Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tonsil ZG30C114 - Głośnik niskotonowy

sosik51 11 Sty 2013 19:01 2673 17
  • #1 11 Sty 2013 19:01
    sosik51
    Poziom 10  

Witam!
    Szukam głośnika niskotonowego do kolumn Tonsil'a ZG30C114 wiem ,że było już kilka takich tematów ,ale nic tam nie zostało wyjaśnione.
    Głośniki niskotonowe jakie tam siedziały to GDN 30/20/1 i najlepiej chciałbym takie same ,ponieważ nie znam się zbytnio na sprzęcie i chcę aby po podłączeniu od razu grały.
    Podobno pasują też GDN 40/20 ,ale nie wiem czy nie będzie trzeba wtedy zmieniać tych płytek co są w środku w kolumnie pod większy typ.
    Wzmacniacz pod jakim ma to grać to Radmor 5102.
    Bardzo proszę o linki do allegro lub chociaż podania modelu głośnika.
    Z góry dzięki ;)

• #2 11 Sty 2013 19:22
    1861421
    Usunięty  
  • #3 11 Sty 2013 19:23
    000andrzej
    Poziom 37  

Przecież sam sobie napisałeś jaki tam model powinien być.
    Co do linków Allegro - zdaje się, że to zabronione na tym forum. Zerknij tu . Powinieneś znaleźć fachowców od polskich głośników.

• #4 11 Sty 2013 19:30
    sosik51
    Poziom 10  

Czyli GDN 40/20 tak?
    Ok wielkie dzięki to poszukam i zamówię wrzucę filmik na YouTube jak już sprzęt będzie grał wielkie dzięki ;D
    Pozdrawiam!

• #6 12 Sty 2013 11:20
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Kub najlepiej używany GDN 20/30. To bardzo specyficzny głośnik i najlepsze brzmienie uzyskasz tylko z nim. To bardzo dobre zestawy, pod warunkiem że zastosowane będą oryginalne przetworniki.
    Co się stało z głośnikami że chcesz wymieniać?

• #7 12 Sty 2013 12:18
    000andrzej
    Poziom 37