Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in

kamerka a komputer - jaka kamere podlaczyc do komputera do obserwacji kasy

Main Page -> Forum Index -> Stationary Security -> Monitoring Wizyjny CCTV ->kamerka a komputer - jaka kamere podlaczyc do komputera do obserwacji kasy Post new topic  Reply to topic 
Author
Hide the left column
Show left column Message
rafalbo888
Level 2
rafalbo888
Level 2
Post#1 25 Feb 2013 12:34  Topic author   

kamerka a komputer - jaka kamere podlaczyc do komputera do obserwacji kasy

Witam .
Mam pytanie dotyczące podłączenia jednej kamerki do komputera do obserwacji lady z kasą. Mianowicie jaką kamerę można podłączyć i jakie wymagania odnośnie komputera muszą być spełnione a także jaki program muszę zainstalować. Jestem amatorem i chciałbym to wykonać niedużym nakładem finansowym. Z góry dziękuję za informacje.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google

Back to top
jpl
Level 31
Helped: 159
Post rating: 38
jpl
Level 31
Post#2 25 Feb 2013 13:59    

Re: kamerka a komputer - jaka kamere podlaczyc do komputera do obserwacji kasy

Potrzebujesz kamery typu box, z obiektywem manualnym 2,8-12 [mm].

Do tego jeżeli na komputerze chcesz nagrywać to potrzebujesz zakupić kartę wizyjną, np Geovision GV-600/4 :).

A kamerę? Wg mnie znajdziesz taką spokojnie w cenie np 400-500PLN, wpisz sobie na google kamera 700TVL box :) a znajdziesz wszystko.

Helpful post? + 0
Back to top
humek
Level 32
Helped: 159
Post rating: 14
humek
Level 32
Post#3 25 Feb 2013 15:00    

Kasa są to pieniądze rozumiem że Twoje pieniądze więc pomyśl o dwóch kamerach obserwujacych z różnych punktów (uniemożliwienie "przysłonki" ) oraz o rejestratorze dedykowanym jedynie do nagrywania obrazu z kamer. komputer może się "wywalić" potem odpalenie jego itd natomiast rejestrator po zaniku prądu sam "wstaje " i nagrywa .To tylko taka moja sugestia -kosztowniejsza ale .....coś za coś.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google