Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 06 Sty 2013 16:30
    kacper082
    Poziom 18  

    Witam. Jak wyjąć skrzynie biegów w Mercedesie A 150, W169, rok 01.10.2004, skrzynia 5-biegowa, manualna. Może ma ktoś jakiś schemat, książkę sam naprawiam, albo filmik.
    Hałasuje skrzynia lub sprzęgło, myślę, że to łożysko oporowe, albo łożysko na wałku sprzęgłowym. Hałas (chrobotanie) ustaje po wciśnięciu sprzęgła, dlatego musze wyjąć skrzynię. Co może być tego przyczyną?
    Z góry dziękuję.

  • #2 06 Sty 2013 16:42
    przem27
    Poziom 29  

    W tym wynalazku do wyjęcia cały zespół napędowy i później dalej rozbierać.
    pozdr

  • #3 06 Sty 2013 18:09
    kacper082
    Poziom 18  

    Tego się obawiałem :(
    A ma ktoś jakiś schemat, albo coś w tym stylu...

  • #4 06 Sty 2013 19:32
    RobertLodz09
    Poziom 29  

    W ostatnim dziale masz manual naprawczy do tego modelu tylko jest po rosyjsku.
    Pozdrawiam!

  • #5 06 Sty 2013 19:40
    kacper082
    Poziom 18  

    gdzie to znajdę?

  • #6 11 Sty 2013 11:55
    RobertLodz09
    Poziom 29  

    Samochody Download - serwisówka mercedes a-klasse

  • #7 28 Sty 2013 16:40
    kacper082
    Poziom 18  

    Tam jest instrukcja do W168 :(

  • #8 28 Sty 2013 19:18
    przem27
    Poziom 29  

    Tutaj masz nawet kilka pozycji

    książki sam naprawiam

    ale nie chcę być nieuprzejmy lecz odstaw auto do mechanika, w sumie pewnie będzie taniej. Raczej nie dostaniesz panaceum krok po kroku jak zdjąc skrzynię, auto na podnośnik i widzisz co trzeba zdemontować czy odkręcić.
    pozdr

  • #9 28 Sty 2013 20:14
    kacper082
    Poziom 18  

    dzięki, faktycznie lipa bez podnośnika. Cały silnik i skrzynia waż jakieś 200 kg więc z kanału będzie prawie niemożliwe...
    Dziękuję wszystkim, temat uważam za zamknięty.

  • #10 28 Sty 2013 20:15
    pioart
    Poziom 37  

    kacper082 napisał:
    Tam jest instrukcja do W168 :(

    To ten sam „wynalazek” . Podziwiam właścicieli grubym portfelem i mechaników z cierpliwością. Łatwość eksploatacji polega na wymianie oleju i dolaniu płynu do spryskiwaczy, cała reszta to katastrofa.
    Jak kolega wyżej już wspomniał, oddaj auto do mechanika, będzie przeklinał ale zrobi, a jak rozbebeszysz auto to nawet na pomoc drogowa będzie problem załadować.

  • #11 28 Sty 2013 20:21
    kacper082
    Poziom 18  

    Nawet wymiana oleju nie jest taka prosta bo dostęp do filtra oleju to... :(

  • #12 28 Sty 2013 20:38
    pioart
    Poziom 37  

    Dlatego o wymianie filtra nie pisałem. Podjedź do elektryka i wspomnij o naprawie rozrusznika i powiedz, że trzeba go wymontować i sprawdzić, nie wiem czy potrafisz tak szybko biegać.
    Pozdrawiam z wyrazami współczucia.

  • #13 28 Sty 2013 20:43
    kacper082
    Poziom 18  

    Też trzeba opuścić trawers z całym układem napędowym, nie każdy chce to robić, najlepiej chca wyjety rozrusznik. Zdziwiony? :)

  • #14 28 Sty 2013 20:53
    pioart
    Poziom 37  

    kacper082 napisał:
    Też trzeba opuścić trawers z całym układem napędowym, nie każdy chce to robić, najlepiej chca wyjety rozrusznik. Zdziwiony? :)

    Ja się nie dziwię, robię i kasuję ile trzeba, każda nisza jest dobra, a to że przy robocie parę „panienek” się puści? Wliczone. Przy kolejnym już wiesz, czego nie trzeba odkręcać i masz już swoje wyrobione „knyfy”.
    Pozdrawiam.

  • #15 28 Sty 2013 21:01
    kacper082
    Poziom 18  

    Sama prawda. pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty