Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Coś spowalnia mi internet - jak sprawdzić "co" ?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Kosz -> Coś spowalnia mi internet - jak sprawdzić "co" ?
Autor
Wiadomość
Gumb3k
Poziom 1
Poziom 1

Miasto: Orzysz

Post#1 Post autora tematu 07 Sty 2013 15:11   

Coś spowalnia mi internet - jak sprawdzić "co" ?

Witam
Od pewnego czasu coś mi zapycha internet.
Przedtem wszystko było ok , ale od nie dawna pingi jakie mam w grach to 200-1500.
A poza tym internet ogólnie słabo chodzi.
Czym/jak da się sprawdzić przyczynę ?
:?:

Jeśli chodzi o sam internet dużo nie mogę powiedzieć na ten temat ponieważ jestem w tych sprawach "zielony". Jedyne co mogę powiedzieć to to że internet jest rozciągnięty na całą bursę szkolną, wystarczy że podepnę kabel do gniazdka i laptopa i już jest internet.

Moderowano przez DriverMSG:
3.1.15. Zabronione jest publikowanie wpisów przedstawiających problem, bez podania wystarczającej liczby informacji umożliwiającej zajęcie merytorycznego stanowiska przez innych Użytkowników forum. Tytuł wpisu powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki.

Powrót do góry

Ad

Ad

Post# 07 Sty 2013 15:11   

Powrót do góry

dr.master
Poziom 23
Poziom 23

Miasto: Kraków

Post#2 07 Sty 2013 15:31   

Re: Coś spowalnia mi internet - jak sprawdzić "co" ?

Wpisz w google : test szybkości łącza.
Może ktoś obniżył prędkość Internetu?
Może dopiętych jest 50% więcej komputerów niż było :?:
Powodów może być wiele.
Powrót do góry

2143046
Usunięty

Post#3 07 Sty 2013 17:13   

Re: Coś spowalnia mi internet - jak sprawdzić "co" ?