X

Instalacja URSUS C330 - Potrzebuje schemat

24 Feb 2013 22:45 TOtomasz1094
  • #1 24 Feb 2013 22:45
    tomasz1094
    Level 5  
    Helpful post? (0)
    Witam, potrzebuje schemat instalacji elektrycznej do 30 (jeden akumulator, alternator z golfa II)
  • #2 24 Feb 2013 23:00
    dzolo35
    Level 18  
    Positive voted Helpful post? (+6)
    Widziałem na:Chomikuj.pl

    Instalacja URSUS C330 - Potrzebuje schemat
  • #3 24 Feb 2013 23:30
    tomasz1094
    Level 5  
    Topic author Helpful post? (+1)
    Tylko chciałbym odrazu z alternatorem ma wbudowany regulator
  • #4 24 Feb 2013 23:34
    mtracz
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    To jest schemat do C-360 i to z prądnicą, niestety są różnice między C-330, mogą być zdradliwe dla niewtajemniczonych.

    tomasz1094 wrote:
    jeden akumulator

    A co to za różnica czy jeden czy dwa akumulatory?
  • #5 24 Feb 2013 23:35
    Zico63
    Level 37  
    Helpful post? (0)
    tomasz1094 wrote:
    Tylko chciałbym odrazu z alternatorem ma wbudowany regulator

    A to "se" Kolega musi narysować, gdyż w oryginale była prądnica.
    A na poważnie, cała zmiana polega na wyrzuceniu regulatora, brązowy z byłego regulatora doprowadzamy do "D+" alternatora (musi tam coś takiego być), a ten żółty prądowy na "B+".
    Tak to ma być:
    Instalacja URSUS C330 - Potrzebuje schemat
    I jeszcze jedno: przewód do zacisku B+ alternatora zamieniamy na znacznie grubszy niż był za czasów tego "dynama" :D (prądnicy).
  • #6 24 Feb 2013 23:43
    mtracz
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    I przekręceniu akumulatora aby minus był na masę, a plus na rozrusznik jesli to była zwykła c-330.
  • #7 26 Feb 2013 13:11
    tomasz1094
    Level 5  
    Topic author Helpful post? (+1)
    A do zacisku ,,W" nie podłącza się nic??
  • #8 26 Feb 2013 13:32
    mtracz
    Level 29  
    Helpful post? (0)
    Powinieneś na początku określić co to za alternator. Ten akurat jest z Diesla.
    To w sumie żadna różnica, a nawet lepiej dla Ciebie bo ma on większą moc niż taki z benzyny. Może dać więcej amperów.
    Zacisk W jest do podłączenia obrotomierza.
    W twoim przypadku nic nie podpinasz. Robisz według schematu podanego powyżej.
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products