Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Automatyczne drzwi do kurnika

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Początkujący Ogólny -> Automatyczne drzwi do kurnika
Autor
Wiadomość
irairaira
Poziom 2
Poziom 2

Miasto: Sandomierz

Post#1 Post autora tematu 31 Sty 2013 23:03   

Jestem zielona w tych tematach, ale podobno zdolna manualnie. Chcę zrobić automatyczne wejście do kurnika otwierane i zamykane w pionie. Widziałam takie cudo w internecie. Silnik (?) zamocowany nad wejściem plus linka z klapą. Otwieranie i zamykanie zwykłym wyłącznikiem czasowym. Jakiego silnika mam użyć aby pracował w ograniczonym zakresie.
Powrót do góry

netotron
Poziom 19
Poziom 19

Post#2 01 Lut 2013 00:45   

Re: Automatyczne drzwi do kurnika

irairaira napisał:
Jakiego silnika mam użyć aby pracował w ograniczonym zakresie.

Witam
Nie silnik jest tu problemem, ale przekładnia do niego.
Trzeba szukać silnika z przekładnią, moim zdaniem najlepiej ślimakową.
Do tego dwa wyłączniki krańcowe załatwią sprawę.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 01 Lut 2013 00:45   

Powrót do góry

BILGO
Poziom 23
Poziom 23

Post#3 01 Lut 2013 01:48   

Może być silnik od wycieraczek z jakiegoś samochodu... transformator odpowiedniej mocy... dwie krańcówki... przekaźnik... wyłącznik czasowy...
Powrót do góry

kortyleski
Poziom 24
Poziom 24

Miasto: Warszawa

Post#4 01 Lut 2013 10:23   

Do tego zabezpieczenie przeciążeniowe coby kurnika nie spalić i robi się skomplikowany układ....
Powrót do góry

kosmos99
Poziom 21
Poziom 21

Miasto: Piotrków Trybunalski

Post#5 01 Lut 2013 21:47   

BILGO napisał:
Może być silnik od wycieraczek z jakiegoś samochodu...