Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw t5 2.5 tdi PD - nie pali

fisio 19 Gru 2012 16:22 5076 13
  • #1 19 Gru 2012 16:22
    fisio
    Poziom 13  

    Witam, t5 2004r 2.5 TDI R5 PD. Po wymianie wałka rozrządu i o ringów na pompo wtryskach nie pali.
    Nie puszcza żadnego dyma, czyli paliwo nie idzie na tłoki. Odpala tylko na plaku.
    Ciśnienie na pompie tandem jest dobre przy kręceniu rozrusznikiem 1 bar, na plaku 8 bar. Tak wiec pompo wtryski paliwo mają, tylko dalej nie puszczają.
    W sterowniku nie ma żadnych błędów. Synchronizacja wałka na plaku wynosi -3.
    Obroty silnika na rozruszniku dochodzą do 210 obr/min
    Zastanawia mnie ta synchronizacja wałka, jaka wartość jest dopuszczalna przy odpalaniu. Jak zaczynam kręcić rozrusznikiem to synchronizacja jest +10 i szybko spada do -3.
    Proszę o pomoc co jeszcze można sprawdzić i co może być przyczyną?

    Dodano po 41 [minuty]:

    Zbadałem miernikiem na podpiętej wiązce 0V na pompo wtryski. Sterownik nie wysyła żadnych sygnałów na pompki.

  • #2 19 Gru 2012 18:42
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Błędy? Bez czujnika wałka pali?

  • #3 19 Gru 2012 19:52
    T5
    Moderator Samochody

    fisio napisał:
    Po wymianie wałka rozrządu
    Ustawiony na blokady?

  • #4 20 Gru 2012 13:22
    fisio
    Poziom 13  

    Czujnik wałka jak jest odpięty to pali. Na blokady nie został ustawiony gdyż nie posiadam takich a nowy zestaw kosztuje 1100 PLN i jeszcze do tego trzeba silnik wyciągnąć i skrzynie odkręcić. Ciekawi mnie ile ma mieć w 4 kanale na synchronizacji podczas odpalania. Gdybym miał jakiś punkt odniesienia to można trochę poprzestawiać na górnym kole.

  • #5 20 Gru 2012 17:42
    T5
    Moderator Samochody

    Powodzenia bez blokad.

  • #6 20 Gru 2012 18:07
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Błąd synchronizacji dlatego pali bez czujnika.

    Ustaw rozrząd.

  • #7 20 Gru 2012 18:52
    trans-serwis
    Poziom 39  

    fisio napisał:
    Ciekawi mnie ile ma mieć w 4 kanale na synchronizacji podczas odpalania.
    Tolerancję masz podaną w VCDS-ie.
    fisio napisał:
    Gdybym miał jakiś punkt odniesienia to można trochę poprzestawiać na górnym kole.
    Bez blokad nie do zrobienia. Szukaj wrsztatu z blokadami.

  • #8 14 Lut 2013 18:47
    fisio
    Poziom 13  

    ustawiony bez blokad, już dawno na Ukrainie jest. pozdrawiam

  • #9 16 Paź 2014 20:55
    klosek6
    Poziom 13  

    I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić

  • #10 16 Paź 2014 20:59
    domex32
    Moderator Samochody

    klosek6 napisał:
    I jak ustawałeś bez blokad ? też robię takie auto i nie chce odpalić


    NIE DA SIĘ.

    Musisz mieć blokadę żeby koło wałka dokręcić, a drugą aby impulsator ustawić.

    I dokręć bez blokad 150 Nm i jeszcze 90 stopni.

  • #11 28 Paź 2014 22:32
    fisio
    Poziom 13  

    Ja zrobiłem, bez blokad, dokładnie juz nie pamiętam jak to było. Jak pali bez czujnika to możesz mieć wałek obrucony.

  • #12 28 Paź 2014 22:40
    T5
    Moderator Samochody

    fisio napisał:
    Na blokady nie został ustawiony gdyż nie posiadam takich a nowy zestaw kosztuje 1100 PLN i jeszcze do tego trzeba silnik wyciągnąć i skrzynie odkręcić
    Nie trzeba wyciagać silnika i odkręcać skrzyni. :)

  • #13 28 Paź 2014 22:44
    Falubaz1

    Specjalista grupy V.A.G.

    i idzie wymienić bez blokad ale niestety już dokręcić tak jak producent każe niestety nie da rady :(

  • #14 11 Sie 2017 12:59
    Thadeuss1
    Poziom 11  

    Witam wszystkich
    Mam podobny problem z vw T5 2.5 tdi BNZ
    Auto przyjechało z uszkodzonym silnikiem założony został identyczny silnik BNZ cały kompletny
    Jedynie pompowtryskiwacze zostały przełożone ze starego
    Odpala jedynie na plaku brak oznak życia tzn dymu paliwo dochodzi
    Po podłączeniu komputera brak błędów
    Synchronizacja jest zarówno z podpiętym czujnikiem wałka jak i bez nie odpala
    Dawki wtrysków podczas kręcenia rozrusznikiem 0.00mg/h

    Może ktoś coś podpowie bo już ręce opadają.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME