Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subwoofer <BAMBA> by dammy

dammy84 11 Lut 2005 12:12 12141 28
  • Witam chciałem się pochwalić moją konstrukcją subufera do kina domowego jak i do odsłuchiwania muzyki z dobrym bassem ...



    Konstrukcja :
    -płyta wiurowa 19mm
    -bass reflex dwie rury kanalizacyjne o średnicy 75mm i długośći 20cm
    -nogi wykonane też z rury kanalizacyjnej o długośći 85 MM
    -głośnik <BUMPER > 300 WATT Made by USA Głośnik dostałem
    -wykończenie kantów zaokrągleń frez
    -wymiary - 42cm X 42cm X 42cm i pułka na 4cm od dołu
    -lakier niedługo ale niewytrzymałem i musiałem sie pochwalić
    - wkrótce dodam fotke z polakierowanym subem tylko jeszcze niewiem jaki kolor


    Co myślicie o tym subwoofeże..


    Fajne!
  • #2 11 Lut 2005 14:56
    micho a
    Poziom 35  

    coś więcej o tym głóśniku

    napisałęs

    Subufer został 100% wykonany na bazie moich obliczeń i planów i do moich zapotrzebowań...

    więc skąd miałęś ts tego głósnika ???:D to jakieś padełko typu aldy ale skoro robiłeś obliczenia to może jakiś wykresik z winisd bass box pro itp parametyr ts ???? :D:D

    może jakiś opis odsłuchu ???? czym to zasilasz ???

    stawiam 2 za to zę jest bo wiem że 1 jest nieprzyjemnie dostać :D

  • #3 11 Lut 2005 15:36
    dammy84
    Poziom 10  

    Sory za zdiecia ale niebardzo rozumiem jeszcze bo to muj pierszy temat i pierwszy projekt wiec z góry przepraszam za zdiecia i jak ktoś może wytłumaczyć mi jak to zmnienić to bardzo prosze

    Dodano po 5 [minuty]:

    Prośił bym o pomoc jak to zmieńić

  • #4 11 Lut 2005 18:08
    elmer2
    Poziom 28  

    Witam

    Aby zlikwidowac prowizję czyli te nieszczesne punkty nalezy nacisnac opcje Zmień w prawym gornym rogu.

    pozdr

  • #5 11 Lut 2005 23:09
    dammy84
    Poziom 10  

    Naprawde niewiem gdzie to dokładnie zmienić i bardzo bym prośił o dokładniejszą iunstrukcję zgóry dziękuje
    ......... jestem początkujący.............



    Dodano po 7 [minuty]:

    Zmień i co dalej....................
    prosze pomuśćie

    Dodano po 9 [minuty]:

    Prosze kogoś o rade.............................

  • #7 13 Lut 2005 13:17
    dammy84
    Poziom 10  

    Nareśćie dałem rade ale z bubowy nic niema musze coś pokombinować i dodam pozdrawiam
    ..........



    Pozdrawiam i dodaje fotki tylko znowu donload achciałem dodać z bubowy pare fotek..

  • #11 20 Lut 2005 11:43
    dammy84
    Poziom 10  

    Chciałbym się dowiedziec czy wam się podoba moja robota czy nie dzięki z góry.

    ------------------

    dodaje plany jak ktoś był by zainteresowany

    _______
    Nie podoba mi sie robota ze scalaniem!
    tom

  • #12 20 Lut 2005 14:05
    Tremolo
    Poziom 43  

    W sumie wykończenie po za kolorem nie najgorsze w porównaniu z brakiem wyliczeń - chyba nie powiesz mi zę wziąłeś wymiary pudła z kosmosu rury BR z kosmosu?

    obudowa ma ok. 55 litrów.

    nawet parametrów glosnika nie ma - jednym słowem żenada.

  • #14 03 Mar 2005 16:46
    micho a
    Poziom 35  

    no ja również uważam że mój subwoofer na alda 25 cm był zaje........

    wyliczony był metodą uwzględnienia pogody za oknem i jej wpływu na hodowle kanarków qmpla i tak wyszło mi 10000l 20 hz

    sub woofer gra super efektywnośc przekracza powyżęj 1 khz nawet 80 db dzięki czemu na wzmaku 8 wat zagłusza tego suba szum powietrza od wentylatora od kompa alee też wiem że jest super

    ponieważ jest obity w fajową wykładzine na pewno kupi go jakiś łysy dres za xxxxxx dolarów a ja bede na florydzie budował następnego :D


    i prosze o nie besztanie mojego opisu bo to samo jest co twój!!!!!!!!!!!!!!!

    głósnik zero parametrów ani ceny ani gdzie kupiłęs nic kompletnie...........................

    no obudowa ładna jeden plus przyznam

    zero wrażęn z odsłuchu na jakim wzmakuy testy ty ten sub w ogółe pod wzmaka podłaczasz czy może nie ??:D

    nic o kosztorysie niczym

    wiesz co bez urazy ale audiomega lepiej robi kolumny bo chociaż spl zmyśła a u ciebie tylko moc i omy jak u aldy i 888................:D:D:D:D:D:D:D:D

  • #15 04 Mar 2005 16:24
    ZoLT
    Poziom 17  

    hmm... piekny to on nie jest i glosnik tez mi cos malo znany ehh...

  • #16 28 Mar 2005 13:33
    dammy84
    Poziom 10  

    to zapraszam na strone producenta



    www.bumperspeakers.com


    a to ten głośnik i jego parametry

    http://www.hifikit.se/show_prod.asp?id=705

    _------------------------------_



    witam po długiej nieobecnośći postanowiłem zastosować schowane basreflexy i terminal też podfrezować i zrównać a lakier już niedługo pozdrowienia.


    __________
    Ponownie scalam... Da sie uzywac ZMIEN?
    tom

  • #17 28 Mar 2005 17:12
    michow
    Poziom 15  

    boze co za chlam co myslisz ze ktos bedzie ci gratulowal skrzynke na buraki to kazdy umie skrecic i nikt sie tym nie chwali pomijajac juz moje roztargnienie i fakt ze zgarneles punkty za obejzenie tega wzmaka w obudowie ze sklejki cos pieknego na przyszlosc musze patrzec na co klikam i czyje posty czytam raczkujacy i juz taki obciach na elektrodzie sluchaj bardziej doswiadczonych forumowiczow daleko zajdziesz

  • #18 28 Mar 2005 21:52
    Erwin
    Poziom 15  

    Zapowiada sie ladnie wygladajacy subek, na poczatku pewnie bedzie dla ciebie gral super. Ale czlowiek juz ma taka nature ze zawsze chce wiecej - ewolucja.

  • #19 28 Mar 2005 23:03
    dammy84
    Poziom 10  

    Jak juz napisałem to jest moja pierwsza konstrukcja na której nie zamierzam

    poprzestać tylko poprostu chciałem zobaczyć jakie bedą opinie i co moge

    jeszcze zmienić

    może mi doradzićie zgóry pozdrawiam i dzieki ;)..

  • #20 09 Maj 2005 10:22
    djmarshall
    Poziom 10  

    Boshe, chłopak zrobił fajny suboferek za małe pieniadze. Fakt głośnik nieznany, natomiast parametry moga być niepoprawne, ale w koncu to pierwsza konstrukcja. Bardzo fajnie skonstruowana , jak na pierwszy raz 5- (czekam na efekt koncowy)... Skoro dobshe gra to gratulacje ;]. W koncu subofferek robiony dla siebie (ewentualnie sąsiadki :PPP)

  • #21 11 Maj 2005 16:32
    MNICH_1987
    Poziom 11  

    no jejku nie rzucajcie sie na niego tak bardzo zrobił cos i pyta się was o zdanie hehe jak taki sub zrobiłem (bez pomiarów) wogule planów to była mojapierwsza budowa :/ grał ładnie i wtedy zainteresowałem sie stronkami w takiej tematyce a wy gościa odrazu zjechaliście damn noobs
    :D no dobra ej ajk ktoś ma mpx 200 motke to plz na prv napisz :P

  • #22 11 Maj 2005 18:31
    olinek2
    Poziom 23  

    jak na pierwsza konstrukcje to 5- popierram
    ale chlopaki nie jedzcie tak po nim to tylko czlowiek :wink:

  • #23 14 Maj 2005 00:30
    adammc

    Poziom 26  

    jężeli moro tej obudowy zawdzięczasz szpachli to mogę tylko powiedzieć ze z tego co widać jest gładka i może po nałożeniu jakiegoś lakieru pistoletem będzie to miało jakiś wygląd ale ja bym polecił pojedyńczy bass reflex bo kształt tej obudowy się o to prosi.
    co do ts i doboru obudowy nie będę tego komentował gdyż no chyba bez ts da się coś przyzwoitego wykonać:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic257231.html

  • #24 14 Maj 2005 15:37
    Marcin_126
    Poziom 16  

    Mozliwe że już to kiedyś pisałem ale mój pierwszy sub był też bez żadnych obliczeń na głosniku 888 (a był to podwójny bandpass) i też cię cieszyłem (może króko zanim rozwaliłem głosnik, ale zawsze :] ).
    Dlatego też myśle że jak na ierwszy raz to jest i tak nieźle.

  • #25 15 Maj 2005 22:21
    Hefajstos
    Poziom 35  

    Hmm, ładnie oszpachlowany, ja bym pomalował go lakierem na wysoki połysk. Co do głośnika, to jedyną jego zaletą jest to, że był za darmo - osobiście uważam, że dla głośników kosztujących mniej niż 100zł (mówię o cenie nowego) szkoda czasu, pracy i pieniędzy na obudowę.

    --
    Hefi

  • #26 21 Cze 2005 19:41
    Teki
    Poziom 10  

    Postawcie się na miejscu tego chłopaka-miłe to to nie jest.Chciał się pochwalić,potem poradzić,a Wy mu wiadro zimnej wody na głowę wylewacie :wink: Ciekawe,jak wyglądały wasze pierwsze suby,i czy były takie idealne?

  • #27 21 Cze 2005 23:01
    micho a
    Poziom 35  

    Teki a postaw sie na naszym miejscu mamy wychwalać w niebogłosy ??

    bo jak sie wqrze to zamieszcze zdjątka mojego 1 suba czyli 30 cm aldy w zielonym wiadrze ogrodniczym z bass reflexem z rury od odkurzacza i niech no ktoś skrytykuje :D

  • #28 21 Cze 2005 23:20
    Teki
    Poziom 10  

    A w doniczkach widziałeś?Wsadziłem tam moje pierwsze głośniki: Pioneer-y TS-1750,nawet nawet :wink:

  • #29 21 Cze 2005 23:43
    tomaszo
    VIP Zasłużony dla elektroda

    MAM prosbe do autora tematu!

    Po pierwsze - przycisk ZMIEN istnieje i nalezy go uzywac!

    Po drugie - katastrofalne bledy ortograficzne i literowki swiadcza ZLE o Autorze projektu! Przede wszystkim o tym, ze jest to umieszczone na tzw. :"mam was tam, gdzie wielblad jednogarbny to, co dwugarbny w drugim garbie".

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme