Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 23 Gru 2012 16:00
    janusz72sz
    Poziom 2  

    Witam.
    Mam problem z uruchomieniem silnika. A mianowicie, jak postoi w nocy, to rano bardzo ciężko pali. Objawia się to jakby paleniem na wszystkie cylindry. Kiedy już zapali, szarpie, kopci białym dymem przez około pierwsze 5 minut. Świecie żarowe sprawdzone, filtr paliwa został świeżo wymieniony, a komputer nie wykazuje żadnych błędów.
    W czym może być przyczyna? Jak ją zlikwidować?
    Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

  • #2 23 Gru 2012 17:18
    mtracz
    Poziom 29  

    A świece w jaki sposób sprawdzone?
    Napięcie do świec dochodzi?

  • #3 23 Gru 2012 17:27
    janusz72sz
    Poziom 2  

    mtracz napisał:
    A świece w jaki sposób sprawdzone?
    Napięcie do świec dochodzi?


    Świece były wykręcane i wszystkie są czerwone. Napięcie jak najbardziej dochodzi.
    Samochód działa bez zastrzeżeń kiedy już się nagrzeje.

  • Pomocny post
    #4 23 Gru 2012 18:19
    autoas
    Poziom 41  

    janusz72sz napisał:
    W czym może być przyczyna? Jak ją zlikwidować?

    Być może do wymiany trawersy lub wężyki powrotne, źle zamontowany filtr paliwa lub kilka innych rzeczy...
    Poczytaj o pompie VP44 (na forum masz wyszukiwarkę...) tylko po świętach abyś ich sobie nie popsuł, i po świętach zaprowadź na przegląd do polecanego mechanika u siebie, abyś nie stracił naprawdę dużych pieniędzy na regenerację tej bohaterki nocnych koszmarów właścicieli Opla w dieslu...

  • #5 23 Gru 2012 20:36
    janusz72sz
    Poziom 2  

    O chodzi z tymi "trawersami"? Pierwszy raz spotykam się z takim określeniem.
    Btw. Filtr paliwa jest założony prawidłowy. Zanim zmieniłem filtr na nowy, auto zachowywało się w identyczny sposób.

  • Pomocny post
    #6 23 Gru 2012 23:50
    bodzio012
    Poziom 30  

    janusz72sz napisał:
    O chodzi z tymi "trawersami"? Pierwszy raz spotykam się z takim określeniem.


    Prostymi słowy uszczelki pod wtryski

  • #7 19 Sty 2013 08:24
    Poli 196
    Poziom 9  

    Wymieniles tesz uszczelki z filtra.
    Sciagnij obudowe gorna i zobacz tam gdzie sa wtryski czy nie jes cos mokre(diesel).
    Sprawdz przewody powrotu paliwa ,musza byc naprawde suche i trojniki.
    Jezeli auto stoi calom noc,zanim zapalisz ,odkredz Filter paliwa i zobacz czy jest calkiem pelny.
    W mojej byl maly rys na rurce dojscia paliwa do filtra.
    I zabardzo tom gorna czescia nie krec,czesto peka rorka na polaczeniu z filtrem.
    Czego nie widac.

    Przepraszam jezeli sa bledy w pisowni,ale niemam tastaturty Polskiej

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty