Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

skoda octavia - licznik, immo

galop13132 16 Mar 2013 20:58
  • #1 16 Mar 2013 20:58
    galop13132
    Poziom 12  

    Witam, mam problem z kodowaniem kluczyka w skodzie octavii 1.9 1998 a mianowicie sprawa wygląda tak:
    Padły zegary, samochód normalnie pali po przelutowaniu żadnej poprawy, kupiłem drugi licznik VDO 1U2919034G identyczny jak ten w aucie tylko ten jest z 2000r. Po wymianie licznika próba kodowania (Vag Tacho) nie udała się a mianowicie koduje się immo gaśnie i po chwili gubi kody - to na starym kluczyku w którym jest prawdopodobnie ID13, włożyłem do kluczyka ID48( z innego auta) i jeszcze gorzej przy kodowaniu czyści stare kluczyki programuje, kończy sukcesem, auto odpala i po ponownym uruchomieniu gubi kod i ilość kluczy 00. Błąd 1176. Po włożeniu starego licznika auto pali normalnie. Moje pytanie do was jaki transponder powinien być w kluczyku i czy ID13 jest jednokodowanego użytku , bo po przeczytaniu forum i sprawdzeniu katalogu transponderów już nie wiem co jest do czego? Proszę o pomoc.

  • #3 17 Mar 2013 08:45
    wloc
    Spec od samochodów

    Zakodować to czym innym np vcds vcp

  • #4 17 Mar 2013 09:33
    galop13132
    Poziom 12  

    wloc napisał:
    Zakodować to czym innym np vcds vcp

    A jaka to różnica mam Launcha, Vcds, Vag Tacho a różnicy brak. Pytanie jest proste jaki transponder 13 czy 48.

  • #5 17 Mar 2013 09:51
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48.
    W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka.
    Masz poprawny PIN?
    W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie.
    Zakoduj klucze VAGiem.

  • #7 17 Mar 2013 10:13
    galop13132
    Poziom 12  

    grala1 napisał:
    Moim zdaniem powinien tam być ID13 bo to licznik bez CANa, przy licznikach z CANem są już ID48.
    W Twoim przypadku transponder można kodować kilka razy, może być nawet używka.
    Masz poprawny PIN?
    W bloku 22 widać czy transponder nadaje się do zakodowania czy nie.
    Zakoduj klucze VAGiem.

    Próbowałem kodować ID13 i programuje poprawnie ale po drugim uruchomieniu auta gubi kody, na ID48 to samo tylko po zakodowaniu pokazuje ilość kluczy zaprogramowanych 00 i 1176 błąd. Obydwa transpondery używki więc spróbuje kupić nowy i zobaczę co się będzie działo. Pin na starym liczniku inny niż na nowym.

  • #8 17 Mar 2013 10:16
    15darekvw
    Poziom 27  

    ID48 jest do jednorazowego zapisu a w twoim przypadku jest potrzebny ID13,i zrób to VCDS lub VCP.

  • #9 17 Mar 2013 10:16
    galop13132
    Poziom 12  

    Dzieki "15darekvw" tylko czemu nie można zakodować ID13 kolejny raz, czyżby można było go kodować tylko raz?

  • #10 17 Mar 2013 10:18
    15darekvw
    Poziom 27  

    Powiem tak wszystko idzie zrobic i zakodowac kwestia sprzetu ja zawsze robie to VCDS org. i tam masz wszystko pokazane czy transponder ok,jak ilosc kluczy,wszystko masz jak na dłoni.

  • #11 17 Mar 2013 21:48
    galop13132
    Poziom 12  

    czy zapalanie się kontrolki świec żarowych podczas kodowania to normalne? Chwilę mruga po zakończeniu kodowania gaśnie.

  • #12 18 Mar 2013 10:36
    adam7009
    Poziom 36  

    Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże.

  • #13 23 Mar 2013 12:06
    galop13132
    Poziom 12  

    adam7009 napisał:
    Nie widzę żebyś dopisywał ecu do licznika,sam klucz nie pomoże.

    Problem rozwiązany po wgraniu nowego wsadu wszystko poszło idealnie adaptacja i kodowanie bez problemu. Problemem był wsad licznika. Wrzucam dwa wsady do skody dla potomnych.

    Dodano po 7 [minuty]:

    skoda 1U2919034G

    Załączniki:
  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty