Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowanie pierwszych kolumn.

kasper_7 13 Lut 2013 23:54 867 1
  • #1 13 Lut 2013 23:54
    kasper_7
    Poziom 10  

Witam
    jak już we wcześniejszym poście wspominałem jestem początkujący w tych sprawach, można powiedzieć że w porównaniu do niektórych to tuman. Moje pytanie jest następujące, czy do pierwszych kolumn, lepiej kupić gotową zwrotnicę, zbudować ją według gotowego schematu, czy może samemu zrobić projekt. Nie chcę też zrobić tak, że zrobię coś, o czym nawet nic nie będę wiedział. Ale z kolei nie warto chyba zrobić coś, co albo nie będzie działać, albo spali mi inne podzespoły, lub sprzęt. Zdecydowałem się na przeczytanie książki Głośniki i zestawy głośnikowe J.Krajewski.
    Czy na 1 raz warto kupić gotowe zwrotnice, lub zrobić je wg gotowego SPRAWDZONEGO schematu.
    Chciałbym się też zapytać o opinie głośników od A140 i Altus300. Wielkości głośników są te same jednak różnią się mocą. Ale różnią się też ceną. Ale jak to mówią okazja się trafi. Proszę o opinie tych 2 zestawów głośnikowych i porównanie dźwięku.
    Od razu zapytam czy zwrotnica podana w linku będzie do nich odpowiednia. http://allegro.pl/

Moderowany przez Pablo1964:

3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym).

Wiadomo są lepsze i gorsze, jeżeli mógłbym prosić o doradztwo takich zwrotnic w podobnym przedziale cenowym. Od razu mówię że kolumny te miałyby być wielkością A300. Ewentualnie inne rozmieszczenie głośników, ale i tak największy gdn będzie na dole. Jeżeli ktoś zna program do projektowania takich kolumn, i jeżeli w moim przypadku to pomoże to proszę o namiary takiego programu.