Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Tani wzmacniacz czy amplituner?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> RTV Co kupić? -> Jakie Nagłośnienie do Domu -> Tani wzmacniacz czy amplituner?
Autor
Wiadomość
patryk.pe
Poziom 3
Poziom 3

Miasto: Brzeg

Post#1 Post autora tematu 22 Lut 2013 08:17   

Tani wzmacniacz czy amplituner?

Witam Serdecznie.
Borykam się z problemem co kupić aby moje głośniki stereo grały jak należy. Nie znam się kompletnie na mocy sprzętów oraz wszystkich tych specyfikacjach dlatego postanowiłem uderzyć z tematem do ludzi mądrzejszych.:)

Chcę kupić głośniki stereo oraz wzmacniacz bądź amplituner aby całość prezentowała się ładnie i oczywiście super grało.
Jest tego tyle na rynku, że już naprawdę się pogubiłem.
Zależy mi na dobrych firmach w stosunkowo dobrych cenach. :)
Na głośniki chcę przeznaczyć 1000-1200zł a na wzmacniacz 500-600zł.
Zastanawiałem się czy kolumny podstawkowe czy podłogowe?
Wolę usłyszeć jakieś opinie, gdyż wywalić kasę to nie problem. :)
Sprzęt miałby stać w pokoju, który jest połączony z kuchnią oraz przedpokojem.
Taka jedna większa całość jakieś około 40m2.
Z góry dziękuję za jakieś propozycję oraz pomoc w dokonaniu zakupu.

Pozdrawiam Serdecznie.
Powrót do góry

TrojanX
Poziom 14
Poziom 14

Miasto: Świdnica

Post#2 23 Lut 2013 11:15   

Re: Tani wzmacniacz czy amplituner?

Do takiego metrażu tylko podłogowe i do tego wzmacniacz. Jakiej muzyki słuchasz i jakiego brzmienia oczekujesz? Lubisz czasem głośniej posłuchać?