Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 12 Lut 2005 18:01
    krzysieg
    Poziom 25  

    Mam nietypowy problem z reflektorami głownymi z przodu
    po prostu mam za słabe swiatła , niby sie przełacza tzn po przełaczeniu ze swiateł mijania na drogowe jest zwiekszenie mocy swiatła ale niewielkie .
    Wymiana na nowe(100W) nie pomogła ,nie dotykałem szkieł halogenów .
    Problem ten jest od samego początku gdy samochód został kupiony.
    Mimo ze zarówki są najwiekszej mocy to na długich swiatłach swięca tak słabo że oświetlają na żólto zamiast biało .
    Co to może być ?
    Ps samochód to składak

  • #2 12 Lut 2005 18:36
    Digital123
    Poziom 13  

    Witam

    Przyczyn moze byc pare:

    Przedewszystkim, obejrzalbym odblysniki lamp, w jakim jest stanie, mozliwe ze poprostu sa juz matowe lub poprostu brudne. Tak samo moze byc ze szklami lamp, moga byc brudne od wewnatrz.

    Druga sprawa w jakim stanie jest instalacja elektryczna, czy przypadkiem nie sa powypalane, zasniedziale styki w lapach, zla masa.....wszystko to powoduje spadki napiecia na samych zarowkach a co daje niestety slabe swiatlo. Radzilbym ci sprawdzic napiecie przy samych wtykach do zarowek.

    A trzecia sprawa to nieradzilbym zakladac zarowek o mocy 100W, instalacja elektryczna nie jest przygotowana na taka moc.Ona jest obliczana na znacznie miejsza moc. Przekroje kabli sa za male, w wielu autach nie stosuje sie przekaznikow, co powoduje wypalanie sie samego przelacznika swiatel gdyz caly prad plynie przez niego. A na koniec takie zarowki to zabujstwo dla samych lamp, poniewaz taka zarowka oddaje o wiele wiecej ciepla niz zwykla co powoduje deformacje odblysnikaastikowe wersje) matowienie jego, a nieraz w najgorszym wypadku pekanie samego szkla.

    Jezeli ktos zastosowal juz wczeniej zarowki o takiej mocy to one moga byc przyczyna teraz slabego swiatla.

    Pozdrawiam

  • #3 12 Lut 2005 19:35
    wiesiek500
    Poziom 10  

    Sprawdź jeszcze jakie napięcie daje alternator, może tam tkwi przyczyna?
    Jeżeli jest za małe napięcie wychodzące z alternatora a na dodatek akumulartor ma za dużą pojemność i jest włączonych kilka odbiorników prądu wtedy właśnie mogą też występować podobne objawy. Powodzenia

  • #4 12 Lut 2005 19:40
    tomekb
    Poziom 25  

    witam
    do sprawdzenia alternator daje za słaby prad
    pozdro
    T

  • #5 12 Lut 2005 23:53
    elektryk2000
    Specjalista urządzeń chłodniczych

    Mialem to samo. Za duze spadki napiecia po drodze do lamp. Chcialem pociagnac bezposrednio zasilanie z aku grubszymi przewodami i przez przekazniki ale przez 2 lata nie zdazylem i tak sobie mykałem w półmroku ;)
    Zmierz najpierw napiecie bezposrednio przy zarowkach i na razie nie sluchaj o "za slabym pradzie" alternatora...
    Pozdrawiam

  • #6 13 Lut 2005 10:31
    KAR26
    Poziom 17  

    Witam - moja rada to obejzyj dokładnie styki zarówki jezeli nie są zaśniedziałe to mozesz mieć pomieszane z masa i to wdedy wyglada jakby cos brakowało tym zarówką. A jak jest dobrze z kablami to dotknij bezposrednio z plusa akumulatora(przy włączonym silniku) kabelkiem do włączonej zarówki np: krutkie, i zobacz czy sie poprawi .Jeśli tak(najlepiej to w nocy sprawdzaj) to zrób te zaróweczki na przekazniki.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty