Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 06 Mar 2013 07:13
    danloop
    Poziom 15  

    Witam,

    szukam przyczyny dlaczego nie pali mi jeden cylinder w VW Polo. Ciśnienie sprężania jest, iskra tak samo, wtrysk też podaje paliwo, diagnostyka komputera nie wykazała żadnych błędów. Najdziwniejsze że powyżej 2000 obrotów wszystkie cylindry działają. Macie pomysły co jeszcze można sprawdzić ?

    Samochód to VW Polo 1.4 96r. 6N

  • #2 06 Mar 2013 07:40
    misiek-888
    Poziom 33  

    Sprawdź wałek rozrządu. Na który nie pali???

  • #3 06 Mar 2013 07:45
    danloop
    Poziom 15  

    Nie pali na drugi cylinder.

  • #4 06 Mar 2013 08:22
    mczapski
    Poziom 38  

    A może jednak banalnie świeca zapłonowa?

    Przeskok iskry na świecy wymontowanej z silnika nie świadczy, ze będzie także wewnątrz silnika pod ciśnieniem, temperaturą przy obecności paliwa.

  • #5 06 Mar 2013 08:23
    danloop
    Poziom 15  

    Napisałem, że jest iskra więc jednak nie świeca.

  • #6 06 Mar 2013 08:27
    Doktorr
    Poziom 33  

    Ewentualnie delikatnie podparty zawór. ( Nie wychodzi w żadnych testach)

  • #7 06 Mar 2013 10:02
    danloop
    Poziom 15  

    W testach na szczelność głowicy, ani przy pomiarze ciśnienia też nie wyjdzie?

  • #8 09 Mar 2014 16:47
    Pati
    Poziom 27  

    Panowie i co sie okazało? Mam to samo w Cordobie 1,4 z 1998 roku tylko mi nie pali na 3 cylinder. Wszystko sprawdzone elektrycznie. Kable, świece nowe kopułka zmieniona wtryski inne podstawione impulsy idą na wtryskiwacz. Kuleje na wolnych nie reaguje na wypięcie 3go wtrysku, na 3 tyś obrotów już reaguje jak u kolegi ale w mniejszym stopniu. Ciśnienie na wszystkich 14atm na tym jedny 12. Pozdrawiam!

    Dodano po 20 [minuty]:

    I słychać jakieś drobne cykanie

  • #9 09 Mar 2014 19:54
    lato8
    Poziom 16  

    podmien miejscami swiece i przewod zaplonowy z innego cylindra

    cudów nie ma, jak paliwo jest, iskra, sprezanie to musi palić

  • #10 09 Mar 2014 20:24
    domex32
    Moderator Samochody

    Śmierdzi paliwem z wydechu?

    Widywałem przypadki gdzie uszkodzone szklanki na wolnych podpierały zawory, na wyższych obrotach coś tam łapał, i w testach też nic nie wychodziło.

    Warto pomierzyć podciśnienie w kolektorze ssącym, jak ssącym dmucha to będzie miał 400-500 mb na wolnych.

  • #11 10 Mar 2014 14:20
    zeimp
    Moderator Samochody

    Skoro macie ciśnienia sprężania ok, iskrę ok, sterowanie do wtryskiwaczy ok, to nie pozostaje nic innego, jak to, że do cylindra nie dostaje się paliwo! Panowie podstawy się kłaniają, coś niedokładnie sprawdzacie.

  • #13 11 Mar 2014 07:46
    2293657
    Usunięty  
  • #14 28 Mar 2014 00:37
    B o n u s
    Poziom 15  

    non e vero italiano napisał:
    Jak do cylindra może nie dostawac się paliwo? Jezeli tylko wtryskiwacz sika to innej opcji nie ma, zawór ssący je spija?
    Ja myslę że problem jest spowodowany znacznym zubożeniem mieszanki dla tego cylindra który nie pali i powodem będzie fałszywe powietrze
    moze być i lewe powietrze, zawór niedomknięty efekt podobny, a wtrysk który leje bedzie powodował ubogą mieszankę z kałuży słaby opar, albo jeżeli za grubo rozpyla to będzie za bogata, właśnie trzeba zamieniać miejscami wtryski, kable świece i sprawdzać czy niepalący cylinder zmienia miejsce, jak jest rozdzielacz to też go trzeba obejrzeć, poza tym zgadzam się z panem wyżej, to że iskra jest to nie znaczy że ona przeskakuje tam gdzie trzeba

  • #15 28 Mar 2014 08:04
    Pati
    Poziom 27  

    Pati napisał:
    Panowie i co sie okazało? Mam to samo w Cordobie 1,4 z 1998 roku tylko mi nie pali na 3 cylinder. Wszystko sprawdzone elektrycznie. Kable, świece nowe kopułka zmieniona wtryski inne podstawione impulsy idą na wtryskiwacz. Kuleje na wolnych nie reaguje na wypięcie 3go wtrysku, na 3 tyś obrotów już reaguje jak u kolegi ale w mniejszym stopniu. Ciśnienie na wszystkich 14atm na tym jedny 12. Pozdrawiam!

    Dodano po 20 [minuty]:

    I słychać jakieś drobne cykanie


    Odp


    Okazało się że trzecie krzywki wałka się wytarły dlatego kompresja była niby ok ale nie było przewiewu przez cylinder stąd jego nieefektywność. Jak to możliwe że trzecie krzywki się tak wytarły a reszta igła? Auto mojego wujka od narodzenia u niego twierdzi że olej zmienia co roku ale myślę że czas mu szybko leci i tak mu się wydaje, ale i tak dziwne że tylko 3ci komplet poleciał. Wujka teoria jest taka że robił zawsze krótkie trasy (16lat).

    Pozdr

  • #16 28 Mar 2014 10:03
    Piotr520
    Poziom 22  

    Witam.
    Pati jak duże było zużycie krzywki żeby wystąpił taki objaw?Mierzyłeś?

  • #17 28 Mar 2014 11:54
    Pati
    Poziom 27  

    Piotr520 napisał:
    Witam.
    Pati jak duże było zużycie krzywki żeby wystąpił taki objaw?Mierzyłeś?


    Takie że widac z 2 metrów różnice ;D

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty