Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Prędkość wifi... Co oznacza 54 mbps?


Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Network, Internet -> Prędkość wifi... Co oznacza 54 mbps?
Author
Message
heseme
Poziom 7
Poziom 7


Joined: 02 Nov 2004
Posts: 24

Post#1 Post from the author of the topic 09 Feb 2005 17:46   

Prędkość wifi...


czy moze mi ktos wytlumaczyc co znaczy predkosc wifi 54 mbps,co to znaczy ile ma sie to do kilobajtow lub megabajtow na sekunde.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Feb 2005 17:46   





Back to top
   
Kolobos
Spec od komputerów
Spec od komputerów


Joined: 13 Jun 2003
Posts: 43365
Location: Warszawa

Post#2 09 Feb 2005 18:02   

ile to jest


54Mbps zamien na Kbps i podziel przez 8 wyjdzie Ci ile KB pozniej podziel KB przez 1024 i wyjda Ci MB Smile

Mam nadzieje, ze sie nie pomylilem Wink

Helpful message? + -

Back to top
   
heseme
Poziom 7
Poziom 7


Joined: 02 Nov 2004
Posts: 24

Post#3 Post from the author of the topic 09 Feb 2005 18:09   

Re: ile to jest


dobra to wychodzi ok 6mega,jak to sie ma w rzeczywistosci w polaczeniu z neo 512kb.

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Feb 2005 18:09   





Back to top
   
Kolobos
Spec od komputerów
Spec od komputerów


Joined: 13 Jun 2003
Posts: 43365
Location: Warszawa

Post#4 09 Feb 2005 19:03   

ile to jest


A o co Ci dokladnie chodzi?
Masz siec lokalna wifi 54Mbps i cala ta siec ma internet przez neo 512Kbps czy co?
Neo 512Kbps ma cos kolo ~60KB/s

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Feb 2005 19:03   





Back to top
   
heseme
Poziom 7
Poziom 7


Joined: 02 Nov 2004
Posts: 24

Post#5 Post from the author of the topic 09 Feb 2005 19:17   

Re: ile to jest


chodzi mi o to ze zakladam neo 512,w domu mysle o wifi pisza ze ma przepustowosc 54mbps.chcialbym wiedziec jak szybko to bedzie chodzic jakiej wielkosci jest transfer przy takim czyms.

Helpful message? + -

Back to top
   
Aniol555
Poziom 11
Poziom 11


Joined: 09 Feb 2005
Posts: 60
Location: Nowa Ruda

Post#6 09 Feb 2005 19:36helpful post - solution   

Re: ile to jest


Chyba juz sie nikomu nie chce odpisywac na to pytanie.
Powinienes wiedziec dlaczego!
Ale napisze, zeby nabic kolejnego posta
512 kbps (Neo)= 0,5Mbps
a 0,5 Mbps jest 100 razy wolniejsze od 54 Mbps, wiec
wystarczyloby Wi-Fi 1 Mbps zamiast 54 Mbps i nie odczulbys roznicy
(nie biorac pod uwage strat).

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 09 Feb 2005 19:36helpful post - solution   





Back to top
   
heseme
Poziom 7
Poziom 7


Joined: 02 Nov 2004
Posts: 24

Post#7 Post from the author of the topic 09 Feb 2005 19:42   

Re: ile to jest


Dzięks teraz juz wiem o co biega.

Helpful message? + -

Back to top
   
Dariusch
Poziom 14
Poziom 14


Joined: 05 Oct 2003
Posts: 195
Location: Choszczno

Post#8 09 Feb 2005 20:28   

Prędkość wifi...


54 Mbps jest też bardzo ważne, ponieważ jest to maksymalny mozliwy transfer w tej sieci radiowej.
Mimo, że do korzystania z netu faktycznie wystarczy Ci - jak pisze Aniol- tylko 1Mbps to przy wymianie plików, gier itp wewnątrz sieci już ma to znaczenie, czym większy transfet tym lepiej i szybciej.

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  Reply to topic      Main Page -> Forum Index -> Network, Internet -> Prędkość wifi... Co oznacza 54 mbps?
Page 1 of 1
Similar topics
UPC 60 Mbps po kablu pełna prędkość, po WiFi max 20 Mbps (44)
Realna prędkość - neo 20 mbps (2)
Skrętka - wykorzystywane kable dla 10 Mbps i 100 Mbps (9)
UPC 250 Mbps - Szybszy transfer po WiFi niż po kablu (12)
Jaka karta sieciowa WiFi 802.11 N - 150 Mbps na USB?? (1)
Jaki router WiFi do 100zł? Dom jednorodzinny, internet Orange 10 mbps (1)
Przełączanie prędkość mikroprocesora w Dell GX260-co oznacza (2)
Urządzenie ADSL2+, Rj-11, modem/router WiFi, Aneks A, 802.11n, 300 lub 150 Mbps (2)
Zbyt niska prędkość połączenia - Niska prędkość WiFi na jednym routerze. (1)
WIFI - WIFI - bardzo mała prędkość łącza tylko w domu (2)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.032 seconds

elektroda.pl topic RSS feed