synchronizacji dlatego pali bez czujnika.

    Ustaw rozrząd.

  • #7 20 Gru 2012 18:52
    trans-serwis
    Poziom 39  

    fisio napisał:
    Ciekawi mnie ile ma mieć w 4 kanale na synchronizacji podczas odpalania.
    Tolerancję masz podaną w VCDS-ie.
    fisio napisał:
    Gdybym miał jakiś punkt odniesienia to można trochę poprzestawiać na górnym kole.
    Bez blokad nie do zrobienia. Szukaj wrsztatu z blokadami.

  • #8 14 Lut 2013 18:47
    fisio
    Poziom 13  

    ustawiony bez blokad, już dawno na Ukrainie jest. pozdrawiam

  • #9 16 Paź 2014 20:55
    klosek6
    Poziom 13  

    I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić

  • #10 16 Paź 2014 20:59
    domex32
    Moderator Samochody

    klosek6 napisał:
    I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić


    NIE DA SIĘ.

    Musisz mieć blokadę żeby koło wałka dokręcić, a drugą aby impulsator ustawić.

    I dokręć bez blokad 150 Nm i jeszcze 90 stopni.

  • #11 28 Paź 2014 22:32
    fisio
    Poziom 13  

    Ja zrobiłem, bez blokad, dokładnie juz nie pamiętam jak to było. Jak pali bez czujnika to możesz mieć wałek obrucony.

  • #12 28 Paź 2014 22:40
    T5
    Moderator Samochody

    fisio napisał:
    Na blokady nie został ustawiony gdyż nie posiadam takich a nowy zestaw kosztuje 1100 PLN i jeszcze do tego trzeba silnik wyciągnąć i skrzynie odkręcić
    Nie trzeba wyciagać silnika i odkręcać skrzyni. :)

  • #13 28 Paź 2014 22:44
    Falubaz1

    Specjalista grupy V.A.G.

    i idzie wymienić bez blokad ale niestety już dokręcić tak jak producent każe niestety nie da rady :(

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty