Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 25 Sty 2013 08:46
    mario_j
    Poziom 20  

    Drukarka trafiła do mnie z zablokowaną szufladą, nie sprawdzałem czy wyświetla jakiś błąd i teraz nie wiem czy tak było przed naprawą.
    Była wyłamana jedna dźwignia przy odbezpieczaniu tonerów, miałem cały moduł napędu z działającej cp1215 więc przełożyłem go. Po podpięciu wszystkich kabli mam błąd 59.c0 . Nie mogę nigdzie znaleźć informacji co ten błąd oznacza w tej drukarce.
    Może ktoś pomoże?

  • #2 25 Sty 2013 09:12
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    Możliwe, że chodzi o disengaging/alienation motor. Sprawdź ITB oraz silniki powiązane z ITB i tonerami.

  • #3 25 Sty 2013 09:17
    mario_j
    Poziom 20  

    Transfer podmieniałem na ten z cp1215, silnik od tonerów startuje i kręci od razu po włączeniu, pas transferowy się kręci.

  • #4 25 Sty 2013 10:00
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    A alienation/disengaging motor?

  • #5 25 Sty 2013 10:11
    mario_j
    Poziom 20  

    Ja tu widzę tylko 2 silniki - główny kręcący tonerami i drugi od fusera.

    Dodano po 9 [minuty]:

    Mam wrażenie, że nie działa sprzęgło i po zamknięciu klapy tonery nie są "łapane" przez rolki kręcące bębnem i mieszadłem w tonerze. Założyłem stary napęd ten z ułamaną jedną łapką, gdyby rolki złapały to nie wyciągnąłbym już szuflady - wyciągam bez problemu.

  • #6 25 Sty 2013 10:12
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    Właśnie się dogłębniej przyglądam dokumentacji. Silniki są 3, ale nie ma żadnego wydzielonego dla disengaging/alienation. Main motor odpowiada za to. Sprawdź zatem wtyk J112 oraz jego drugi koniec. Sprawdź także, czy z MDA jest wszystko w porządku.

  • #7 25 Sty 2013 10:23
    mario_j
    Poziom 20  

    A gdzie trzeci silnik?

  • #8 25 Sty 2013 10:30
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    Pickup motor. Na dole z tyłu. Nie jest z tym raczej powiązany... aczkolwiek 59.XY to są błędy silników. C0 w wielu modelach wskazuje na disengaging/alienation, ale niekoniecznie na silnik, po prostu na problemy z rozdzielaniem.

    Sprawdziłeś wtyk i okablowanie J112?

  • #9 25 Sty 2013 10:34
    mario_j
    Poziom 20  

    J112 to solenoid podłączony pod płytę DC.

  • #10 25 Sty 2013 10:35
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    Tak. Ten od disengaging/alienation.

  • #11 25 Sty 2013 14:05
    mario_j
    Poziom 20  

    Teraz mi się błąd zmienił na 51.23 , już nic nie rozumiem.

  • #12 25 Sty 2013 15:03
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    Kable źle ułożyłeś. Wywołałeś tę usterkę samemu ;-)

    51.23 - laser. Ale często błąd wynika z okablowania, źle ułożone.

  • #13 25 Sty 2013 15:14
    mario_j
    Poziom 20  

    To były testy na tym uszkodzonym napędzie, wcześniej było 59.c0 , potem 51.23.
    Ale to już nieaktualne bo podstawiłem z powrotem sprawny napęd i mam z powrotem 59.c0 :)

  • #14 25 Sty 2013 15:41
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    Wszystko co mi przyszło do głowy już Ci napisałem.

  • #15 25 Sty 2013 15:43
    mario_j
    Poziom 20  

    Montowałem z powrotem CP1215 z części, w niej startował napęd fusera przy inicjalizacji drukarki, w tej CP1515 nie startuje, może to na coś naprowadzi.

  • #16 25 Sty 2013 15:52
    GallusAnonimus
    Poziom 30  

    Może jest źle podłączony albo uszkodzony? Ten z CP1215 startuje w CP1515?

  • #17 25 Sty 2013 16:07
    mario_j
    Poziom 20  

    Na silniku z CP1215 też nie startuje, nie widzę żeby startowało chociaż sprzęgło, tylko główny silnik chwilę pokręci i zatrzymuje się z błędem.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty