X

vw t5 2.5 tdi PD - nie pali

fisio 19 Dec 2012 16:22
  • #1 19 Dec 2012 16:22
    fisio
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Witam, t5 2004r 2.5 TDI R5 PD. Po wymianie wałka rozrządu i o ringów na pompo wtryskach nie pali.
    Nie puszcza żadnego dyma, czyli paliwo nie idzie na tłoki. Odpala tylko na plaku.
    Ciśnienie na pompie tandem jest dobre przy kręceniu rozrusznikiem 1 bar, na plaku 8 bar. Tak wiec pompo wtryski paliwo mają, tylko dalej nie puszczają.
    W sterowniku nie ma żadnych błędów. Synchronizacja wałka na plaku wynosi -3.
    Obroty silnika na rozruszniku dochodzą do 210 obr/min
    Zastanawia mnie ta synchronizacja wałka, jaka wartość jest dopuszczalna przy odpalaniu. Jak zaczynam kręcić rozrusznikiem to synchronizacja jest +10 i szybko spada do -3.
    Proszę o pomoc co jeszcze można sprawdzić i co może być przyczyną?

    Dodano po 41 [minuty]:

    Zbadałem miernikiem na podpiętej wiązce 0V na pompo wtryski. Sterownik nie wysyła żadnych sygnałów na pompki.
  • #2 19 Dec 2012 18:42
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Błędy? Bez czujnika wałka pali?
  • #3 19 Dec 2012 19:52
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    fisio wrote:
    Po wymianie wałka rozrządu
    Ustawiony na blokady?
  • #4 20 Dec 2012 13:22
    fisio
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (0)
    Czujnik wałka jak jest odpięty to pali. Na blokady nie został ustawiony gdyż nie posiadam takich a nowy zestaw kosztuje 1100 PLN i jeszcze do tego trzeba silnik wyciągnąć i skrzynie odkręcić. Ciekawi mnie ile ma mieć w 4 kanale na synchronizacji podczas odpalania. Gdybym miał jakiś punkt odniesienia to można trochę poprzestawiać na górnym kole.
  • #5 20 Dec 2012 17:42
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    Powodzenia bez blokad.
  • #6 20 Dec 2012 18:07
    fuelinyourblood
    Level 34  
    Helpful post? (0)
    Błąd synchronizacji dlatego pali bez czujnika.

    Ustaw rozrząd.
  • #7 20 Dec 2012 18:52
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    fisio wrote:
    Ciekawi mnie ile ma mieć w 4 kanale na synchronizacji podczas odpalania.
    Tolerancję masz podaną w VCDS-ie.
    fisio wrote:
    Gdybym miał jakiś punkt odniesienia to można trochę poprzestawiać na górnym kole.
    Bez blokad nie do zrobienia. Szukaj wrsztatu z blokadami.
  • #8 14 Feb 2013 18:47
    fisio
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (0)
    ustawiony bez blokad, już dawno na Ukrainie jest. pozdrawiam
  • #9 16 Oct 2014 20:55
    klosek6
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić
  • #10 16 Oct 2014 20:59
    domex32
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    klosek6 wrote:
    I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić


    NIE DA SIĘ.

    Musisz mieć blokadę żeby koło wałka dokręcić, a drugą aby impulsator ustawić.

    I dokręć bez blokad 150 Nm i jeszcze 90 stopni.
  • #11 28 Oct 2014 22:32
    fisio
    Level 13  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Ja zrobiłem, bez blokad, dokładnie juz nie pamiętam jak to było. Jak pali bez czujnika to możesz mieć wałek obrucony.
  • #12 28 Oct 2014 22:40
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (-1)
    fisio wrote:
    Na blokady nie został ustawiony gdyż nie posiadam takich a nowy zestaw kosztuje 1100 PLN i jeszcze do tego trzeba silnik wyciągnąć i skrzynie odkręcić
    Nie trzeba wyciagać silnika i odkręcać skrzyni. :)
  • #13 28 Oct 2014 22:44
    Falubaz1

    Specjalista grupy V.A.G.
    Helpful post? (0)
    i idzie wymienić bez blokad ale niestety już dokręcić tak jak producent każe niestety nie da rady :(
  Search 4 million + Products
Browse Products