X

skoda octavia2 1.9 2007r - montaż głowicy oraz ustawienie pompowtryskiwaczy

slajas 10 Feb 2013 19:33
  • #1 10 Feb 2013 19:33
    slajas
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Witam.Samochód jak w temacie oznaczenie silnika BLS z jakimi momentami dokręca się głowicę oraz o ile stopni cofa się srubę od pompowtryskiwaczy 180 czy 250
  • #2 10 Feb 2013 19:58
    misiek-888
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    180, głowica 30Nm, 60Nm, 90s, 90s
  • #3 10 Feb 2013 23:03
    MartBan
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    250 nigdy nie było, co najwyżej 225, ale to nowszy motor, symbol zaczyna się od B więc 180 stopni.
  • #4 11 Feb 2013 13:01
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzieki koledzy za info ,a powiedzcie mi jedną rzecz demontaż i montaż głowicy i całego rozrządu koszt samej robocizny 1500zł bez części to dużo czy mało(pękł pasek klinowy i wkręcił się w rozrząd) pozdrawiam.
  • Helpful post
    #5 11 Feb 2013 13:08
    misiek-888
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Odpowiedź masz na PW
  • #6 11 Feb 2013 23:12
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Zapomniałem jeszcze zapytać czy po wyjeciu pompowtrysków ustawia sie je wzgledem głowicy jeśli tak to jekie są wymiary.
  • #7 12 Feb 2013 06:46
    misiek-888
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Nic nie ustawiasz . Ojakie wymiary Ci chodzi???
  • #8 12 Feb 2013 08:58
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Chodziło mi o ustawienie na suwmiarkę ale tam nie ma co ustawiać fakt bo pompka jest przykręcana przez jarzmo do głowicy i inaczej się nie da sorki za pytanie.
  • #9 19 Feb 2013 20:57
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam.Mam kolejny problem,a mianowicie pojawia mi się olej w zbiorniczku wyrównawczym głowica po planowaniu wymianie uszczelniaczy i docieraniu zaworów nowa uszczelka elring nowe śruby do głowicy oraz komplet uszczelek do turbiny i kolektorów wymienione oringi na pompowtryskach silnik chodzi równo nie kopci żadnych błędów na ktsie o co tu chodzi czy możliwe że pęknieta głowica jest pozdrawiam.
  • #10 19 Feb 2013 21:02
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    slajas wrote:
    głowica po planowaniu
    Super.Producent nie zezwala.Sprawdź chłodnicę oleju.
  • #11 19 Feb 2013 22:30
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Czyli tylko nowa czy bez planowania przed pęknięciem paska klinowego i wkręceniu się w rozrząd było ok po zdjęciu głowicy 2zawory lekko przygięte a co do chłodniczki to musiała by chyba zgnić w srodku aby olej się tamtędy dostawał ewentualnie jak ją sprawdzić aby ją wykluczyć pozdrawiam.
  • #12 19 Feb 2013 22:52
    misiek-888
    Level 33  
    Helpful post? (0)
    Olej z otworów na śruby głowicy wyciągnąłeś???
  • #13 19 Feb 2013 23:10
    trans-serwis
    Level 39  
    Helpful post? (0)
    slajas wrote:
    a co do chłodniczki to musiała by chyba zgnić w srodku aby olej się tamtędy dostawał
    Mylisz się.
    Odpiąć przewody wodne zmostkować i odpalić.
  • #14 19 Feb 2013 23:55
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Tak olej z otworów na śruby wyczyściłem benzyną ekstrakcyjną pod ciśnieniem i wydmuchałem sprężonym powietrzem czy po zmostkowaniu przewodów od chłodniczki oleju wypłukać cały układ chłodzenia czy tak zostawićewentualnie tylko zbiorniczek wyczyścić
  • #15 20 Feb 2013 00:21
    josephmike
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Dużo tego oleju? Jeśli tak, to polecam wyjąć termostat, wlać środek do czyszczenia układu chłodzenia, odpalić, poczekać aż układ się ,,umyje", wylać płyn chłodniczy, wlać nowy czynnik chłodzący (na zimnym silniku oczywiście), odpalić, czekać i obserwować.
  • #16 20 Feb 2013 10:38
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Za pierwszym razem było około 2 setek teraz jeszcze nie mierzyłem na razie to pominę chłodniczkę umyję zbiorniczek i zobaczę co się bedzie działo
  • #17 21 Feb 2013 08:24
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    A więc tak po pominięciu chlodniczki oleju to samo na wolnych obrotach mniejsze do stawanie się oleju do zbiorniczka natomiast przy 2,5-3 tys obr zaczyna być coraz więcej oleju w zbiorniczku dziś zdejmuje głowice a co do tego planowania to co w takim razie zrobić jak producent nie zezwala (mam 2 głowice) i tą będę chciał założyć
  • #18 21 Feb 2013 08:53
    MartBan
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Nie masz wyjścia, musisz planować. To typowe zagranie marketingowe koncernu, nowej głowicy i tak samej nie kupisz, tylko z pompowtryskiwaczami za jakieś 3.000 € Więc po co mieliby się zgodzić na planowanie. Coś jak Garret z regeneracją turbin VTG, nikt poza fabryką nie może robić bo niby nie da się ustawić co jest oczywistą nieprawdą. Z założenia jednorazowe konstrukcje.
  • #19 21 Feb 2013 20:46
    T5
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    MartBan wrote:
    Nie masz wyjścia, musisz planować.
    Nie musi.Wystarczy sprawdzić czy prosta.
  • #20 25 Feb 2013 14:44
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam.Głowica zdjęta obstawiam na uszczelkę pod głowice (elring) stara uszczelka miała więcej tego uszczelniacza na sobie niż ta nowa ale mam 2 głowicę i ta zostanie założona tyle że na oryginalnej uszczelce ze skody macie może wiedzę co do siły dokręcania wałka rozrządu i napedu pompek bo ja dokręcałem na 20nm
  • #21 08 Mar 2013 15:03
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam.Od poniedziałku skoda jezdzi i jest ok założona została 2 głowica razem z wałkiem i panewkami jak się okazało w tamtej krzywy był wałek i musiało poderwać głowice albo gdzieś pękła wielkie podziękowania dla wszystkich mam jeszcze pytanko czy ktoś posiada materiały do grupy vw audi skoda dotyczące adaptacji regulacji ogólnie wszystko jak najnowsze modele i starsze też za odpłatą proszę o info na pw pozdrawiam.
  • #22 08 Mar 2013 20:35
    josephmike
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    Mam 240 zeszytów szkoleniowych VW, Audi, Seat. Kiedyś je kupiłem, jak miałem w Polsce własną firmę, więc mogę Ci wysłać.
  • #23 14 Mar 2013 22:18
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Witam.Panowie powiedzcie mi jedną rzecz jeszcze dziś wyświetlił się w skodzie taki oto błąd P0473 - Exhaust Pressure Sensor High w opisie jest podane że po wymianie wydechu powinno być ok tylko o którą część tego wydechu chodzi czy możliwe że o filtr cząsteczek
  • #24 14 Mar 2013 23:03
    MartBan
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Czujnik różnicy ciśnień DPF, często padały. Niedrogi oryginał, ok. 200.
  • #25 15 Mar 2013 09:29
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Dzięki po niedzieli zamówimy go na razie błąd wykasowany zobaczymy czy do tego czasu się pokaże pozdrawiam.
  • #26 16 Mar 2013 15:36
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Czy przy wymianie tego czujnika trzeba przeprowadzić jego adaptację czy tylko wymiana jeśli tak to bym poprosił jak tego dokonać przy pomocy vag5053
  • Helpful post
    #27 16 Mar 2013 19:25
    MartBan
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    Jest jakaś manualna procedura kluczykiem na zapłon, nie potrzebny tester. Poszukaj co i jak, jednak ja osobiście nigdy nie musiałem go adaptować, działał od razu.
  • #28 07 Apr 2013 21:59
    slajas
    Level 21  
    Topic author Helpful post? (0)
    Temat można zamknąć pozdrawiam.
  Search 4 million + Products
Browse Products